Gå til innhold

Hvor finner jeg kirsebærsjokolade med fyll i?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært på jakt i mange år etter en slik liten innpakket munnfullsjokolade med kirsebær og likør inni,
men jeg finner dem ikke. Noen som vet hvor de har gjort av seg? :klo:  De jeg mener lå i en hardplast boks
med lokk og var supergode... Noe ala dette. 
1200px-Cella-Chocolate-Cherries.jpg
                                                           Sett på makan så godt. :dåne: 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøper det ofte i Sverige

Anonymkode: c6edb...83d

• Nyttig 1
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg kjøper det ofte i Sverige

Anonymkode: c6edb...83d

Om du sier hva sjokoladen heter så kan det kanskje hjelpe trådstarter med  å finne dem i Norge. 

Anonymkode: 336e0...eaf

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

De ble forbudt i Norge, pga likør som inneholder alkohol og barna som kan bli fulle av det.

HEIA NORGE !!!!

Anonymkode: 8a514...c84

• Nyttig 2
Skrevet

Var det ikke de som het Mon Cheri eller noe sånt? De hadde de på Meny før i hvert fall, ellers har jeg sett dem på taxfree. 

Skrevet

Ikke samme, men Anthon Berg har noen med kirsebær i rom. Funnet de på Rusta før. Ikke prøvd de selv for jeg liker ikke sånt, og de er ikke som de på bildet, men mulig en erstatning som er lettere å få tak i? 

IMG_2271.jpeg

• Liker 2
Skrevet
Daisy-love skrev (2 timer siden):

Ikke samme, men Anthon Berg har noen med kirsebær i rom. Funnet de på Rusta før. Ikke prøvd de selv for jeg liker ikke sånt, og de er ikke som de på bildet, men mulig en erstatning som er lettere å få tak i? 

Jeg syns alle variantene til Anthon Berg er veldig gode, men de er ikke i nærheten av Mon Chèri. De var veldig gode, mørk sjokoade med et kirsebær som badet i likør i midten. 

Jeg tror man kan kjøpe dem på nett, de finnes fremdeles og det er Ferrero som produserer dem.

• Liker 1
Skrevet
ti10 skrev (3 timer siden):

Var det ikke de som het Mon Cheri eller noe sånt?
De hadde de på Meny før i hvert fall, ellers har jeg sett dem på taxfree. 

Jooo, det var det de het og de er svært nær himmelske for oss som liker sånt. Jeg skal lete videre. Takk! :nikke: 

Daisy-love skrev (3 timer siden):

IMG_2271.jpeg

Ja, jeg har funnet dem over her på Rusta og de er nydelige de også, men...forsøker å finne på nett: "utsolgt"! 
Jeg er ikke alene om å like mon cheri, gitt. ❤️

• Hjerte 2
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Jooo, det var det de het og de er svært nær himmelske for oss som liker sånt. Jeg skal lete videre. Takk! :nikke: 

Ja, jeg har funnet dem over her på Rusta og de er nydelige de også, men...forsøker å finne på nett: "utsolgt"! 
Jeg er ikke alene om å like mon cheri, gitt. ❤️

Skjønner godt du vil ha akkurat dem du savner 😋🥰 Jeg er selv veldig glad i ting med kirsebær, men ikke så på sjokolade med frukt/bærfyll, og/eller alkohol i. Har ikke så mye bedre å gjøre akkurat nå så googlet jeg også og disse her er ikke helt like, men er å få tak i på nett og det uten å bli OnlyFans 🤣🙈 https://www.cooperscandy.no/laroshell-cherry-brandy-chokladask-150g?gclid=EAIaIQobChMI3Kn0ievcgQMV1E-RBR1rogXbEAQYAyABEgIEZ_D_BwE 

• Nyttig 1
Skrevet

Følg med når det nærmer seg jul. Her hadde i hvert fall Narvesen og noen matbutikker og slikt når de tok inn konfekt og julegodter. 

Anonymkode: 00309...f2a

Skrevet

https://www.ferrero.no/Mon-Cheri

Den produseres så vidt jeg vet ikke i sommermånedene og forsvinner derfor fra markedet på forsommeren en gang. MEN når det nærmer seg jul er den tilbake og er da typisk å finne i sjokolade/godteributikker og taxfree både i inn- og utland. 

Min favoritt! ❤️

Skrevet

De har nok noe på dropsen/sweets om det er i nærheten av der du bor.

Skrevet

Europris pleier å ha en kopi av mon cheri, ihvertfall  rundt juletider 

Anonymkode: 66b3d...2b7

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.10.2023 den 11.28):

De ble forbudt i Norge, pga likør som inneholder alkohol og barna som kan bli fulle av det.

HEIA NORGE !!!!

Dette er bare sprøyt. Likevel er det noen nepeskrell som har prestert å gi "nyttig-like" på innlegget. :murvegg:

Anonymkode: 7cdb9...5ed

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Dette er bare sprøyt. Likevel er det noen nepeskrell som har prestert å gi "nyttig-like" på innlegget. :murvegg:

Anonymkode: 7cdb9...5ed

Liten avsporing, men nepeskrell... ❤️

Anonymkode: 33c01...74a

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.10.2023 den 11.44):

Europris pleier å ha en kopi av mon cheri, ihvertfall  rundt juletider 

Anonymkode: 66b3d...2b7

Er 90% sikker på at de hadde det inne nå, sto sammen med kindersjokolade-nisser og diverse julegodteri.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.10.2023 den 11.28):

HEIA NORGE !!!!

Det finnes nå masse likørsjokolade i Norge enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...