Gå til innhold

Menn som går i jenteklær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er en gutt på 23år som har lyst å begynne å gå i jenteklær oftere. Jeg er 175cm høy og sparer til langt hår. Jeg har en del klær som er kjøpt på BikBok ol. som jeg går av og til med i offentlighet (sånn som skinnbukse, topp osv.)

Jeg er ganske opptatt av hva folk synes når jeg går sånn i offentlighet. Har dere noen tips for å overvinne frykten? 
Jeg er også interessert i noen tips om nye klær som jeg kan gå med. Er spesielt glad i å gå med skinn og svart «glossy» klær. Har dere noen tips til hvordan jeg kan style det bedre?

Ønsker kun seriøse svar☺️

Anonymkode: 990a3...41a

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Menn som går i jenteklær? Du mener vel kvinneklær? 

Anbefaler deg å finne miljøer som kan gi deg bedre selvtillit til å tørre å være deg selv i det offentlige rom. 

Anonymkode: 092a4...6ac

• Liker 2
Skrevet

Hva med å finne likesinnede på TikTok, insta osv? Både mtp. Å bli mer komfortabel men også styling. Skinn, lakk og lær krever litt å style.

Anonymkode: d1ca5...39f

• Liker 2
Skrevet

Fikk du ikke de svarene du ønsket i de andre trådene du har opprettet om dette?

Anonymkode: 14f34...124

Skrevet

Jeg er trans og bruker mye kjoler så sant det er vær til det. Lykke til.

Anonymkode: 722d3...6f9

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.10.2023 den 7.09):

Jeg er ganske opptatt av hva folk synes når jeg går sånn i offentlighet.

Der ligger hovedproblemet ditt.Hvorfor er du opptatt av hva JEG måtte mene om dine klær?

Anonymkode: 47df0...9c5

Skrevet

Det er mer aksept for dette nå og trenden er ikke slutt. Jeg vil anbefale deg å gå gradvis frem. La folk se at du har din egen stil og ikke bryr deg. Da er det lett å bli litt dristige etter hvert.

Anonymkode: 165d0...c64

Skrevet

det er mye rart......og ALT skal absolutt bli akseptert av ALLE. Verden er iferd med å gå fullstendig av hengslene!!!!

Anonymkode: 9b198...801

Skrevet

Føler du deg flott i de klærne du går i? Om ja...da går du ned de.. stolt og hode høyt...jeg hadde ikke brydd meg et fnugg om jeg så en gutt gikk med jente klær..når jeg ser det tenker jeg..håper de føler seg så flott som de ser ut 🥰

• Hjerte 1
Skrevet
Sofakona skrev (Akkurat nå):

Føler du deg flott i de klærne du går i? Om ja...da går du ned de.. stolt og hode høyt...jeg hadde ikke brydd meg et fnugg om jeg så en gutt gikk med jente klær..når jeg ser det tenker jeg..håper de føler seg så flott som de ser ut 🥰

Også i kjoler?

Anonymkode: 722d3...6f9

• Liker 1
Skrevet

Gå i hva du vil. Men å ha en kink på å lage føljetong om det på nettet, er sært.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...