Våken Skrevet 24. januar 2006 #1 Skrevet 24. januar 2006 Etter at jeg og min kjære har hatt sex sovner han som en stein (når vi har sex om kvelden vel å merke ), men jeg ligger og er våken som et lys og får ikke sove på en god stund... Er jo egentlig ikke noe problem, bare er litt underlig. Flere som har det sånn?
Svart Katt Skrevet 24. januar 2006 #2 Skrevet 24. januar 2006 Jepp. Jeg har det sånn. Det er veldig irriterende
Gjest 2324 Skrevet 24. januar 2006 #4 Skrevet 24. januar 2006 Er nok veldig vanlig. Jeg for min del blir som regel ekstremt trøtt etter sex og vil bare sove med en gang, så hos oss er ikke det noe problem, for sambo har det på samme måten. Men eksen min surva litt fordi jeg sovna så fort, han ville jo prate og kose..
Trampe Skrevet 24. januar 2006 #5 Skrevet 24. januar 2006 Jeg har ei venninne som blir lys våken av å ha sex. Hun får ikke sove på flere timer etterpå... Heldigvis er både jeg og mannen av det motsatte slaget, jeg sover så godt atte
Goosebump Skrevet 24. januar 2006 #6 Skrevet 24. januar 2006 Var sånn for meg før også. Ble lys våken og irriterte meg grønn over at sambo bare rullet over...grrr... Nå som jeg har begynt å jobbe tidlig og han sent er det omvendt
Gjest gjest1 Skrevet 24. januar 2006 #7 Skrevet 24. januar 2006 Jeg pleier sovne temmelig fort, men svar til trådstarter og alle andre kvinner: menn sovner først...det er opplyst og vedtatt. Til og med gamle damer vet det. Det er faktum! Heldigvis har jeg en arm rundt meg og en svak snorking gjør meg døsig i tillegg til aktivitetens begivenhet i forgrunn... *det er vel fordi jeg er så kosesyk at jeg må sove og slappe av og være uthvilt til neste sekvens-episode* Men når sannheten skal frem, så har jeg aldri opplevd at jeg har sovnet før en mann... Mannfolk = egoistiske primitive dyr?
Fauna Skrevet 24. januar 2006 #8 Skrevet 24. januar 2006 Som regel ligger vi å snakker litt, av og til i et par timer, andre ganger sovner vi etter noen få minutt.. Det hender såklart at den ene sovner før den andre.. men med mindre den ene ligger våken i mange timer er vell ikke det det største problemet..
Leo Skrevet 24. januar 2006 #10 Skrevet 24. januar 2006 menn sovner først...det er opplyst og vedtatt. Til og med gamle damer vet det. Det er faktum! ← Det er, med respekt å melde, pissprat! At du ikke har opplevd noe annet betyr ikke at det er et faktum. Jeg (Og som du ser hvis du gidder å lese hva de andre skriver) flere med meg sovner før eller samtidig med våre partnere. Mannfolk = egoistiske primitive dyr? ← Det er jo bare å beklage at det later til at du har vært særdeles uheldig med de eksemplarene av arten du har møtt!
Gjest gjest1 Skrevet 26. januar 2006 #11 Skrevet 26. januar 2006 Jeg blir lys våken! han sovner med en gang og det irriterer meg det er ikke så gøy å ligge å se i taket mens han ligger der og snorker litt....og da får jeg ihvertfall ikke sove!
bare meg Skrevet 26. januar 2006 #12 Skrevet 26. januar 2006 Jeg sovner en stund etter sex heldigvis, omtrent samtidig med partneren. MEn har jeg kost meg alene blir jeg lys våken
Lenestol Skrevet 3. februar 2006 #13 Skrevet 3. februar 2006 Jepp, våken våken våken. ...har funnet ut at det hjelper å løse Suduku etterpå da... Blir dautrøtt av det...
Buster Skrevet 4. februar 2006 #14 Skrevet 4. februar 2006 Her i gården er det jeg (mann) som blir lys våken etter sex, det kan noen ganger gå fra 0,5 - 3 timer før jeg klarer å finne roen igjen. Er derfor natruligvis veldig glad i sex på morningen eller dagen.
Hu i Svingen Skrevet 4. februar 2006 #15 Skrevet 4. februar 2006 Nope - slokner totalt jeg. Det vanskeliggjør dessverre kjappiser på dagtid.
Ginen Skrevet 4. februar 2006 #16 Skrevet 4. februar 2006 Sover kjempegodt etter sex jeg. Trøtt om sex om kvelden (stort sett), og våken etter sex om morgenen. Passer meg fint. Liker veldig godt sex om morgenen, er liksom avbalansert hele dagen
Donnie Darko Skrevet 5. februar 2006 #17 Skrevet 5. februar 2006 Nope - slokner totalt jeg. Det vanskeliggjør dessverre kjappiser på dagtid. ← Det har da aldri hindret deg det?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå