Gå til innhold

Kvinnelig lege på sykehuset sier høylydt at hun skal pule i helgen midt blant pasientene

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Så hun snakker høylydt om det med en annen lege i korridoren midt inne på avdelingen. "Lørdag i morgen! Da blir det SEX!!"

Herregud.. greit nok å si det inne på vaktrommet, men midt blant de syke pasientene? Tror hun at hun er på ungdomskolen? Virker som influensere og annen ukultur gjør hele samfunnet kollektivt dummere, søren så uproffesjonelt. Har inntrykk av at noen leger oppfører seg som de eier plassen og kan si/gjøre hva de vil.  

Regner med at mange her vil svare "so what". Jeg har bare blitt oppdradd til å se opp til leger og dekorum, men det var vel bare tull alt det..

I have lived a lie 🤷‍♀️

Endret av Akkarogg
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkarogg skrev (1 time siden):

Så hun snakker høylydt om det med en annen lege i korridoren midt inne på avdelingen. "Lørdag i morgen! Da blir det SEX OG PULINGS!!"

Herregud.. greit nok å si det inne på vaktrommet, men midt blant de syke pasientene? Tror hun at hun er på ungdomskolen? Virker som influensere og annen ukultur gjør hele samfunnet kollektivt dummere, søren så uproffesjonelt. Har inntrykk av at noen leger oppfører seg som de eier plassen og kan si/gjøre hva de vil.  

Regner med at mange her vil svare "so what". Jeg har bare blitt oppdradd til å se opp til leger og dekorum, men det var vel bare tull alt det..

I have lived a lie 🤷‍♀️

Det her må vel ha vert et engangs tilfelle

• Liker 6
Skrevet
10 minutter siden, feliek54 said:

Det her må vel ha vert et engangs tilfelle

Jeg håper det.

Skrevet

Og hvis dette er "so what" "det er vanlig" hvorfor er det ingen som har fortalt meg det? Jeg ble ikke lært på skolen at "Jo da, at leger snakker høyt om sex og puling på jobb er vanlig" Så hvorfor ble vi kjeftet på hvis vi gjorde det samme i klasserommet? Hvorfor blir vi lært opp i folkeskikk og dekorum hvis det ikke er ekte? Denne falske "voksen" fasaden.. Det er så mye jeg ikke har blitt fortalt og så mye jeg ennå ikke vet. Det føles nesten som jeg har blitt lurt.

Jeg har tydeligvis levd relativt skjermet, hvorfor kan ikke folk være ærlig i stedet for å si en ting og praktisere det motsatte? Kan jo ikke stole på noen (regner med personangrep etter denne utblåsningen)  

Skrevet

Leger...

Anonymkode: 66aa2...f35

Skrevet

Nok en ting som aldri har skjedd. 

Anonymkode: 2dee3...3ea

• Liker 16
Skrevet

Du må ha vært borte når dere hadde undervisning om hvordan ulike yrkesgrupper snakker på jobb. Du skulle visst hva sveisere snakker om, sjokkerende! 

#tingsomaldriharskjedd

Anonymkode: 0d1ff...eb5

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Du må ha vært borte når dere hadde undervisning om hvordan ulike yrkesgrupper snakker på jobb. Du skulle visst hva sveisere snakker om, sjokkerende! 

#tingsomaldriharskjedd

Anonymkode: 0d1ff...eb5

Nå må du bestemme deg om det skjer eller ikke  

• Nyttig 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Nok en ting som aldri har skjedd. 

Anonymkode: 2dee3...3ea

Det skjedde her iallefall. Forhåpentligvis ikke vanlig.

Skrevet
5 minutter siden, Akkarogg said:

Og hvis dette er "so what" "det er vanlig" hvorfor er det ingen som har fortalt meg det? Jeg ble ikke lært på skolen at "Jo da, at leger snakker høyt om sex og puling på jobb er vanlig" Så hvorfor ble vi kjeftet på hvis vi gjorde det samme i klasserommet? Hvorfor blir vi lært opp i folkeskikk og dekorum hvis det ikke er ekte? Denne falske "voksen" fasaden.. Det er så mye jeg ikke har blitt fortalt og så mye jeg ennå ikke vet. Det føles nesten som jeg har blitt lurt.

Jeg har tydeligvis levd relativt skjermet, hvorfor kan ikke folk være ærlig i stedet for å si en ting og praktisere det motsatte? Kan jo ikke stole på noen (regner med personangrep etter denne utblåsningen)  

Forskjell på klasserommet og på skolen. I klasserommet blir som i et møte, og da hadde det ikke vært greit,  i friminuttene bør du kunne si det samme

Anonymkode: b9779...182

Skrevet

Merker det er høstferie....

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
1 minutt siden, Athena Freyja said:

Merker det er høstferie....

Uoriginal kommentar.

Endret av Akkarogg
  • Liker 1
Skrevet
Akkarogg skrev (1 minutt siden):

Uoriginal kommentar.

Bryr meg ikke.

• Liker 1
Skrevet
Just now, Athena Freyja said:

Bryr meg ikke.

Ok.

Skrevet
Akkarogg skrev (3 timer siden):

Så hun snakker høylydt om det med en annen lege i korridoren midt inne på avdelingen. "Lørdag i morgen! Da blir det SEX OG PULINGS!!"

I have lived a lie 🤷‍♀️

Det er jo ganske uskyldig. Men upassende da, riktignok.  Tenk om hu skulle sagt til  kollegaene noe sånt som "god helg, sug og svelg!". Det ville vært skandale, det. 

• Nyttig 1
Skrevet

Hvis dette faktisk har skjedd, skal jeg love deg det var ei utfordring el kødd. 

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
1 minutt siden, Serafin said:

Det er jo ganske uskyldig. Men upassende da, riktignok.  Tenk om hu skulle sagt til  kollegaene noe sånt som "god helg, sug og svelg!". Det ville vært skandale, det. 

Forkastelig begge to. Hvorfor er den ene uskyldig?

Endret av Akkarogg
Skrevet

Hvem er du da, TS? Overlege eller korridor-pasient? 🙈 Hvordan vil du ta dette videre? Gå til sykehusledelsen? 

Anonymkode: 0c257...3a1

Skrevet
Just now, Pinkee said:

Hvis dette faktisk har skjedd, skal jeg love deg det var ei utfordring el kødd. 

Jeg er glad for å høre at folk ikke tror det har skjedd fordi det betyr at det ikke er vanlig.

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hvem er du da, TS? Overlege eller korridor-pasient? 🙈 Hvordan vil du ta dette videre? Gå til sykehusledelsen? 

Anonymkode: 0c257...3a1

Renholds vikar. 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...