AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #1 Skrevet 4. oktober 2023 Noen som vet hvor man får tak i slike ringer, i ekte sølv? Bildene jeg har lagt ved er kun for å vise hva jeg mener ca’ish. De andre ringene her er jo separate og kunne tenke meg sånn også, men må man da bare gå for en mindre str i ringen? Noen av de bildene der er fra nettsider jeg ikke stoler helt på… Men den pilgrim siden, noen erfaringer? Bruker endel ringer, men aner ikke str på de. Hadde vært greit med en fysisk butikk for dette. Men bor usivilisert, så det er dårlig utvalg i butikker her. Anonymkode: bc42e...b5a 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #2 Skrevet 4. oktober 2023 Ingen tips annet enn at Pilgrim kan du stole på. Anonymkode: 431c5...d3b 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #4 Skrevet 4. oktober 2023 Den øverste var jo fantastisk fin Anonymkode: c80b6...4e1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #5 Skrevet 5. oktober 2023 Etsy. Da får du ikke prøvd å fysisk butikk, riktignok, men utvalget er fantastisk. Og jeg har bare positive erfaringer når jeg kjøper fra butikker der som har masse reviews og sånt. Anonymkode: be3ba...faf
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #6 Skrevet 5. oktober 2023 Tusen takk for svar alle sammen!😊Ja jeg syntes også den var veldig fin den øverste! Litt spesiell stil, men jeg elsker ringer så det gjør ikke noe😅 Men de fra Etsy, er de rustrfrie/ekte sølv? For er kun det jeg bruker da jeg vasker hendene med de. Tar de kun av ved matlaging og andre hygieniske gjøremål. Så de må tåle vann. Anonymkode: bc42e...b5a 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #7 Skrevet 5. oktober 2023 Etsy er utenlandsk side, hvordan er det med toll og slikt da? Kan man vente seg noen heftige priser? Anonymkode: bc42e...b5a
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #8 Skrevet 5. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tusen takk for svar alle sammen!😊Ja jeg syntes også den var veldig fin den øverste! Litt spesiell stil, men jeg elsker ringer så det gjør ikke noe😅 Men de fra Etsy, er de rustrfrie/ekte sølv? For er kun det jeg bruker da jeg vasker hendene med de. Tar de kun av ved matlaging og andre hygieniske gjøremål. Så de må tåle vann. Anonymkode: bc42e...b5a AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Etsy er utenlandsk side, hvordan er det med toll og slikt da? Kan man vente seg noen heftige priser? Anonymkode: bc42e...b5a Etsy er en samleside for mange små butikker. Og ja, du får ekte sølv om det er det du vil ha. På samme måte som i andre butikker, du velger en butikk som har varer i det materialet du ønsker. Det er ikke heftige priser, nei. Du får oppgitt hva frakten kommer på når du ser på varen. Du kan få i alle prisklasser. Anonymkode: be3ba...faf
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #9 Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 5.10.2023 den 10.32): Tusen takk for svar alle sammen!😊Ja jeg syntes også den var veldig fin den øverste! Litt spesiell stil, men jeg elsker ringer så det gjør ikke noe😅 Men de fra Etsy, er de rustrfrie/ekte sølv? For er kun det jeg bruker da jeg vasker hendene med de. Tar de kun av ved matlaging og andre hygieniske gjøremål. Så de må tåle vann. Anonymkode: bc42e...b5a Har du lenke til ringe på en etsy-side? Anonymkode: c80b6...4e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå