Gå til innhold

Strømper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kor kjøper de brude-strømpene dykkar, og kva farge er dei i?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpe strømper i salongen der jeg kjøpte kjolen. Det var et sett med strømper, truse og "undertøyskorsett" med strømpeholder. Kjolen min er ivory farget, men undertøyet er helt hvitt. Er jo ingen som ser det mens jeg holder kjolen på, tenkte jeg.. Men strømpene er veldig tynne da, så det er ikke sånn at jeg har melkehvite ben, liksom ;)

Skrevet

Har kjøpt på HM...de er naturhvite. Har ikke sett de til kjolen enda, men tror de skal passe. Hvis ikke kjøper jeg bare nye. Var på salg og kosta 40 kr. kjempefin blondekant. Kjøpte 3 sett..hehe

Skrevet
Har kjøpt på HM...de er naturhvite. Har ikke sett de til kjolen enda, men tror de skal passe. Hvis ikke kjøper jeg bare nye. Var på salg og kosta 40 kr. kjempefin blondekant. Kjøpte 3 sett..hehe

Lurt! ;) Har ikkje funne slike kvite enno eg, ikkje på HM ein gong, men får ta meg ein runde.. :)

Skrevet

Jeg kjøpte mine på Estetique, hvite stay-ups. Husk å kjøpe to par!

Skrevet
Lurt! ;) Har ikkje funne slike kvite enno eg, ikkje på HM ein gong, men får ta meg ein runde.. :)

Nei, det var på HM Rowells, men ser de ikke har de i den nye kolleksjonen..

Skrevet

Jeg har kjøpt meg hvite på Lindex - men det var noe de ikke hadde inne hele tiden, men som er inne i perioder.

Skrevet
Jeg har kjøpt meg hvite på Lindex - men det var noe de ikke hadde inne hele tiden, men som er inne i perioder.

Takk for tipset!!

Skal kikke rundt litt.. ;)

Skrevet

Jeg fant noen kjempefine Wolford-strømper i julen - 15 denier, hudfargede (men finnes sikkert i ivory/hvitt også), sånne til å bruke med strømpeholder. Husker ikke navnet på modellen, men de var helt matte og man kunne ikke se vevingen i dem, de var som pudder. 150kr tror jeg de kostet. Jeg testet dem på en meget fuktig nyttårsfest, og de er uten en skramme :)

Skrevet
Jeg fant noen kjempefine Wolford-strømper i julen - 15 denier, hudfargede (men finnes sikkert i ivory/hvitt også), sånne til å bruke med strømpeholder. Husker ikke navnet på modellen, men de var helt matte og man kunne ikke se vevingen i dem, de var som pudder. 150kr tror jeg de kostet. Jeg testet dem på en meget fuktig nyttårsfest, og de er uten en skramme  :)

Supert! Kor får ein tak i slike strømper då?

Skrevet

Jeg kjøpte mine på Steen & Strøm, men jeg tror nok de selges på en del andre velassorterte strømpeavdelinger rundtom i landet :)

Skrevet

Takk for tips, då skal eg kikke etter det neste gong eg er i ein by! :)

Skrevet

Oj, jeg hadde nesten glemt at ikke alle bor i by jeg... I byen min bor det 12 millioner :-)

God tur!

Skrevet
Oj, jeg hadde nesten glemt at ikke alle bor i by jeg... I byen min bor det 12 millioner :-)

God tur!

Og her bur det ca 5000,-.. Hehe....

Skrevet

Jeg kjøpte på Cubus til 99 kr, "silk" heter fargen, som ivory egentlig..kjentes veldig greie ut, med sånn silikonkant så de henger på bedre. Men tror det er kjekt å feste de i stropper fra hofteholder eller korsett uansett så de ikke sklir ned! ;)

Skrevet

men hvorfor lager de ikke stay up (den med sånn silikonkant sak) i XS.. S en bare sklir av meg jo,...

men satser nok på med hofteholder i bryllupet tenker jeg...

så er jeg sikker

Skrevet

Jeg kjøpte 2 par hvite stayups på H&M (i Oslo).

Hadde hofteholder, men tenkte at hvis jeg kjøpte stayups, og lagde små hull til hofteholder-spennene, så ville jeg være garantert at ingen ting forsvant hverken opp eller ned. Og det stemte. :)

Catzy

Skrevet

De naturhvite fra HM passet perfekt til ivory kjole. Sjekket igår! :) :)

Gjest Gjest_mmm_*
Skrevet

http://www.stockingshq.com/sheertemptation/index.htm har de det meste i strømper. De har meget god service, men be de skrive at verdien er under 200 for å unngå moms og forsinkelser.

Hvis du skal bruke holder bør du passe på at den har metallhemper, ikke plast da disse løsner. Du bør også bruke vanlige strømper til dette.

Bruker du stay-ups bør du passe på å ha riktig størrelse og ikke dra de for langt opp (da ruller de seg ned), og du må IKKE bruke fuktighestkrem rett før du tar de på (da sklir de ned).

Kjøp to par slik at du har reserve hvis de rakner.

Skrevet

Jeg har aldri prøvd stay-ups men blir det ikke mye lår-gnissing da?

Jeg er slank, str38, men lårene mine møtes jo der oppe under skjørtet, og i august er det veil ikke akkurat svalt under skjørtet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...