Gå til innhold

Daten ville ikke treffe meg flere ganger fordi jeg ikke drakk like mye som han og ikke var vaksinert!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på date med en mann. Han var skikkelig flott på bildene sine, vi hadde kjempegod kjemi på meldinger tre dager før vi møttes for en tur. Han så myyye eldre ut enn på bildene, stoor mage og helt grå. De bildene må ha vært minst 15 år gamle. Vi hadde en fin tur og praten gikk lett .  Likte han. Meeeen, han drikker to flasker vin hver kveld , pluss øl!!!   Jeg drikker svært sjelden, og syns dette var i overkant myye. Han likte ikke at jeg drakk så sjelden og at jeg ikke var vaksinert , så han sa han ikke ville treffe meg flere ganger og hadde slettet meg da jeg kom hjem fra tur.   Je ble litt forbauset. For vi hadde så god kjemi på meldinger. Jeg ble jo litt skuffet at han ikke var slik jeg så på bildene, men utseende er ikke alt.   Kunne tolerert drikkingen , men haddde hatt et ønske at han kunne holdt seg til helger.  Men nei , at han ikke ville ha meg fordi jeg ikke er corona vaksinert. Selv hadde han tatt fem doser og fatt alvorlig astma etter første dose som hadde blitt verre og verre.     

Anonymkode: 1c6fa...408

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

😅😅 kan du ikke bare vaksinere deg 5 ganger og begynne og drikke 2 flasker vin hver dag da? Man må jo jobbe litt for og få drømmemannen tenker jeg… 

Anonymkode: f9baa...340

• Liker 5
Skrevet

Bud nr. 1 er å ikke være overfladisk, men å være realistisk; når man går etter en mann som ser "flott ut på bildene sine", er sjansen mikroskopisk for at dette vil føre til noe.

Med mindre man tror på eventyrbøkene som kan lånes i barneavdelingen på biblioteket.

Anonymkode: 732a1...098

Skrevet

Føler du at dette var et tap ? 
Mannen høres helt ufordragelig ut, og du skal være glad at forsvant. 

Anonymkode: 05815...c56

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet

Du virker jo 100 ganger mer oppegående enn denne taperen! 
vær glad du slapp ham du!! 

Anonymkode: f8d63...afb

• Liker 1
Skrevet

Det er du som burde ha droppet han, vær glad du slapp jobben.

To flasker vin + øl hver kveld er ikke bare rød varsellampe, men full ulende sirene også.

Anonymkode: 948d8...469

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Da følte han at dere ikke matchet fordi dette med vaksine og alkohol er veldig viktig for han. 

Du merket jo selv at dere ikke var noen match da du allerede har gjort deg opp en mening om hvordan du ønsker han skulle endret seg for deg. Han ønsker ikke å endre seg, og forventer ikke at du skal endre deg for han, så han leter videre etter en mer riktig match.

Anonymkode: eeec6...548

• Nyttig 1
Skrevet

Man trenger vel ikke kunne mye om alkohol for å forstå at 2 flasker vin pluss øl hver kveld er veldig mye. Har selv hatt ett problematisk forhold til alkohol, men jeg også hadde blitt veldig full av 2 flasker vin pluss øl. Men ett slikt forbruk hver dag over lang tid, så vil han få ganske heftige abstinenser om han slutter 

Anonymkode: 27de0...dca

Skrevet

Du må få strengere krav på dem du dater. 

Anonymkode: 58a88...81e

• Liker 2
Skrevet

Kan ikke helt skjønne at dette er noe tap men....

Anonymkode: fdd8f...7a3

• Liker 1
Skrevet

Har jeg gått glipp av noe, er det plutselig blitt prekær mangel på vanlige og helt oppegående menn? Da sitter jeg jo på en formue, her er det bare å levere inn bud!!!! 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg hadde også droppet en date som ikke var vaksinert med mindre vedkommende hadde en god medisinsk grunn. 

Anonymkode: d41b7...4fb

• Liker 1
Skrevet

En alkis og en antivakser... burde jo være en helt nydelig match.

Anonymkode: 7ade6...761

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

En alkis og en antivakser... burde jo være en helt nydelig match.

Overskriften tyder på at det er ts som ikke er vaksinert.

Anonymkode: f1552...117

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg hadde også droppet en date som ikke var vaksinert med mindre vedkommende hadde en god medisinsk grunn. 

Anonymkode: d41b7...4fb

Jeg også, men jeg hadde droppet en som drikker 2 FLASKER vin hver dag også. Så jeg skjønner ikke hvorfor du syns det var negativt at han ikke ville møtes mer, TS?

Når det er sagt så vil nok vaksinemotstand være noe mange reagerer negativt på, så den må du nok forvente kan slå ut mange ganger.

Anonymkode: 4e5d2...4a6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Overskriften tyder på at det er ts som ikke er vaksinert.

Anonymkode: f1552...117

Ja?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

TS er et troll. Men og finne på historier er du flink til 😉

Anonymkode: 2e63f...38d

Skrevet

Men ut fra hva du forteller - var du virkelig interessert i å ta det videre? Føler du at dette helt reelt var et tap for deg, eller handler det mest om at egoet ditt ikke liker at han avsluttet det før du rakk å gjøre det samme? Han høres ikke ut som noe å samle på, men samtidig er ikke grunnene hans urimelige, så jeg skjønner egentlig ikke helt hva du reagerer på.

Skrevet

Han er alkoholiker. Ikke noe å samle på.

Anonymkode: 6fce4...5ea

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Var på date med en mann. Han var skikkelig flott på bildene sine, vi hadde kjempegod kjemi på meldinger tre dager før vi møttes for en tur. Han så myyye eldre ut enn på bildene, stoor mage og helt grå. De bildene må ha vært minst 15 år gamle. Vi hadde en fin tur og praten gikk lett .  Likte han. Meeeen, han drikker to flasker vin hver kveld , pluss øl!!!   Jeg drikker svært sjelden, og syns dette var i overkant myye. Han likte ikke at jeg drakk så sjelden og at jeg ikke var vaksinert , så han sa han ikke ville treffe meg flere ganger og hadde slettet meg da jeg kom hjem fra tur.   Je ble litt forbauset. For vi hadde så god kjemi på meldinger. Jeg ble jo litt skuffet at han ikke var slik jeg så på bildene, men utseende er ikke alt.   Kunne tolerert drikkingen , men haddde hatt et ønske at han kunne holdt seg til helger.  Men nei , at han ikke ville ha meg fordi jeg ikke er corona vaksinert. Selv hadde han tatt fem doser og fatt alvorlig astma etter første dose som hadde blitt verre og verre.     

Anonymkode: 1c6fa...408

😆For en jævla tulling

Anonymkode: 9c10b...9b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...