Hjelpenfrøken Skrevet 4. oktober 2023 #1 Skrevet 4. oktober 2023 Jeg hadde mensen 19. septwmber, og den pleier å være regelmessig med 28 dager syklus. I september hadde jeg en syklus på 26 dager. Jeg har testet LH-verdiene fom. 25. september - dd. (4. okt), men den vister negativ verdi. I dag tidlig fikk jeg en stooor slimklump, og lurer på om dette kanskje kommer etter eggløsning eller før? Utfloden er tynn uten farge og «stickyness». Hva tror dere? ☹️
Sofakona Skrevet 4. oktober 2023 #2 Skrevet 4. oktober 2023 Mulig du hadde eggløsning 1-2 dager siden om du har 28 dager syklus. Eggløsning slim er som ordet sier slim, ikke klump
Hjelpenfrøken Skrevet 4. oktober 2023 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2023 Sofakona skrev (8 minutter siden): Mulig du hadde eggløsning 1-2 dager siden om du har 28 dager syklus. Eggløsning slim er som ordet sier slim, ikke klump Så da funket ikke eggløsningstestene med andre ord. ☹️ Så kjipt!
Sofakona Skrevet 4. oktober 2023 #4 Skrevet 4. oktober 2023 Tester du fra dag 10? Og 2 ganger om dagen?
Hjelpenfrøken Skrevet 4. oktober 2023 Forfatter #5 Skrevet 4. oktober 2023 Sofakona skrev (10 minutter siden): Tester du fra dag 10? Og 2 ganger om dagen? Ja! Testet 2 ganger hver dag. Kanskje neste mensen er litt sen?
Sofakona Skrevet 4. oktober 2023 #6 Skrevet 4. oktober 2023 Hjelpenfrøken skrev (4 minutter siden): Ja! Testet 2 ganger hver dag. Kanskje neste mensen er litt sen? Om du hadde sist mens 19 september vil beste komme cs 16 oktober
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #7 Skrevet 4. oktober 2023 Høres ut som ingen el denne gang, eller ikke enda. Er det lenge siden du evt sluttet med p piller eller annen hormonprevensjon ? Anonymkode: 650e1...a37
Hjelpenfrøken Skrevet 5. oktober 2023 Forfatter #8 Skrevet 5. oktober 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Høres ut som ingen el denne gang, eller ikke enda. Er det lenge siden du evt sluttet med p piller eller annen hormonprevensjon ? Anonymkode: 650e1...a37 Hei! Da kom den i dag. Antar at 26-dagers syklusen var et engangstilfelle, og neste mens kommer 19. (som vanlig). Tusen takk for hjelpen ☺️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå