*Emma* Skrevet 1. februar 2006 #21 Skrevet 1. februar 2006 Siste gjest: jeg pleier å kjøpe en str for store. Da kan jeg ta dem helt opp - sånn at det ikke blir noe lår "som tyter" på utsiden hverken på inndia eller utsiden av lårene.....
kitekatt Skrevet 3. februar 2006 #22 Skrevet 3. februar 2006 Jeg har aldri prøvd stay-ups men blir det ikke mye lår-gnissing da? Jeg er slank, str38, men lårene mine møtes jo der oppe under skjørtet, og i august er det veil ikke akkurat svalt under skjørtet? ← Ikke noe problem Bruker stay ups rett som det er under bukser hvis det er kaldt og jeg og opplever ikke noe gnissing. Er og strl 38 og lårene mine møtes også. Går helt fint. Ta med litt talkum i tilfelle du blir klam. Hjelper å ha på det
lil Skrevet 3. februar 2006 #23 Skrevet 3. februar 2006 Talkum er genialt ja! Jeg skal kjøpe mine på den nettsiden som er nevnt lengre oppe i tråden. Sååå mye gøy der, og billig frakt. (30kr..) Prisene var heller ikke avskrekkende i det hele tatt.
Linn3c Skrevet 5. februar 2006 #24 Skrevet 5. februar 2006 Eg kjøpte mine på Lindex. De stay-ups'a eg fortalde deg om veit du veslo. Dei kosta vel 70 kroner trur eg. Trur du har sett bilete av dei, men send meg pm viss ikkje
Gjest gjest1 Skrevet 6. februar 2006 #26 Skrevet 6. februar 2006 Finn ingen på nokon av desse kjede-butikkane eg.. Kanskje det kjem inn noko nærmare sommaren?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå