AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #1 Del Skrevet 4. oktober 2023 Jeg sliter med å svelge tablettene, sikkert vanskelig å forstå for noen. Har prøvd utallige teknikker som er på nett uten hell. Men nå sliter jeg etter å ha satt tabletten fast i halsen flere ganger, for så å hoste den opp igjen. Det er veldig ubehagelig. Legen visste kun om reseptfrie alternativer, men håpte kanskje noen andre har noen erfaringer eller vet om noen alternativer som kan hjelpe meg? Anonymkode: 55809...53d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #2 Del Skrevet 4. oktober 2023 Jeg kjenner ikke til noe som er likt, har alltid fått Rinexin. Men jeg har også fått slimreduserende sirup/ brusetabletter i tillegg. Kanskje det kan hjelpe noe? Det gjør slim og snørr mer tyntflytende. Husker ikke navnet nå. Anonymkode: 62880...2b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #3 Del Skrevet 4. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg kjenner ikke til noe som er likt, har alltid fått Rinexin. Men jeg har også fått slimreduserende sirup/ brusetabletter i tillegg. Kanskje det kan hjelpe noe? Det gjør slim og snørr mer tyntflytende. Husker ikke navnet nå. Anonymkode: 62880...2b5 Takk for tips, skal lese om dette Anonymkode: 55809...53d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonjemor74 Skrevet 4. oktober 2023 #4 Del Skrevet 4. oktober 2023 Bronkyl er slimoppløsende og vil også hjelpe ved bihulebetennelse. Er en brusetablett du har i et glass vann. Bør ta denmed høyest styrke på 600 mg ved akutt sykdom, da den på 200 mg er mer av forebyggende art. Men rinexintbl er jo veldig liten - mindre enn paracet og ibux - så du bør jo lære deg/vende deg til å kunne ta tabletter - plutselig trenger du feks å ta store piller (antibiotika). Et tips kan være å legge den under tungen og så ta en stor slurk vann som du ville gjort om du var veldig tørst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå