Gå til innhold

Pendle Horten - Oslo (Helsfyr)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått muligheten til å jobbe på Helsfyr. Bor I Horten. Er det noen som pendler denne strekningen?
Jeg må evnt da ta toget til Oslo, deretter t-bane videre til Helsfyr. Jeg klarer ikke finne noe om pris på denne strekningen. Må jeg ha månedskort på på både bane og tog? eller kan vys mndskort brukes på bane? Prøver bare å finne ut hva samlet mndskostnad blir :)

Anonymkode: 27da3...263

Skrevet

Nå er det en del år siden jeg pendlet. Den gangen kunne jeg huke av ink mnd kort til tbanen. Så anbefaler deg å snuse litt rundt i VY appen

Anonymkode: b151a...81f

Skrevet

Månedskortet til VY kan brukes på T-bane, ja. Har du kjøpt sonen i Oslo kan du bruke tog, t-bane, buss, trikk, og ferje.

Anonymkode: 62c51...bc6

Skrevet

Det er jo enkelt legge inn strekningen i Vy-appen, å få opp prisen. 
Da får man opp mulighet for å legge til overgangsbillett også. 
2930 kr for Vy månedskort fra Skoppum Stasjon til Nationaltheateret, og  687kr tillegg for overgangsbillett til Ruter. 3617 kr pr måned for månedskort. 
29 300 for årskort med Vy + 9900 for årskort overgangsbillett på Ruter. 

Og på Vy sine sider står det veldig konkret under periodebillett at man må ha overgangsbillett. 
Samarbeidspartnere | Andre transportselskaper (vy.no)

Sitat

Kjøper du en Vy periodebillett og har behov for overgang til Ruters transportmidler i sone 1, kan du kjøpe dette sammen med Vy-billetten mot et tillegg i prisen. 

Anonymkode: e3f9e...33a

• Liker 1
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Det er jo enkelt legge inn strekningen i Vy-appen, å få opp prisen. 
Da får man opp mulighet for å legge til overgangsbillett også. 
2930 kr for Vy månedskort fra Skoppum Stasjon til Nationaltheateret, og  687kr tillegg for overgangsbillett til Ruter. 3617 kr pr måned for månedskort. 
29 300 for årskort med Vy + 9900 for årskort overgangsbillett på Ruter. 

Og på Vy sine sider står det veldig konkret under periodebillett at man må ha overgangsbillett. 
Samarbeidspartnere | Andre transportselskaper (vy.no)

Anonymkode: e3f9e...33a

Takk for svar. Dette blir veldig dyrt ser jeg. 🤓 spiser opp mye av lønnsøkningen 😔

Anonymkode: 27da3...263

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...