*CHOUCHOU* Skrevet 13. mars 2006 #21 Del Skrevet 13. mars 2006 Jeg er 27+1 i dag og har til na gatt opp 9kg. Jeg er langt ifra hysterisk, men det selv om jeg er verdens lykkeligste gravide og jeg er veldig klar over at kroppen forandrer seg i löpet av en graviditet, sa ma jeg jo innrömme at a ga opp först 5 kg 1 mnd, sa 4kg neste kan virke litt voldsomt... Men for all del, jeg grater ikkke av den grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*CHOUCHOU* Skrevet 4. mai 2006 #22 Del Skrevet 4. mai 2006 Og na er jeg 34+4 og har tilsammen gatt opp 12kg. Er fornöyd med det egentlig, selv om jeg nok ikke er helt i mal enda... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 7. mai 2006 #23 Del Skrevet 7. mai 2006 Er idag 38+0 og hittil gått opp 9kg. Ganske fornøyd med det egentlig. Selv om det ikke er morro å se at nåla på vekta sakte men sikkert kryper opp over. ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 8. mai 2006 #24 Del Skrevet 8. mai 2006 Jeg har nå gått opp sju kilo. 35+2 i dag. Tror en halvkilo ligger i hver fot i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 10. mai 2006 #25 Del Skrevet 10. mai 2006 39+0 og ca +10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barfot Skrevet 12. desember 2006 #26 Del Skrevet 12. desember 2006 Gikk først ned fire, og så opp fem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 20. desember 2006 #27 Del Skrevet 20. desember 2006 Noen flere som vil legge inn sine kilotall her? Jeg har så langt (19 uker i dag) gått ned 6,4 kilo med første oppgang i uke 18 med rundt 8-900 gram (vanskelig å måle egentlig) Gikk helt ned til -9 kilo, så opp 2,3 i uke 12-13 og så ned igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 22. desember 2006 #28 Del Skrevet 22. desember 2006 Jeg har ikke veid meg siden uke 15, er 17 uker i dag. Da hadde jeg gått opp 600 gram. Men nå merker jeg at magen har vokst den siste uken, så blir spennende å gå på vekta igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 22. desember 2006 #29 Del Skrevet 22. desember 2006 Hadde gått opp 2 kilo fra i sommer da jeg var på første kontroll i november, men det kan jo være for mye sjokolade... 14 +2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 2. januar 2007 #30 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Da er jula over, og jeg fikk vekt i julegave så nå kan jeg veie meg utenom kontroller. Veide meg i går og da hadde jeg lagt på meg ca 2,5 kg siden starten. Noe av dette kan nok skyldes julematen og all godisen + at jeg stort sett har sovet hele jula... Men jeg har fått en mye tydeligere mage iløpet av de siste to ukene, så ingen tvil om at det er noe som vokser der inne. Endret 2. januar 2007 av Frida Frosk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 24. januar 2007 #31 Del Skrevet 24. januar 2007 Vel, da kan jeg komme inn hit og sprenge alt!! Har lagt på meg ca. 10 kg og er i uke 21+5. Fra å være i full aktivitet med trening og til å bli en sofasliter(bekkenløsning) med god matlyst synes ikke legen det var noe rart, men jeg får jo noe å jobbe med etter fødselen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 24. januar 2007 #32 Del Skrevet 24. januar 2007 Jeg har "lagt på" meg 4,9 kilo så langt. Jeg er fremdeles i minus 3,5 kilo fra startsvekt så synes jeg har klart meg ganske bra (tross sjokoladesuget ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillepusen Skrevet 10. februar 2007 #33 Del Skrevet 10. februar 2007 Hadde gått opp 3kg til kontroll i uke 13. Veide meg hos jm uke 21+4, og hadde da lagt på meg 4,3 kg til. Synes egentlig ikke det er så mye jeg... men når jeg leser her inne så skjønner jeg jo at det er litt over gjennomsnittet her inne. Jm komenterte ikke at det var mye... Men så veide jeg jo 49kg i utgangspunktet, og veier nå 56,3. Så det er ikke akkurat alarmerende da på mine 156cm`s høyde. Er en sånn person som legger fort på meg, men som også tar fort av meg. Så jeg får bare passe på at det blir mange lange turer med vogn etter fødselen. (Nå for tiden sitter jeg mest i sofan og spiser mat... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cristycreme Skrevet 14. februar 2007 #34 Del Skrevet 14. februar 2007 Hadde gått opp 3kg til kontroll i uke 13. Veide meg hos jm uke 21+4, og hadde da lagt på meg 4,3 kg til. Synes egentlig ikke det er så mye jeg... men når jeg leser her inne så skjønner jeg jo at det er litt over gjennomsnittet her inne. Jm komenterte ikke at det var mye... Men så veide jeg jo 49kg i utgangspunktet, og veier nå 56,3. Så det er ikke akkurat alarmerende da på mine 156cm`s høyde. Er en sånn person som legger fort på meg, men som også tar fort av meg. Så jeg får bare passe på at det blir mange lange turer med vogn etter fødselen. (Nå for tiden sitter jeg mest i sofan og spiser mat... ) ← Huff, nå blir jeg bekymret. Jeg hadde lagt på meg 6 kg i uke 20! Forklaringen til JM var at noen legger på seg mye i starten og at det kan jevne seg ut senere. Men jeg må innrømme at det har blitt litt mange berlinerboller og sjokolade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 14. februar 2007 #35 Del Skrevet 14. februar 2007 Huff, nå blir jeg bekymret. Jeg hadde lagt på meg 6 kg i uke 20! Forklaringen til JM var at noen legger på seg mye i starten og at det kan jevne seg ut senere. Men jeg må innrømme at det har blitt litt mange berlinerboller og sjokolade ← Er nok helt individuelt hva man legger på seg og når kiloene kommer. Men for de aller fleste så går jo kiloene fort av igjen når man begynner å amme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 17. februar 2007 #36 Del Skrevet 17. februar 2007 Jeg er 21+2 og veier 6kg mindre enn første kontroll i uke 12. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cristycreme Skrevet 21. februar 2007 #37 Del Skrevet 21. februar 2007 Er nok helt individuelt hva man legger på seg og når kiloene kommer. Men for de aller fleste så går jo kiloene fort av igjen når man begynner å amme. ← Tusen takk for oppmuntringen Frida Jeg er nå 24+1 og veide meg på kontroll i dag. Det vil si at jeg har gått fra 69 kg til 78 kg hittil. Jeg er heldigvis ganske høy da, men likevel er en oppgang på 9 kg vel mye. Jeg kommer nok over 20 kg til slutt, så vi får noe å jobbe med når lisja kommer i sommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå