Gå til innhold

Undertøy under brudekjole

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter undertøyet å ha under kjolen. Ønsker meg en body type sak, med skikkelig bh oppe og at den har litt shaping funksjon over mage/hofter. Må være stroppeløs. Har Google og leitet men finner ikke noe passende. Noen som har tips om hvor man kan få tak i noe sånt? 

Anonymkode: 3af1d...004

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

husk at du skal kunne gå på do uten å måtte ta av deg kjolen hele tiden. ville anbefalt forkjellige ting, (truse, corsett ellernoe og kanskje en "lift bh")

Anonymkode: df8f8...dfe

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt tips! Jeg skal ha en kjole som er ganske enkel å "jobbe med", så bekymrer meg ikke for det. Ønsker sammenhengende for å få en helt glidende overgang fra bh. Er ikke for å ha noen hold-in effekt eller noe sånt, bare for å ha undertøy som gir et pent underlag under kjolen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når på året skal du gifte deg da? Jeg giftet meg på vinteren, så her ble det feks ulltruse.

Anonymkode: 0e478...74c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Når på året skal du gifte deg da? Jeg giftet meg på vinteren, så her ble det feks ulltruse.

Anonymkode: 0e478...74c

Midten av juni, i Bergen. Så trenger bare bh-body og evt en enkel truse under. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ut Skims, merket til Kim Kardashian, de har mye fint ☺️

Anonymkode: e01d2...964

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

AnonymBruker skrev (På 4.10.2023 den 10.26):

Jeg er på jakt etter undertøyet å ha under kjolen. Ønsker meg en body type sak, med skikkelig bh oppe og at den har litt shaping funksjon over mage/hofter. Må være stroppeløs. Har Google og leitet men finner ikke noe passende. Noen som har tips om hvor man kan få tak i noe sånt? 

Har du sjekket change-butiklene? 

Anonymkode: 049ae...a72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.10.2023 den 16.07):

Midten av juni, i Bergen. Så trenger bare bh-body og evt en enkel truse under. 

Husk fine stay-ups :) 

Anonymkode: 499f7...75f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å finne det perfekte undertøyet til kjolen din, kan du prøve å besøke spesialiserte undertøysbutikker eller sjekke nettbutikker som tilbyr brudeundertøy. De har ofte et bredt utvalg av stroppeløse bodyer med innebygd BH og shaping funksjon. Husk å ta med kjolens utringning og form når du prøver på undertøyet for å sikre en perfekt passform. Lykke til med jakten, og jeg håper du finner akkurat det du leter etter!

Anonymkode: a7c23...84e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...