Gå til innhold

Hvilket badekar har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger ikke svar fra deg som ikkje har :) 

Har du innebygd eller frittstående, er du fornøyd? Hvor sette dr shampo og såpe? Har du noen hylle over badekaret eller er det kant på?

Anonymkode: 2345f...a74

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har et dusjbadekar. Det er som et stort dusjkabinett, men med badekar nederst. Det er en liten hylle på veggen, og det er også en kant man enten kan sitte på eller sette diverse ting på. Ellers har vi også noen slike hengehyller fra IKEA der vi har mer sjampoflasker og badeleker.

Jeg er veldig fornøyd med konseptet, om ikke med kvaliteten. Dette var beste måte å få badekar der man kan dusje skikkelig, siden vi har et utett bad og lite penger. Å kunne lukke dørene rundt badekaret er ganske nyttig, viser det seg, for da kan barna plasker og sprute så mye de vil.

Anonymkode: 8bf63...fc4

• Liker 1
Skrevet

Litt på siden kanskje men jeg valgte badekar som er sammenleggbart og som står bak døra på badet 300 dager av 365 i året. Veldig fornøyd og plassbesparende. Og kan når som helst ta et bad om jeg vil.

Anonymkode: 55a4d...7f0

• Liker 1
Skrevet

Frittstående badekar har vi, og badekarhylle hvor en kan ha shampo, såpe, iPad eller et glass vin om det er ønskelig. Har dusj i tillegg, og som er mer brukt enn badekaret. 

Anonymkode: 7ae91...804

Skrevet

Frittstående i emalje, gammelt. Det går vel an å sette såpen på kanten. Tror det er 17 år siden jeg har brukt det.

Har dusjkabinett også.

Skrevet

Vi pusset opp i forfjor. Etter mye frem og tilbake valgte vi innebygget pluss dusjdører. Nettopp sånn som AB fc4 sier, fordi da kan barna plaske og sprute uten at hele badet fylles med vann. Vi er veldig fornøyde med løsningen. En annen fordel med innebygget er at det er mye enklere å holde rent enn et frittstående badekar hvor det kommer støvteppe under og man ikke kommer til med mopp. 

Anonymkode: dcbf3...0d5

• Liker 1
Skrevet

Frittstående hjørnebadekar med sånn sitteplass. Setter såper på kanten i hjørnet, men har ikke mange såper der fast siden vi bruker dusjen stort sett.

Anonymkode: 3215c...0f6

Skrevet

image.png.a9f34e00ec566950372379c19d822c32.png

Har dette fra Vikingbad🙂 Plass til to voksne. Litt stort når kun ungene skal bade, men vi voksne bader oftere, så vi tok avgjørelsen basert på det. Såper og diverse har vi i skapet ved siden av. Liker at det er minst mulig stæsj. (Er liksom nok med rotet til ungene)

Anonymkode: 43cbf...339

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...