AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #1 Skrevet 3. oktober 2023 Har flyttet til Oslo på grunn av jobbtilbud. Utleieren er en kjekk og sjarmerende mann på Oslos beste vestkant. 15 år eldre enn meg menn ser veldig ung ut. Hvordan bør jeg gå frem? Jeg vet han er singel. Vi snakket en god del da jeg flyttet inn. Nå er det ikke lett å vite når jeg vil treffe på han. Jeg trodde han skulle ta mer initiativ da jeg følte noe var på gang. Anonymkode: b07d7...eae 1
Liveterspennende Skrevet 6. oktober 2023 #3 Skrevet 6. oktober 2023 Ser for meg mange mulige scenarier her, kan fort bli artig dette. Du kan selvfølgelig invitere han til deg med påskudd av at du trenger hjelp til noe (ville valgt annen metode) manus til en dårlig blåfilm. Så kan du vise han at du er driftig/aktiv og treffe han tilfeldig hvor dere kan prate. Spør om han kan foreslå noe, gjerne en aktivitet/gjøremål, spør om han vil være med å gå tur feks. Lykke til og håper det klaffer
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #4 Skrevet 6. oktober 2023 Han tar selvsagt ikke initiativ overfor en han leier ut til. Få deg heller et nettverk i Oslo. Anonymkode: 72bde...113
Sveija Skrevet 6. oktober 2023 #5 Skrevet 6. oktober 2023 Selvfølgelig snakket dere en del da du flyttet inn. Han vil jo være trivelig, og skape et godt forhold til leietageren sin 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #6 Skrevet 6. oktober 2023 Han er kanskje en suksessfull bolighai? Akkurat nå sitter det kanskje jenter akkurat som deg i tjue andre leiligheter han eier og håper det samme. Det er sånn han beholder leietakerne selv om leien er alt for høy. Anonymkode: 30759...d76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå