AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #1 Skrevet 3. oktober 2023 Jeg vil ikke kvitte meg med dem, og han har null grunn til å være beskymret heller, de er bare mine venner, liker å ha de i livet mitt for da blir jeg glad og har noen å dele livet mitt med og snakke med/ henge sammen og ha det gøy. Så når kjæresten ber meg fjerne de så er det som at han spør om å ta lykken fra meg, har lenge vært uten venner og følt meg ensom da jeg hadde vansklig oppvekst, nå er jeg mer åpen og sosial, så vil ikke at han skal ta den delen fra meg. Vil jo heller ikke miste kjæresten min så er i vanskelig situasjon, han sier at om jeg ikke kutter av mine guttevenner kommer han til å slå opp med meg . Anonymkode: d6fdd...e77 2 3
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #2 Skrevet 3. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg vil ikke kvitte meg med dem, og han har null grunn til å være beskymret heller, de er bare mine venner, liker å ha de i livet mitt for da blir jeg glad og har noen å dele livet mitt med og snakke med/ henge sammen og ha det gøy. Så når kjæresten ber meg fjerne de så er det som at han spør om å ta lykken fra meg, har lenge vært uten venner og følt meg ensom da jeg hadde vansklig oppvekst, nå er jeg mer åpen og sosial, så vil ikke at han skal ta den delen fra meg. Vil jo heller ikke miste kjæresten min så er i vanskelig situasjon, han sier at om jeg ikke kutter av mine guttevenner kommer han til å slå opp med meg . Anonymkode: d6fdd...e77 Du vil vel ikke ha en kjæreste som skal diktere livet ditt, og hvem du skal ha som venner? Høres det ut som at han er glad nok i deg, og at det er tillitt i forholdet deres? Er det slik du vil leve livet ditt? Det er aldri greit at ene parten skal styre den andres liv, da er det ikke et likeverdig forhold, men der en er dominerende. Det er sjelden at et slikt samliv er et godt samliv. Anonymkode: 1eb35...09d 10 3
Andro Skrevet 3. oktober 2023 #3 Skrevet 3. oktober 2023 Hadde kutta ut enhver kjæreste som blanda seg borti kontakt med venner. 10 2 4
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #4 Skrevet 3. oktober 2023 Han virker ikke helt god og et langvarig liv med han vil ikke være bra. Du burde kutte han før han gjør deg gravid og bruker barnet som pressmiddel. Anonymkode: 91f5d...594 4 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #5 Skrevet 3. oktober 2023 Hadde dumpet han helt klart. Sjalusi har en tendens til å bare forverre seg til kontrollering og evt vold. Anonymkode: 910a0...72f 3 3
Amistad Skrevet 3. oktober 2023 #6 Skrevet 3. oktober 2023 (endret) Nei, kjæresten din har ingenting med å bestemme hvilke venner du skal ha. Hvis dette er noe du er sterkt uenig i, så ville jeg gått så langt å revurdert hele forholdet NÅ og ikke lenger ned i løypen. Detet vil aldri kunne bli noe bedre fra hans side. En liten ert på veien ... så er det en del vise folk som sier at en mann kan aldri ære en venn til en kvinne. En mann er alltid rundt en kvinne i håp om en gang å få slippe til. Men vi menn kan komme i mang en form. Også utgi oss for å være nettopp kun en venn, og gi utrykk for at vi aldri ville gått med på noe mer. denne videoen er bare to minutter. Se den og tror du meg ikke etterpå, så tester du med en av guttevennene dine. Lat som du har fått følelser, og lat som at du vil ligge med ham. Så skal du se at det tar ikek mange minutter før han ikke bare vil være en venn Mulig jenter også er slik, men jeg tror det er vi gutter som er verst. Men uansett, typen din må faktisk godta hva du selv ønsker av venner eller gå og du må godta om han får seg nære jentevenner. Går begge veier Endret 3. oktober 2023 av Amistad 3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #7 Skrevet 4. oktober 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): han sier at om jeg ikke kutter av mine guttevenner kommer han til å slå opp med meg . Anonymkode: d6fdd...e77 Dette er ikke en du kommer til å være kjæreste med lenge uansett. Gå videre. En kjæreste som «forlanger» at du skal kutte venner, er ikke god i hode. Han er sykelig sjalu og må jobbe med seg selv før han er moden nok for et voksenforhold. Anonymkode: 98e65...9f2 5 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #8 Skrevet 4. oktober 2023 Som mann så kan jeg si at alle mannfolk tenker det samme. Vi venter på en mulighet. Menn og kvinner kan ikke være venner. De som sier at det går er de som er naive og blindet av likestilling og wokeness tullet. Alle kvinnelige "venner" jeg har hatt har bare vært en mulighet for meg for å få sex. Det er noe menn gjør bevist eller ubevist. Så snart muligheten er der så stiller vi opp eller er en skulder du kan gråte på. Vi vet hva vi gjør og vi nekter på at det er dette vi gjør for å ikke sabotere oss selv i håp om å få sex en eller annen gang når dere kvinner er sårbare eller går igjennom noe tungt, kjærlighets sorg el. Bare vent. De fleste svarene du får her fra andre vil være naive godtroende folk som ikke vet hvordan ting er. Eller mannfolk som ikke vil at jeg saboterer ting for de. Men det er på tide at folk får vite sannheten. Støtter typen din. Ingen vil ha en kvinne med mannlige venner. De er konstant konkurranse. Anonymkode: 246f8...526 1 3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #9 Skrevet 4. oktober 2023 Men kan du ikke bare inkludere kjæresten din i dine venner? Du og han er jo et PAR nå, det er DERE TO, så da kan dere vel være med venner, men vær med guttevennene dine sammen med kjæresten. Anonymkode: 0303d...2f5
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #10 Skrevet 4. oktober 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg vil ikke kvitte meg med dem, og han har null grunn til å være beskymret heller, de er bare mine venner, liker å ha de i livet mitt for da blir jeg glad og har noen å dele livet mitt med og snakke med/ henge sammen og ha det gøy. Så når kjæresten ber meg fjerne de så er det som at han spør om å ta lykken fra meg, har lenge vært uten venner og følt meg ensom da jeg hadde vansklig oppvekst, nå er jeg mer åpen og sosial, så vil ikke at han skal ta den delen fra meg. Vil jo heller ikke miste kjæresten min så er i vanskelig situasjon, han sier at om jeg ikke kutter av mine guttevenner kommer han til å slå opp med meg . Anonymkode: d6fdd...e77 Hvor mange av dem har du vært intim med . Kos, kyss, sex?? Er du en av dem som er venner alle tidligere partnere, kino, ferie, lunsj, reiser og forteller deg selv at det ikke er noe problem fordi dere ikke har sex lenger?? Anonymkode: 19216...950 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #11 Skrevet 4. oktober 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Hvor mange av dem har du vært intim med . Kos, kyss, sex?? Er du en av dem som er venner alle tidligere partnere, kino, ferie, lunsj, reiser og forteller deg selv at det ikke er noe problem fordi dere ikke har sex lenger?? Anonymkode: 19216...950 Dette kan også lett være det som skjer her ja. Kvinner tviholder ofte på menn for å ha "options" om det skjærer seg med kjæresten osv. Anonymkode: 246f8...526 1
exictence Skrevet 4. oktober 2023 #12 Skrevet 4. oktober 2023 Hvis han truer deg med å gjøre det lutt hvis ikke ........ . Da hadde jeg kuttet ut kjæresten. Inviterer du kjæresten med deg når du er med disse guttevennene? Hvis du gjør det, synes jeg det er ok, hvis ikke synes jeg du skal kutte dem ut. 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #13 Skrevet 4. oktober 2023 1 minutt siden, exictence said: Hvis han truer deg med å gjøre det lutt hvis ikke ........ . Da hadde jeg kuttet ut kjæresten. Inviterer du kjæresten med deg når du er med disse guttevennene? Hvis du gjør det, synes jeg det er ok, hvis ikke synes jeg du skal kutte dem ut. Hvorfor skal alt på Kvinneguiden være så faens ekstremt og mannehatende? Ingen nevnte ordet truende engang. Dette er noe piss du må dra inn her bare fordi du tror menn er slik. Anonymkode: 246f8...526
katties Skrevet 4. oktober 2023 #14 Skrevet 4. oktober 2023 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Som mann så kan jeg si at alle mannfolk tenker det samme. Vi venter på en mulighet. Menn og kvinner kan ikke være venner. De som sier at det går er de som er naive og blindet av likestilling og wokeness tullet. Alle kvinnelige "venner" jeg har hatt har bare vært en mulighet for meg for å få sex. Det er noe menn gjør bevist eller ubevist. Så snart muligheten er der så stiller vi opp eller er en skulder du kan gråte på. Vi vet hva vi gjør og vi nekter på at det er dette vi gjør for å ikke sabotere oss selv i håp om å få sex en eller annen gang når dere kvinner er sårbare eller går igjennom noe tungt, kjærlighets sorg el. Bare vent. De fleste svarene du får her fra andre vil være naive godtroende folk som ikke vet hvordan ting er. Eller mannfolk som ikke vil at jeg saboterer ting for de. Men det er på tide at folk får vite sannheten. Støtter typen din. Ingen vil ha en kvinne med mannlige venner. De er konstant konkurranse. Anonymkode: 246f8...526 En ting er hva en mannlig venn vil. En annen ting er hva jenta selv vil. Det spiller liten rolle om en mannlig venn vil ha sex med meg hvis jeg ikke er tiltrukket av han mer en som en venn. Hva er det da å konkurrere med? Pluss at selv om damer noen ganger liker andre menn, VET jo de fleste damer at når de er i et forhold, så skal de ikke ligge med andre folk - de fleste klarer å holde seg. Jeg er en slik som har hatt mange guttevenner, og ender opp med kollegaer som er langt over normalen kjekke. Har hatt flere situasjoner der det som bestemmer utfallet er min egen moral. F.eks: jeg var regelmessig på ferie et sted, og det var en fyr der som hadde et par titalls damer løpende etter seg samtidig, men han endte opp med å like meg. Etter hvert ble han sammen med en annen (som bodde der han bor). Jeg var på besøk, og han klarte omtrent ikke holde seg: ga meg klem og var så tett innpå ansiktet mitt at det var like før han kyssa meg. Jeg var veldig forelska i han jeg også. Hans egne venner måtte gjenta til han "ikke gjør det, du har kjæreste" bokstavelig talt om og om igjen. Jeg visste at om noen uker skulle jeg uansett dra, og jeg ville ikke ødelegge for han, så jeg sa at vi kan ikke holde på når han har kjæreste. Var veldig vondt for meg, men de har nå vært sammen i 14 år. Vi hadde likevel mange år med helt utrolig vennskap jeg har NULL regrets for, og vi har stor respekt for hverandre fortsatt. Var en annen situasjon der jeg nettop hadde fått kjæreste, og traff en fyr på studiet som var utrolig kjekk og morsom. En kveld ble vi sittendes i kantina til utover midnatt, og det var ingen andre rundt. Ble plutselig sittende og se på hverandre, og jeg visste at 20 sekunder til og jeg kom til å dra han med meg inn på damedoen og ha sex. Fikk i stedet meg selv til å si at "beklager... men det er noen som sikkert venter på meg hjemme...". Ble likevel et godt vennskap ut av dette i flere år. Når jeg giftet meg sluttet denne fyren å snakke med meg, men jeg angrer faktisk ikke på at vi var venner - vi hjalp hverandre utrolig mye i vanskelige tider. Han fikk meg gjennom ting kjæresten min ikke kunne ha klart å gjøre. Man skal ikke måtte kontrollere hva kjæresten har av venner, men i stedet kunne STOLE PÅ personen man er sammen med. Å ha et vennenettverk er viktig - man bør ikke strebe å være hele nettverket en person har. Endret 4. oktober 2023 av katties 3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #15 Skrevet 4. oktober 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Vil jo heller ikke miste kjæresten min så er i vanskelig situasjon, han sier at om jeg ikke kutter av mine guttevenner kommer han til å slå opp med meg . Anonymkode: d6fdd...e77 Det er det største røde flsgget man kan få men du vil jo ikke slå opp så lykke til med et misersbelt liv. Anonymkode: 91f5d...594 2
Majer Skrevet 4. oktober 2023 #16 Skrevet 4. oktober 2023 (endret) Her er det kjæresten din som er problemet. Kjønn skal ikke avgjøre hvorvidt du kan ha guttevenner eller ikke. Jeg kan forstå om det dreier seg om å ligge i en seng hvor man kan utdele tarmbakterier eller gi han tilgang til kjøleskapet eller badet ditt hvor han kan ha sædavgang i drikken og tannbørsten, men dreier det seg om å ta en kaffe ute bør du løpe. Endret 4. oktober 2023 av Majer 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #17 Skrevet 4. oktober 2023 Kontrollerande og sjalu er raude flagg og slik atferd vil berre bli forsterka dersom ein gjev etter for det. Anonymkode: 62dea...1eb 2 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #18 Skrevet 4. oktober 2023 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Hvor mange av dem har du vært intim med . Kos, kyss, sex?? Er du en av dem som er venner alle tidligere partnere, kino, ferie, lunsj, reiser og forteller deg selv at det ikke er noe problem fordi dere ikke har sex lenger?? Anonymkode: 19216...950 I mitt liv finnes det menn jeg har vært vebber med i 20-25 år. Hvir mange av dem har jeg vært intim med? Ingen. Hvor mange av dem er mine tidligere partnere? Ingen. Hvor mange av dem har jeg en god tone med kona til, og hvor mange av dem har en god tone med mannen min? Alle. Anonymkode: afdd0...2e5 5 2
Andro Skrevet 4. oktober 2023 #19 Skrevet 4. oktober 2023 Ønske om å isolere deg er ett av de første tegn på en kontrollerende og potensielt voldelig kjæreste. Sjalusi og kjærlighet er så store følelser at det ikke er plass til begge i samme menneske samtidig. Man skal aldri regulere adferden sin etter andres sjalusi. Den følelsen må de kontrollere inne i seg selv, ikke ved å ta kontroll over andres adferd. Uten tillit er ikke et forhold noe verdt uansett, og han stoler ikke på deg. Kanskje er han som en av de oppe i tråden her, som kun omgås damer for å vente på mulighet til å forføre dem, uten å evne å være en venn. Kanskje han tror at dette er normalt, og at alle er slik. Men slik er jo ikke verden. Vi kan venner uavhengig av kjønn. 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #20 Skrevet 4. oktober 2023 12 minutter siden, AnonymBruker said: Kontrollerande og sjalu er raude flagg og slik atferd vil berre bli forsterka dersom ein gjev etter for det. Anonymkode: 62dea...1eb Sekundet noen nevner at en mann er kontrollerende og at det er røde flagg så kommer hele hylekoret kastende med en tommel opp. Dette forumet er så ekstremt mannehatende at det skulle vært stengt. Anonymkode: 246f8...526
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå