AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #1 Skrevet 4. oktober 2023 Jeg husker godt at jeg snakka babyspråk da jeg var liten, og at det irriterte foreldrene mine.da var jeg sikkert 5 år. Min jente på nettopp 2 har begynt med dette, og sier selv at hun snakker babyspråk når jeg spør henne hvorfor hun snakker sånn Gjorde ditt barn dette? Anonymkode: 13354...477
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #2 Skrevet 4. oktober 2023 Husker niesen min hadde to perioder med "babyspråk". Første da hun var rundt 2,5 år, og andre da lillebror ble født. Lillebror ble født kort tid etter hun fylte 4. Anonymkode: 6c5d6...c4d
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #3 Skrevet 4. oktober 2023 Nei, mitt barn hadde aldri noen periode med dette. Enebarn, forresten. Jeg mener å ha lest at barn som har søsken ofte har lettere for å begynne med tilgjort babyspråk for å bli behandlet som en baby mtp oppmerksomhet og pleie og kos, bli båret litt ekstra osv. Anonymkode: 8c5aa...97c
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #4 Skrevet 4. oktober 2023 3 barn, har aldri snakka babyspråk🙂 Anonymkode: 934b1...a28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå