Gjest Anonymous Skrevet 5. november 2002 #1 Skrevet 5. november 2002 Noen som har noen erfaring med eller som vet om det er vanlig med migrene den første tiden? Har ikke migrene fra før av, så dette er nytt. Panodil er lite effektiv, og det er jo mye man ikke skal ta under graviditet. Noen som har noen trygge reseptfrie tips?
Iset Skrevet 5. november 2002 #2 Skrevet 5. november 2002 du kan ta 3 kapsler/tabletter med ren magnesium. dette er et helt ufarlig mineral og stopper som regel migrene. mange tar den mot kramper i leggene og ellers på kroppen, nervøst hjerte, tissetrengt på natten og ømme vonde muskler. mangel på magnesium har bla disse virkningene. prøv:)
Labella Skrevet 5. november 2002 #3 Skrevet 5. november 2002 Hvis du plages av migrene bør du snakke med legen om det. Vær forsiktig med å ta medisiner under graviditeten uten at legen anbefaler det. Jeg hadde voldsomt vondt i hodet på slutten av svangerskapet, men det var kanskje ikke migrene. Jeg var redd for at det var svangerskapsforgiftning, men det er jo uaktuelt for deg nå, så tidlig i svangerskapet... Håper du blir kvitt plagene, det er ikke gøy å ha det sånn... Lykke til!
Gjest Anonymous Skrevet 5. november 2002 #4 Skrevet 5. november 2002 Jeg har hatt migrene i flere år og bruker en medisin som heter Naramig. Denne kan jeg ikke bruke nå i svangerskapet. Heldige meg har hyppigere og lengre migreneanfall nå i svangerskapet enn ellers Jeg er også veldig plaget med vanlig hodepine under graviditeten.
Ann Forup Skrevet 6. november 2002 #5 Skrevet 6. november 2002 hei det er veldig vanligt med kraftige hovedpine i svangerskabet, læste det på babyverden.no
Gjest Anonymous Skrevet 6. november 2002 #6 Skrevet 6. november 2002 Akupunktur er effektivt mot migrene for mange ! Det er også en behandling man kan ta selv om man er gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå