AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #1 Del Skrevet 4. oktober 2023 Hvilket program og grader skal fleecepledd vaskes på? Anonymkode: 9a8be...5cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #2 Del Skrevet 4. oktober 2023 Jeg vasker det på ullprogrammet. Anonymkode: a77b9...5af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #3 Del Skrevet 4. oktober 2023 Jeg vasker dem på 60 grader. Anonymkode: df0bd...8a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #4 Del Skrevet 4. oktober 2023 Følger det som står på lappen. 30 eller 40 grader, finvask hvis symbolet tilsier det, ellers program for syntetiske tekstiler. Anonymkode: fe9e0...475 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 4. oktober 2023 #5 Del Skrevet 4. oktober 2023 (endret) De fleste fleecepledd har en vaskelapp på seg. Men de fleste kan vaskes på 40 grader normalvask, uten tørketrommel. Men ville prøvd program for syntetisk eller finvask om det var mulig. Det er ikke vits å vaske på 60 grader uten grunn. Det er bortkastet energi, og det sliter unødvendig mye på stoffet. Kanskje det tilogmed slipper ut mer mikroplast (siden plasten varmes opp mer) Endret 4. oktober 2023 av newman01 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #6 Del Skrevet 4. oktober 2023 Hundens fleecetepper vaskes på 60 grader og tørkes i trommel, men det er billige tepper fra Nille o.l som byttes ut ofte. Anonymkode: fe9e0...475 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #7 Del Skrevet 4. oktober 2023 I mitt hode er tepper en slags gardiner, så de vaskes på finvask med bløtlegging (for å bli kvitt støvet, sa min mor). Det funker. På den gamle maskina var det eget program for syntetiske stoffer, så da vasket jeg dem med det. Anonymkode: 4c19c...355 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå