Gå til innhold

Han kom fort med meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde sex med en på fylla. Det er første gang vi hadde sex og han kom etter et minutt. Han har hatt sex med ei jeg kjenner også (ingenting mellom de) og hun sa han aldri kom på fylla, men han kom fort med meg. Hva kan dette komme av?

Anonymkode: 3563d...407

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen min kommer aldri når han drikker øl. Ellers så kommer han egentlig litt for fort for min del😂. Noen ganger så er det bare drit godt med en kuk da. Lell om han får meg til å gå på andre håper på et blunk. 

Anonymkode: 92833...c38

Skrevet

Kåt, fått seg lite i det siste, lenge siden sist, blabla..

Husker en kar kom en gang så fort han førte penis inn i meg. Dårlig opplevelse for min del....

Anonymkode: 7e1e1...45c

Skrevet

Kan være en million grunner det. Selv kan det variere alt fra sekunder til aldri komme, uten at det er noe mer grunn at at det er dagsformen, hvor sensitiv jeg er kan variere veldig, uten at det har noe som helst med dama å gjøre

Anonymkode: 5872c...5e2

Skrevet

Sikkert fordi du er så usannsynlig trang og deilig at han ikke kunne styre seg. Det var det svaret du var ute etter, sant?

• Liker 8
  • Nyttig 8
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hva kan dette komme av?

Ulike mennesker? Ulike situasjoner? Ulik promille? Ulik form og humør? Eller skulle det være sånn at alle kvinner og menn kommer etter nøyaktig like lang tid hver eneste gang? Jeg forstår ikke helt problemstillingen.

Anonymkode: f237d...a99

Skrevet

Har selv opplevd at en kom etter 2 minutter knulling med meg som er kvinne 43. Er passe trang og klemmer rundt har jeg hørt mange ganger. Er litt rart han kom så fort i fylla da, men er vel mulig for noen. Han var sikkert kjempekåt på deg og du klemmet rundt han godt. 

Anonymkode: 1bb19...20a

Skrevet

Kanskje han ikke gadd å holde på lenger? 

Anonymkode: 768ec...286

• Liker 2
Skrevet

Han ville få det overstått 

Anonymkode: db0c3...1b2

• Liker 2
Skrevet

Kanskje han ikke har runket i 4 dager?

Anonymkode: 36dd2...22a

• Liker 1
Skrevet

Hva var problemet? Neste runde?

Anonymkode: 6e5c1...e8a

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva var problemet? Neste runde?

Anonymkode: 6e5c1...e8a

Nettopp !

Rive av seg verste kåtheten først, og så ......  Hendt meg flere ganger.

Anonymkode: e963b...e04

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hadde sex med en på fylla. Det er første gang vi hadde sex og han kom etter et minutt. Han har hatt sex med ei jeg kjenner også (ingenting mellom de) og hun sa han aldri kom på fylla, men han kom fort med meg. Hva kan dette komme av?

Hvorfor ligger en med noen venninner har knullet? Blir bare sammenlikning og slikt av det.

Anonymkode: ad9bb...75d

• Nyttig 1
Skrevet

Du var nok mye deiligere enn hu andre du kjenner.

Anonymkode: 4575a...6c2

Skrevet

"aldri" var sikkert noe hun sa basert på statistikk. Jeg tror du må ligge med fyren minst ti ganger, og han må være full nok. Eventuelt be venninnen med på et forsøk. 

Anonymkode: 780fc...70e

Skrevet

Jeg er mann og i fast forhold. Det kan variere mye hvor fort det går. Det selv om vi etter en del år sammen stort sett gjør de samme tingene også. 
Alkohol, frekvens, dagsform, foreplay? Mange ting kan spille inn. 

Anonymkode: 3350e...732

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg kommer mye mye lettere med en attraktiv dame. Både endru og full. 

Etter attraktiviteten er det jo at hun er mye bedre, mer friksjon, bedre moves, mer opphisset, lengre forspiel, deiligere kropp som tenner ett eller annet mer enn normalt. 

Ikke tenk så mye på det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.10.2023 den 10.02):

"Venninner prater seg imellom" Jeg har takket mange kvinner for akkurat dette, selv om avtalen at sex mellom oss skulle være henmmelig. Men det gikk heldigvis til min fordel, så de er unnskyldt.

Om jeg kom fort eller ikke, var avhengig av inntaket av alkohol. Og hvis jeg ante at det ble sex, drakk jeg på litersvis med vann. for jeg ville heller komme fort, enn å skuffe en kvinne med å knulle henne til hun tok fyr. Det skjedde bare et par ganger, for de likte ikke det noe særlig.. forståelig nok. Og om jeg kommer fort avhenger også av hennes inntak, men ei som er dritings har jeg bare hatt sex med bare to ganger. Det føltes ikke "riktig" ut, så jeg kom heller aldri. Men om morgenen ble det en annen lyd i oss😇

TS, jeg tror dette er styrt av inntaket, men også at det skal føles "riktig". Jeg tror ikke du var så full, og heller ikke han. For det er en sammenheng av det jeg skriver.. så fremt han tenker som meg og viser hensyn.. og knulle på til du får brannsår gir jo ingen mening..

Skrevet
Lorieen skrev (På 4.10.2023 den 11.23):

Sikkert fordi du er så usannsynlig trang og deilig at han ikke kunne styre seg. Det var det svaret du var ute etter, sant?

Det er sant. Er dama trang og våt er det vanskelig å holde 5 minutter. Er hun "åpen" der nede kan man holde på i evigheter. Men hjernen kan også gi deg orgasme hvis de vet å trigge de riktige punktene i nytelsessentret. 

Anonymkode: 29e24...606

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...