AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #1 Skrevet 4. oktober 2023 Hører alltid at menn er først interessert så ghoster de dama etter ca 2 mnd og gjør det samme med neste, hvorfor? Fordi jeg blir så si aldri lei av samme kar og vil kun være med han og er ok med det, mister ikke følelser eller interesse fort når jeg først blir forelsket, det kan hende det roer seg litt ned etter 2år, men ikke 2mnd. Hva er grunnen til at menn er sånn? Anonymkode: c2b8f...4fe 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #2 Skrevet 4. oktober 2023 Disse mennene var i utgangspunktet ikke interresert i forhold, eller bare interessen går ned, noe som kan skje med begge kjønn. Har aldri vært sånn selv, men jeg antar at det oftest handler om at de aldri så etter noe forhold, men lyver og sier det som de tror må sies for å få seg ligg, for dere vel mannfolk kan finne på å si hva som helst for å få seg ett ligg? Anonymkode: 68323...88e 5
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #3 Skrevet 4. oktober 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Disse mennene var i utgangspunktet ikke interresert i forhold, eller bare interessen går ned, noe som kan skje med begge kjønn. Har aldri vært sånn selv, men jeg antar at det oftest handler om at de aldri så etter noe forhold, men lyver og sier det som de tror må sies for å få seg ligg, for dere vel mannfolk kan finne på å si hva som helst for å få seg ett ligg? Anonymkode: 68323...88e Ja det gir mening Anonymkode: c2b8f...4fe
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #4 Skrevet 4. oktober 2023 Hvis du ser deg rundt så er jo de fleste voksne menn i langvarige forhold Anonymkode: 481bb...c82 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #5 Skrevet 4. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis du ser deg rundt så er jo de fleste voksne menn i langvarige forhold Anonymkode: 481bb...c82 De er garantert utro. Anonymkode: 2ded0...255
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #6 Skrevet 4. oktober 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): De er garantert utro. Anonymkode: 2ded0...255 Ikke alle, men noen er. Å noen ganger er det hun som er utro. Anonymkode: 7c122...866 3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #7 Skrevet 4. oktober 2023 Er det ikke kvinner som oftest går lei i forhold? I datingfasen er det et velkjent fenomen at menn utnytter kvinner for sex, og dumper dem raskt - her er ikke "gått lei" årsaken, em at de aldri ønsket noe mer enn sex i utgangspunktet Anonymkode: ace95...e96
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #8 Skrevet 4. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hører alltid at menn er først interessert så ghoster de dama etter ca 2 mnd og gjør det samme med neste, hvorfor? Fordi jeg blir så si aldri lei av samme kar og vil kun være med han og er ok med det, mister ikke følelser eller interesse fort når jeg først blir forelsket, det kan hende det roer seg litt ned etter 2år, men ikke 2mnd. Hva er grunnen til at menn er sånn? Anonymkode: c2b8f...4fe Etter 1 til 2 måneder innser mennene at de ikke har stort mer å tilby, i tillegg ser de tegn på røde flagg som de har opplevd fra tidligere forhold. Anonymkode: 9dc2d...24a
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #9 Skrevet 4. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): …dere vel mannfolk kan finne på å si hva som helst for å få seg ett ligg? Anonymkode: 68323...88e Nei? Anonymkode: 4858c...51d
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #10 Skrevet 4. oktober 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): De er garantert utro. Anonymkode: 2ded0...255 Nei? Anonymkode: 4858c...51d 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #11 Skrevet 4. oktober 2023 Man vet jo ikke om det er noe som potensielt kan bli noe før man har blitt godt kjent? Noen er helt klart nei, det er greit. En del mennesker havner i kanskje er det noe er og da må man treffes en stund for å kjenne etter. Noen ganger så er det til og med ett soleklart ja som blir til ett, det var ikke helt som jeg trodde.. Det er med andre ord mye som skal klaffe her og ingen vet det helt sikkert etter 3 dater. Anonymkode: a8889...290
Gjest MUSK! Skrevet 4. oktober 2023 #12 Skrevet 4. oktober 2023 (endret) Det er forskjell på menn som er ute etter forhold og menn som ikke er ute etter forhold, men vil ha sex. Begge deler er helt greit, men slikt er viktig å være ærlig om fra starten av hva folk er ute etter og ikke. Vil alltid være noen som ikke er ærlig kun for det er eneste måte de får sex på kan jeg tenke? Det er også helt normalt å se etter en stund at dette er forhold som ikke vil gå/følelsene er der ikke. Slik er det for både menn og kvinner. Endret 4. oktober 2023 av MUSK!
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #13 Skrevet 4. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hører alltid at menn er først interessert så ghoster de dama etter ca 2 mnd og gjør det samme med neste, hvorfor? Fordi jeg blir så si aldri lei av samme kar og vil kun være med han og er ok med det, mister ikke følelser eller interesse fort når jeg først blir forelsket, det kan hende det roer seg litt ned etter 2år, men ikke 2mnd. Hva er grunnen til at menn er sånn? Anonymkode: c2b8f...4fe Som det blir sagt over her så er det kvinner som avslutter forhold. Dobbelt så mange kvinner som menn avslutter et forhold. Så spørsmålet er kanskje heller "Hva er grunnen til at kvinner er sånn"? Anonymkode: 59d0c...e37 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #14 Skrevet 4. oktober 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Hører alltid at menn er først interessert så ghoster de dama etter ca 2 mnd og gjør det samme med neste, hvorfor? Anonymkode: c2b8f...4fe Utrolig at det skal være nødvendig å påpeke dette, men alle menn er ikke like. Alle menn tenker ikke, føler ikke, eller gjør ikke det samme. Tenker du at alle kvinner i verden gjør og føler det samme også, eller er det kun menn dette gjelder for? Anonymkode: 96997...fa7
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #15 Skrevet 4. oktober 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Som det blir sagt over her så er det kvinner som avslutter forhold. Dobbelt så mange kvinner som menn avslutter et forhold. Så spørsmålet er kanskje heller "Hva er grunnen til at kvinner er sånn"? Anonymkode: 59d0c...e37 Det er fordi alle menn er utro.. 🤣 Anonymkode: fe033...36c
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #16 Skrevet 4. oktober 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det er fordi alle menn er utro.. 🤣 Anonymkode: fe033...36c Det er like sant som at alle kvinner er billige horer. Anonymkode: 96997...fa7 1 2
miss summers Skrevet 4. oktober 2023 #17 Skrevet 4. oktober 2023 De gjør ikke den nødvendige jobben i starten av relasjonen og ser seg blind på den ytre tiltrekning. Etter en stund oppdager man at det ikke er match på hvilke behov man har i relasjonen, så da går de. 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #18 Skrevet 4. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hører alltid at menn er først interessert så ghoster de dama etter ca 2 mnd og gjør det samme med neste, hvorfor? Fordi jeg blir så si aldri lei av samme kar og vil kun være med han og er ok med det, mister ikke følelser eller interesse fort når jeg først blir forelsket, det kan hende det roer seg litt ned etter 2år, men ikke 2mnd. Hva er grunnen til at menn er sånn? Anonymkode: c2b8f...4fe De er som humler. De går fra blomst til blomst for å bestøve. Det er biologien deres som er slik. Anonymkode: 81f61...1eb 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #19 Skrevet 4. oktober 2023 Dette kunne vært en beskrivelse av meg, og det er ikke fordi jeg utnytter de for sex eller whatnot. Jeg har datet 3-4 menn de siste åra i kun noen få mnd om gangen. Dette fordi jeg føler jeg må gi det nok tid til å finne ut av om det kan være noe der, men avslutter etter en stund når jeg ser at det ikke vil gå. Mulig dette gjelder menn også? Menn er ikke alltid den store stygge ulven som skal utnytte kvinner, de aller fleste har behov for stabile trygge partnere, akkurat som oss. Anonymkode: 8ddfb...23c 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #20 Skrevet 4. oktober 2023 Har sjelden til aldri opplevd sånne menn. Anonymkode: 55b8d...1a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå