AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #1 Del Skrevet 4. oktober 2023 Står så mye forskjellig i oppskriftene. Sett det står 18 og 24. Hva syns du blir best? Anonymkode: 5b749...fa9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #2 Del Skrevet 4. oktober 2023 Det avhenger jo av størrelse, garn, osv. Vanligvis strikker jeg en forsterket hællapp (der annehver maske tas løst av på rettsiden) på ca 5 cm til mine egne føtter. Jeg strikker ofte i Drops Fabel, og der blir det 36 rader, og jeg plukker opp 18m på siden av lappen. Anonymkode: 51048...dde 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #3 Del Skrevet 4. oktober 2023 Ca 5 cm her også. Anonymkode: 46f64...27f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #4 Del Skrevet 4. oktober 2023 Folk har forskjellig hæl. Best blir det om en måler cm på den som skal ha, så blir de skreddersydd. Anonymkode: e7908...d5f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå