Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så vanskelig å finne det riktige merket når det gjelder ull klær til barn.

Jeg skal kjøpe undertøy til en gutt på 9 år som reagerer uansett hvor mykt det er, trenger vel et annet stogg på innsiden da tenker jeg.

Ellers skal jeg ha til to jenter ¨på 5 og 2 år. Da helst strømpebukse, stilongs, trøyer og body.

Noen som har noe å anbefale??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På Nøstebarn sin side står det at det anbefales en balnding av ull/silke til voksne og store barn som klær. Også fordi det er mer slitesterkt.

Se siden deres her. http://www.nostebarn.no/

Jenta mi på 15 mnd. har ullundertøy (body, stillongs, sokker og strømpebukse) fra H&M, Lindex og Exit. Bogerud er vel forhandlere av Janus?!?

Hilsen Lille meg

Skrevet

Cubus har faktisk noe veldig all right ull-undertøy til barn. Ull på utsiden og bommull inni.

Skrevet

Dersom barnet som reagerer, har eksem, kan det godt hende at han reagerer på Nøstebarn sin ull, de reagerer ofte på ubehandlet ull. Hvis ikke, kan jeg varmt anbefale klærne derfra.

Skrevet

Janus og Safa har mye bra ullklær til barn.

Strømpebuksene fra Safa er helt sjef fordi de har ribbestrikk på foten slik at de holder seg godt på og blir ikke slaskete! ;)

Skrevet

Barn med atopisk eksem skal ikke bruke ull inntil huden uansett.

Det fremkaller utbrudd.

Skrevet

Nevøene mine er store fan av ull undertøy fra janus!!

Eller hva med Ulvang? Det er 100% merino ull, og klør ikke. Godt å varmt.

Skrevet

Takk dere.

Jo nå skal jeg ut å kjøpe ullmax til eldstemann på idrettslaget i kommunen, de har til og med tilbud på settet til 149,- (godt jeg ikke best det på nettet til 249,- + porto 79,-)

Jentene tror jeg skal få prøve Janus sitt igjen. Jeg har noe som alle tre har brukt frem til 2 års alderen og det er mykt og fint. Siden ingen av de reagerer kan jeg jo prøve meg en gang til.

Noen som vet om ull sokker med anti skli?? Jeg har prøvd de på Sparkjøp, men de loer forferdelig. Cubus har noen gode, men desverre uten antiskli.

Skrevet

Til de små anbefales ullundertøyet fra sparkjøp. Tror det heter "Tom og Trine". Billig og finnes i flotte farger!

Skrevet
Noen som vet om ull sokker med anti skli?? Jeg har prøvd de på Sparkjøp, men de loer forferdelig. Cubus har noen gode, men desverre uten antiskli.

Jeg tror Ullvang sine barnesokker har antiskli.

Skrevet

Nøstebarn har også sokker med antiskli. Jeg syntes ikke den fungerte så veldig bra, da. Ellers kan du jo kjøpe antiskli og stryke på sokkene selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...