Gjest Gjest_mamma_* Skrevet 24. januar 2006 #1 Skrevet 24. januar 2006 jeg har to barn 3 og 5 år. De har hele tiden vært flinke til å sove i egne senger om natta . Nå derimot legger de seg pent å sove i EGNE senger , men på natta kommer begge to inn i min seng . Jeg er riktignok alen i den senga og det er go plass , er ikke det. Men de burde vel ærlig talt kunne sove i sine senger hele natta ??? Noen som har et tips eller to om åssen jeg skal få de tilbake i sine senge hele natta , uten å måtte fly att og fram med de hele natta ?? Takker for tips
Gjest LoisLane Skrevet 24. januar 2006 #2 Skrevet 24. januar 2006 Har du prøvd å snakke med dem om det? Vi har også senga full fra tid til annen, men det hjelper faktisk å snakke om at det blir dårlig plass, man kan prøve å sovne selv hvis man våkner osv. Om de våkner pga. vonde drømmer e.l. får de selvsagt komme!
Gjest HB Skrevet 24. januar 2006 #3 Skrevet 24. januar 2006 Jeg vil anta at minstemann gjør det samme som størstemann, så dersom du får overbevist h*n om at h*n er stor nok til å sove i egne seng, så vil minstemann herme. Hilsen Lille meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå