Nanne Skrevet 24. januar 2006 #1 Del Skrevet 24. januar 2006 Jeg har tatt ett år ulønnet permisjon, har en fast stilling på 25% og det er ikke mye. Men kan jeg søke meg en jobb som jeg kan kombinere med den andre jobben og jobbe mens jeg er i permisjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 24. januar 2006 #2 Del Skrevet 24. januar 2006 Noen får permisjon fra den jobben de har, nettopp for å prøve seg i en annen jobb (vet ikke hva din grunn for permisjon er da). Å kombinere to deltidsjobber er også helt "vanlig". Så... i utgangspunktet ser jeg ingen grunn for at du ikke kan jobbe i permisjonstiden/kombinere to jobber... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanne Skrevet 24. januar 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 24. januar 2006 Jeg har tatt ett år til hjemme med sønnen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abelille Skrevet 24. januar 2006 #4 Del Skrevet 24. januar 2006 Jeg tror jeg ville sjekket permisjonsreglementet eventuelt hørt med personalkontoret, men man skulle ikke tro at det var noe problem. Det kan jo være at det blir litt sure miner dersom du kan jobbe et annet sted, men ikke hos dem, og da er det greiere å spørre om det er greit på forhånd, da vet de hvorfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå