Gå til innhold

Hvor mange faner åpne på pc-en samtidig har du?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en som alltid har en haug med faner åpne på pc-en og hopper fra den ene til den andre, og leser litt her og der. Blir jeg lei av Kvinneguiden hopper jeg til f,eks en nettavis eller noe annet, kikker på Finn etc.

Akkurat nå har jeg nettopp lukket et par faner, men har 12 stk åpne nå. Helt normalt for meg, har alltid mange åpne hver dag.

Hvor mange faner på pc-en pleier du typisk å ha åpne? Eller er du en sånn som lukker hver fane før du vil åpne en ny nettside?

Anonymkode: 49985...9f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå har jeg åtte, det er vanlig for meg. Men jeg veksler ikke mellom alle hele tiden, noen har jeg bare oppe fordi det er noe jeg følger ekstra med på for tiden (f.eks en YouTube-video som er så lang at jeg ikke ser hele i en omgang).

Anonymkode: 5714a...752

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Akkurat nå har jeg åtte, det er vanlig for meg. Men jeg veksler ikke mellom alle hele tiden, noen har jeg bare oppe fordi det er noe jeg følger ekstra med på for tiden (f.eks en YouTube-video som er så lang at jeg ikke ser hele i en omgang).

Anonymkode: 5714a...752

Akkurat det gjør jeg også med videoer og filmer jeg ser på pc. Noen ganger bruker jeg HBO, Netflix osv på pc i tillegg til alt jeg ser på Youtube, og da blir vinduene stående åpne pga mange pauser i avspillingene. 

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Vet ikke, 100? Lukker aldri

Anonymkode: 11f30...972

Henger ikke pc seg opp eller blir treg i reaksjonene når du har så mange faner oppe? Visste ikke at det engang var teknisk mulig å ha så mange åpne!

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker ikke pc privat, kun mobil og på nettleseren på mobilen har jeg i øyeblikket  99 faner oppe. På jobbpc'en kan det fort bli like mye.

Anonymkode: c4ef5...b01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aldri mer enn kanskje TRE eller FIRE faner på en gang. 

tror faktisk jeg hadde blitt sprø etter hvert, hvis jeg faktisk hadde så mange som tretti eller hundre faner åpne på en gang. :sjokkblå: :sjokk:    

Anonymkode: c794c...667

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel 5-6 nå, forskjellige dokumenter, epost, sider jeg er logga inn på

På nettleseren på telefonen har jeg 41, det er hovedsakelig ting jeg har søkt på som jeg vil finne tilbake til 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tolv på min private Opera som jeg hopper mellom av de vanligste sidene jeg er innom. Så har jeg vanligvis 3-4 på min Chrome for jobben. 

Jeg skjønner ikke at folk gidder ha over 20-30 faner oppe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer, hvis jeg bare driver på med det vanlige så har jeg 4-5 åpne samtidig. Akkurat nå gjør jeg litt julegave undersøkelser så nå har jeg 17 oppe. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altfor mange! Hender jeg må legge ned og restarte, har ofte flere av samme slags fane og :P

Anonymkode: 26dc5...86d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg er en som alltid har en haug med faner åpne på pc-en og hopper fra den ene til den andre, og leser litt her og der. Blir jeg lei av Kvinneguiden hopper jeg til f,eks en nettavis eller noe annet, kikker på Finn etc.

Akkurat nå har jeg nettopp lukket et par faner, men har 12 stk åpne nå. Helt normalt for meg, har alltid mange åpne hver dag.

Hvor mange faner på pc-en pleier du typisk å ha åpne? Eller er du en sånn som lukker hver fane før du vil åpne en ny nettside?

Midt i eksamenstida ganske mange. Det er da artikler og pensum relatert til emnet. Ellers har jeg Finn.no, kvinneguiden og nrk nesten alltid oppe. Og faner med nettsider jeg vil innom senere, f.eks så kommer jeg over salg et sted, og vil kikke der når jeg har tid.

Anonymkode: 582de...1ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Henger ikke pc seg opp eller blir treg i reaksjonene når du har så mange faner oppe? Visste ikke at det engang var teknisk mulig å ha så mange åpne!

TS

Neida 😊 Min gjør ikke det i hvert fall, har en relativt kraftig laptop.

Anonymkode: 11f30...972

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...