Gå til innhold

Hvor mye bruker du igjennomsnittleg på Lotto og spill ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor ofte tar du del i eit pengespill, og hvor mye bruker du igjennomsnittleg pr. uke, mnd eller år i pengespill. Vinner du regelmessig og  regneskapet for deltagelsen i spill går i pluss eller minus. ?

Anonymkode: eb783...30c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruker absolutt ingenting, har ikke kastet bort penger på slikt siden jeg puttet en femmer på en automat en gang på 90-tallet.

Anonymkode: 0561b...7b3

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt for mye, jeg vinner jo nesten ikke en dritt. 12-15000 i året 

Anonymkode: a3d9e...0aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spille lotto på lørdager. Har vunnet alt fra 20 til 50 kroner noen få ganger. Går jo da selvfølgelig i minus. 

Anonymkode: 55b9f...392

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter den gangen jeg var ca 9 år, det var 1000 lottobilletter på loppemarked, 50 kaker å vinne og jeg kjøpte 300 billetter uten å engang vinne den tørre kringla, bestemte jeg meg for å aldri gamble igjen. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lotto 50,- pr uke. Av og til et flakslodd. Av og til noen andre billigspill hos norsk tipping, men ingen gevinst å snakke om. Vinner noen tiere som går ut til nye flakslodd der og da, men har aldri vunnet over tusen. Åtte hundre en gang. Ellers ingenting, men det går visst til en god sak, så jeg er støttemedlem der får vi si. 

De som vinner stort ante ikke at de skulle vinne da de gjorde det, så derfor fortsetter jeg igjennom dette livet. Jeg tar sjansen. 

Anonymkode: af0d9...581

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper kanskje en kupong annen hver mnd, så ikke mye.

Anonymkode: 5da45...6df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker rundt en hundrelapp i uken på Lotto og Viking pluss et flax for livet nå og da. Det meste jeg har vunnet var 12 000. Men de fleste år går i underskudd, så langt i år vunnet rundt 200 til sammen. Er med for spenningens skyld, og den teoretiske muligheten for å ta den store potten. Sjansen er mikroskopisk, men noen heldige er det jo hver uke. Og hvis jeg legger sammen de hundrelappene jeg bruker i året er det verdt spenningen for min del. Jeg ville ikke kunne førtidspensjonere meg på det jeg bruker på Lotto uansett, nå er alltid den lille sjansen der for å kunne si morna til sjefen :) 

Anonymkode: 09fc7...832

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper EuroJackpot, VikingLotto og Lotto for 500 kr mnd. 

Det har vært og er utelukkende et tapsprosjekt. Uten unntak. Vinner ikke engang smågevinster.

Men hey, er man ikke med så vinner man iallfall ikke! Så det er prisen å betale for å tillate seg å drømme ;) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker altfor mye på lotto og vikinglotto, ca 700 i uka.

Anonymkode: c6859...48c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du minnet meg på det, jeg hadde glemt at jeg skulle tippe legge inn vikinglotto i dag 😅

Jeg så på hvor mye jeg brukte på lotto/vikinglotto i fjor, og det var 650 kr. 

I år har jeg brukt 370 kr. 

Anonymkode: 44007...a36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller stort sett lotto og joker lørdag, i ny og ne nabolaget og en og annen fotballkamp. Vinner ofte smågevinster, men det meste jeg har vunnet er 38000 på joker da jeg fikk 5 rette, bare synd jeg ikke ble trekt ut som jokerkandidat. 

Anonymkode: 846e3...418

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spiller på hest eller kjøper et flaxlodd en sjelden gang. 400,- i året, max. Taper, stort sett. Hender jeg vinner nok til å gå i null.

Anonymkode: 527c6...4dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg bruker altfor mye på lotto og vikinglotto, ca 700 i uka.

Anonymkode: c6859...48c

Med forbehold du ikkje har vunnet, og fått noe tilbake så høres det uttil å vere altfor mye penger.

Anonymkode: eb783...30c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mye, kanskje 1000kr i året hvis jeg husker å levere inn lottokupong. 

Anonymkode: e7de5...e96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...