AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #1 Skrevet 4. oktober 2023 Jeg skal møte en fyr, og jeg vil tro at spørsmålet om ala hvor lenge jeg har vært singel dukker opp. Jeg har aldri hatt kjæreste. Jeg er i midten av 30-årene, så det er nok litt unaturlig. Hva svarer jeg på et slikt spørsmål uten at det blir kleint? Og skremmer det menn at kvinnen aldri har hatt kjæreste? Anonymkode: b45ec...683
remix2020 Skrevet 4. oktober 2023 #2 Skrevet 4. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg skal møte en fyr, og jeg vil tro at spørsmålet om ala hvor lenge jeg har vært singel dukker opp. Jeg har aldri hatt kjæreste. Jeg er i midten av 30-årene, så det er nok litt unaturlig. Hva svarer jeg på et slikt spørsmål uten at det blir kleint? Og skremmer det menn at kvinnen aldri har hatt kjæreste? Anonymkode: b45ec...683 Jeg er en mann på 50 og hadde jeg møtt en kvinne på 40-50 som aldri hadde hatt kjæreste, så hadde jeg lurt på hvorfor. Hvis du har et godt svar på hvorfor når du får spørsmålet, trenger ikke det å bli kleint. Du er jo fortsatt ung☺️ 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #3 Skrevet 4. oktober 2023 remix2020 skrev (19 minutter siden): Jeg er en mann på 50 og hadde jeg møtt en kvinne på 40-50 som aldri hadde hatt kjæreste, så hadde jeg lurt på hvorfor. Hvis du har et godt svar på hvorfor når du får spørsmålet, trenger ikke det å bli kleint. Du er jo fortsatt ung☺️ Det er jo nettopp det, hva er et godt svar? Jeg slipper ikke folk innpå meg, og har rømt enhver sjanse til å bli ordentlig kjent med menn. Men samtidig tenker jeg at da har jeg ikke møtt den rette som gjør at jeg ønsker å bryte barrieren? Men issues har jeg helt klart. Anonymkode: b45ec...683 1 2
herzeleid Skrevet 4. oktober 2023 #4 Skrevet 4. oktober 2023 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg skal møte en fyr, og jeg vil tro at spørsmålet om ala hvor lenge jeg har vært singel dukker opp. Jeg har aldri hatt kjæreste. Jeg er i midten av 30-årene, så det er nok litt unaturlig. Hva svarer jeg på et slikt spørsmål uten at det blir kleint? Jeg tenker det du skriver, og som er sant, er en helt fin forklaring. Kanskje er det det også lurt å vektlegge hva som har endret seg og hvorfor du tenker at det kan bli annerledes nå: Sitat Jeg slipper ikke folk innpå meg, og har rømt enhver sjanse til å bli ordentlig kjent med menn. Men samtidig tenker jeg at da har jeg ikke møtt den rette som gjør at jeg ønsker å bryte barrieren? Sitat Og skremmer det menn at kvinnen aldri har hatt kjæreste? Anonymkode: b45ec...683 Det tror jeg sjelden det gjør, men det er nok avhengig av hva en har brukt perioden som enslig til. Hvis en har hatt mange flyktige relasjoner vil nok det kunne "skremme" en del bort (men selvfølgelig ikke alle), så om en ikke har det kan nok det være lurt å vektlegge.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #5 Skrevet 4. oktober 2023 Dette er ikke noe den andre har noe med på første date for å være helt ærlig, og tenker jeg. Om man kommer inn på type forholdssnakk tidlig i datingrelasjonen, avhenger for øvrig av partene. Det har aldri skjedd med de jeg har vært på date med. Vi har snakket mest om løst og fast, hobbyer, jobb, interesser, osv. Noe annet er å spørre hva man har lyst til og på, i et forhold, selvfølgelig, men dette er ikke et jobbintervju hvor man skal legge frem CV. Man skal teste kjemi. Kommer dere inn på praten, kan du jo bare si at det ikke falt seg naturlig? Eller at du synes det er vanskelig å slippe folk inn på deg. Ellers skal du selvfølgelig ikke finne deg i dersom han graver og graver slik at du begynner å synes det er ubehagelig. Det er lov å verne om privatlivet sitt på både første, andre og tredje date. Anonymkode: b9db1...bc6 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #6 Skrevet 4. oktober 2023 Det er uattraktivt om du har ligget rundt med masse menn du ikke har sjans på forhold med. Ingen vil være den du tok til takke med da du innså at du ikke kunne få en av de kjekkeste mennene. Det er uattraktivt om du er en sånn som synes nesten alle menn er uattraktive. Om du er en av disse to hadde det vært veldig negativt for meg. Anonymkode: 3e256...2e1 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #7 Skrevet 4. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg slipper ikke folk innpå meg, og har rømt enhver sjanse til å bli ordentlig kjent med menn. Men samtidig tenker jeg at da har jeg ikke møtt den rette som gjør at jeg ønsker å bryte barrieren? Men issues har jeg helt klart. For meg ville dette være problemet. Du har noe ubehandlet problem, som ligger under, og når ingen andre har fått det til, hvor stor er sjansen for at jeg gjør det? Jeg har datet en kvinne som var traumatisert av eksen, og jeg fikk flere dater enn noen andre hun hadde møtt, men til slutt sa det stopp hos henne. Da hadde jeg vært prøvekanin i fire måneder. Det handler om å prøve å fikse egne problemer før du begynner med dating. AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Det er uattraktivt om du har ligget rundt med masse menn du ikke har sjans på forhold med. Ingen vil være den du tok til takke med da du innså at du ikke kunne få en av de kjekkeste mennene. Det er uattraktivt om du er en sånn som synes nesten alle menn er uattraktive. Om du er en av disse to hadde det vært veldig negativt for meg. Anonymkode: 3e256...2e1 Jeg tror du må ha svart i feil tråd. Anonymkode: 56e9a...637 4
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #8 Skrevet 4. oktober 2023 Du har aldri hatt kjæreste, men du har datet før? Er det ikke bare å si at du ikke har møtt noen du har hatt lyst til å slå deg til ro med tidligere eller noe sånt? Eller ikke har møtt noen det har klaffet fullt ut med tidligere? Du kan jo si at du er av den typen som ikke går lett inn i et forhold. Det kan være positivt det tenker jeg. Anonymkode: 24395...7ee 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #9 Skrevet 4. oktober 2023 Er det merkelig vi ender som som flere og flere single når det å ikke ha vært i er forhold også skal være et rødt flagg 🤪 Jeg er 32 og har aldri vært i et forhold. Hvorfor? Ja hvorfor. For det har aldri skjedd. Har aldri truffet noen. Alle i omkretsen min fant kjærester fra før de var 20, som de giftet seg med, og venner av venner var samme greia. Singel og omringet av kun par i alle år. Har prøvd datingsider, vært på nok dater til å ville spy, og det har aldri klaffet. Lengste «forholdet» er 2 måneder. Og da ble jeg dumpa for å kreve for lite av han 🤪 Kanskje jeg er en person som krever lite av en partner, som ikke stikker meg ut, en liten grå mus i bakgrunnen, som ingen noen gang har vist interesse for. Jeg er bare ikke typen som liker rampelyset. Jeg er 32år. Gamer, ser tv, lager god mat. I teorien vil jeg anse meg selv som en god partner. Jeg går ikke på fjellturer, og tror jeg kanskje skremmer bort mange der da jeg ikke har det typiske fjellturbilder på profilen. Jeg er heller ærlig på hvem jeg er og hva man kan forvente fra meg. Men 🤷🏼♀️ hva skal man gjøre liksom 🤷🏼♀️ Og jeg har prøves mannfolk over hele skalaen. Ingen har klaffet. Og er nå da blitt 32år. Er nok nå passert det punktet hvor jeg har lært meg å trives i eget selskap. Jeg er blitt flink til og glad i å være singel. Er ikke helt lukker for å finne noen, men kjenner at jeg er over det å gi absolutt alt for at jeg «MÅ!!!» finne noen. Jeg kan ende opp alene, det går fint, og jeg har akseptert det. Det er flere på TikTok i samme båt, over 30 år og aldri vært i et fast forhold. Anonymkode: bc7ca...a7d 3 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #10 Skrevet 4. oktober 2023 "Jeg ønsker ikke å snakke om fortiden. Jeg vil fokusere på nå og fremtiden, hvor ser du deg om 5 år?" Anonymkode: e3fcb...b09
Gjest Chroma Skrevet 4. oktober 2023 #11 Skrevet 4. oktober 2023 Samboeren min hadde aldri vært i forhold da vi møttes, 36 år gamle. Jeg ser på det som utelukkende positivt. Han har datet, men aldri funnet en han ville være i forhold med, før han traff meg.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #12 Skrevet 4. oktober 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Du har aldri hatt kjæreste, men du har datet før? Er det ikke bare å si at du ikke har møtt noen du har hatt lyst til å slå deg til ro med tidligere eller noe sånt? Eller ikke har møtt noen det har klaffet fullt ut med tidligere? Du kan jo si at du er av den typen som ikke går lett inn i et forhold. Det kan være positivt det tenker jeg. Anonymkode: 24395...7ee Jeg har datet svært lite. Vært på kanskje totalt 5 dater med 3 ulike menn. Så jeg har lite erfaring. Men ja kan si at det bare ikke har klaffet med noen, og det er jo sant. Anonymkode: b45ec...683 1
Serafin Skrevet 4. oktober 2023 #13 Skrevet 4. oktober 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg skal møte en fyr, og jeg vil tro at spørsmålet om ala hvor lenge jeg har vært singel dukker opp. Jeg har aldri hatt kjæreste. Jeg er i midten av 30-årene, så det er nok litt unaturlig. Hva svarer jeg på et slikt spørsmål uten at det blir kleint? Og skremmer det menn at kvinnen aldri har hatt kjæreste? Anonymkode: b45ec...683 Jeg er mann i samme alder som deg. Aldri hatt kjæreste jeg heller. Det har liksom aldri dukket opp noen. Og vanskelig å treffe noen når man ikke har noe stoet sosialt nettverk og flyttet hjem igjen. 2 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #14 Skrevet 4. oktober 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): "Jeg ønsker ikke å snakke om fortiden. Jeg vil fokusere på nå og fremtiden, hvor ser du deg om 5 år?" Anonymkode: e3fcb...b09 En slik setning er i alle fall rødt flagg. Høres ut som hun har sittet inne for grovt ran el.l Anonymkode: 41d27...b8b 3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #15 Skrevet 4. oktober 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Dette er ikke noe den andre har noe med på første date for å være helt ærlig, og tenker jeg. Om man kommer inn på type forholdssnakk tidlig i datingrelasjonen, avhenger for øvrig av partene. Det har aldri skjedd med de jeg har vært på date med. Vi har snakket mest om løst og fast, hobbyer, jobb, interesser, osv. Noe annet er å spørre hva man har lyst til og på, i et forhold, selvfølgelig, men dette er ikke et jobbintervju hvor man skal legge frem CV. Man skal teste kjemi. Kommer dere inn på praten, kan du jo bare si at det ikke falt seg naturlig? Eller at du synes det er vanskelig å slippe folk inn på deg. Ellers skal du selvfølgelig ikke finne deg i dersom han graver og graver slik at du begynner å synes det er ubehagelig. Det er lov å verne om privatlivet sitt på både første, andre og tredje date. Anonymkode: b9db1...bc6 Å spørre om hvor lenge det er siden den andre var i et forhold, er et helt kurant spørsmål for første date. Anonymkode: 41d27...b8b 1 2
sjonkelrolf Skrevet 4. oktober 2023 #16 Skrevet 4. oktober 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Å spørre om hvor lenge det er siden den andre var i et forhold, er et helt kurant spørsmål for første date. Anonymkode: 41d27...b8b Det kommer an på timing. Synes ikke det er helt innafor å spørre om sånne ting når man knapt har truffet hverandre. Hvis daten varer i noen timer, man kommer mer inn på hverandre, begge deler og gir litt av seg selv, man blir tryggere på den andre personen, så kanskje. Men sånne spørsmål på første date, det er i grenseland...
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #17 Skrevet 5. oktober 2023 sjonkelrolf skrev (7 timer siden): Det kommer an på timing. Synes ikke det er helt innafor å spørre om sånne ting når man knapt har truffet hverandre. Hvis daten varer i noen timer, man kommer mer inn på hverandre, begge deler og gir litt av seg selv, man blir tryggere på den andre personen, så kanskje. Men sånne spørsmål på første date, det er i grenseland... Nei. Det er et helt nøytralt spørsmål. Anonymkode: 41d27...b8b 1
sjonkelrolf Skrevet 5. oktober 2023 #18 Skrevet 5. oktober 2023 (endret) AnonymBruker skrev (8 timer siden): Nei. Det er et helt nøytralt spørsmål. Anonymkode: 41d27...b8b Er det det? For man kan jo bli forhåndsdømt på den ene eller andre måten. Gått lang tid siden sist man var i forhold -> noe galt? hvorfor singel så lenge? for sær/vanskelig, siden ingen vil ha personen? osv Gått kort tid siden sist man var i forhold -> noe galt? hvorfor så kort tid siden? kan ikke personen være selvstendig? osv Et sånt spørsmål stilt for tidlig blir en del av førsteinntrykket. Og vi vet jo alle hvor lett det er å snu et førsteinntrykk. Får man et dårlig førsteinntrykk av en annen person i datingsammenheng, ja, da stopper det fort etter første date. Endret 5. oktober 2023 av sjonkelrolf
EvigSingel Skrevet 5. oktober 2023 #19 Skrevet 5. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 4.10.2023 den 6.16): Jeg skal møte en fyr, og jeg vil tro at spørsmålet om ala hvor lenge jeg har vært singel dukker opp. Jeg har aldri hatt kjæreste. Jeg er i midten av 30-årene, så det er nok litt unaturlig. Hva svarer jeg på et slikt spørsmål uten at det blir kleint? Og skremmer det menn at kvinnen aldri har hatt kjæreste? Anonymkode: b45ec...683 Har aldri møtt noen som det er verdt å gå videre med til et kjæresteforhold.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #20 Skrevet 5. oktober 2023 Bare si at du har vært singel lenge, i mange år. Hvis han graver noe mer da, så mangler han sosiale antenner. Da kan du bare si at forrige var ikke noe seriøst...som det jo er delvis sant. Anonymkode: a86f2...b9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå