Gå til innhold

Er det viktig for deg å være en grasrotgiver i norsk tipping?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg veksler mellom å støtte sykehusklovnene, foreninger som omplasserer og helper dyr, andre veldedige småplasser som trenger all den støtten de kan få. Hva med deg? 

Anonymkode: 4b3ec...cda

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke viktig, men hvis jeg først tipper, så ser jeg ingen grunn til ikke å være en grasrotgiver. Det har jo ingen betydning for meg, men betydning for de som får en liten økonomisk støtte av det. Gir til marsvinhjelpen.

Anonymkode: a9d58...9b4

• Liker 3
Skrevet

Jeg tipper sjelden, men selvsagt gir jeg grasrotandelen til et godt formål. Jeg har valgt å gi grasrotandelen til mitt lokale skolekorps. 

Anonymkode: eea2d...328

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Min mann synes det er veldig viktig. Har gir til mindre ordinasjoner. Han irriterer seg over at de store skal få enda mer på grasrota. Så på prinsipp så gir han til de småe som trenger det. 

Anonymkode: e2e68...965

Skrevet

Absolutt ikke viktig, bare noe jeg gjør.

Anonymkode: c283d...1ad

• 1 måned senere...
Skrevet

Ja, det gjør jeg. Noen som vet om det er helt anonymt? Grasrotmottakerne vet ikke hvem som har valgt dem, ikke sant..?

Anonymkode: f71e9...0a0

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja, det gjør jeg. Noen som vet om det er helt anonymt? Grasrotmottakerne vet ikke hvem som har valgt dem, ikke sant..?

Anonymkode: f71e9...0a0

Nei, de får bare overføringer fra Norsk tipping i en sum og uten noen detaljer.  Tror det kommer to ganger i året.

Endret av Adobyen
Skrevet

Nei, tipper aldri så det hadde ikke blitt penger av det uansett ;)

Skrevet

Ja gir til noe lokalt her jeg bor, nå har jeg støtte såpass lenge på en så skal se om jeg kan støtte noe annet. 

Anonymkode: 49ebe...21d

Skrevet

Kirkens bymisjon får min lille andel.  De gjør godt for mange som har det vanskelig her i landet.

Skrevet

Ja støtter dyrevern. 

Anonymkode: 2466b...436

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg tipper aldri, så nei.

Anonymkode: 08c3f...e56

Skrevet

Ja, jeg har haket av for Dyrebeskyttelsen tror jeg det var. 

• Hjerte 1
Skrevet

Autismeforeningen:klappe:

Trengs virkelig et løft og mer forskning

Anonymkode: 53e58...73c

Skrevet

Viktig og viktig, det koster meg ikke noe men jeg vet mange lag og foreninger er avhengige av støtten. Akkurat nå tror jeg pengene går til korpset siden ungene var med der.

Skrevet

Jeg gir til dyrebeskyttelsen. De er helt avhengig av denne støtten! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...