AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #1 Skrevet 3. oktober 2023 Hei:) Jeg er ikke opprinnelig norsk, men jeg vil høre hva liker kvinner å høre i senga, spesifikk ord de liker å høre. Hva skal jeg si til henne?😊 for eksempel: du er den vakreste jeg har sett?!😄 eller noe annet ord de liker å høre? Vil ha svar vær så snill🙏❤️ Anonymkode: ec6f0...50f
Fioljenta Skrevet 3. oktober 2023 #2 Skrevet 3. oktober 2023 Det jeg liker er at han er oppmerksom på meg, lytter til det jeg sier, er nysgjerrig på meg og forteller hva han føler. Men, det finnes ingen fasit her. Kvinner er veldig forskjellige og liker forskjellige ting. Husk bare at du må mene det du sier - jeg gjennomskuer lett en mann som sier noe bare for å smigre meg. 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #3 Skrevet 3. oktober 2023 Fioljenta skrev (4 minutter siden): Det jeg liker er at han er oppmerksom på meg, lytter til det jeg sier, er nysgjerrig på meg og forteller hva han føler. Men, det finnes ingen fasit her. Kvinner er veldig forskjellige og liker forskjellige ting. Husk bare at du må mene det du sier - jeg gjennomskuer lett en mann som sier noe bare for å smigre meg. Problemet er at jeg ikke vet hva jeg skal si til henne,🤣 skal jeg være stille i hele natten? Da blir jeg en kjedelig mann. Anonymkode: ec6f0...50f
Frkego Skrevet 3. oktober 2023 #5 Skrevet 3. oktober 2023 Støtter @Fioljenta; det er viktig at du mener det du sier (hvertfall for min del). Så lenge du sier det som faller deg inn og det er oppriktige komplimenter faller det nok i god jord hos de fleste 😊 Jeg liker å høre hva han liker med meg og hva han ønsker å gjøre med meg. At han studerer meg, nyter meg og forteller meg akkurat hva han føler. 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #6 Skrevet 3. oktober 2023 Frkego skrev (8 minutter siden): Støtter @Fioljenta; det er viktig at du mener det du sier (hvertfall for min del). Så lenge du sier det som faller deg inn og det er oppriktige komplimenter faller det nok i god jord hos de fleste 😊 Jeg liker å høre hva han liker med meg og hva han ønsker å gjøre med meg. At han studerer meg, nyter meg og forteller meg akkurat hva han føler. La oss å teste meg, for eksempel: Vilde, jeg har ventet på dette øyeblikket fra lenge side, jeg kan ikke beskrive hvor jeg glad at vi er sammen. Ved å se i øynene dine blir jeg smeltet. 😅 jeg kan si sånn til henne. 👌 Anonymkode: ec6f0...50f
Doolittle Skrevet 3. oktober 2023 #7 Skrevet 3. oktober 2023 Fioljenta skrev (1 time siden): Still henne spørsmål. 🙂 Og vær interessert i svarene.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #8 Skrevet 4. oktober 2023 Ikke overtenk! Å skal si noe spesielt akkurat i senga kan bli litt vel mye. I alle fall sånn som du nevner lengre opp her, det kan du etter min mening si før dere kommer så langt som til sengs. Skal du si noe i senga, så vær mer spesifikk. Da kan du si at du synes hun har pen rompe, deilige lepper, at det er deilig å kysse henne osv. Anonymkode: 52607...77b
Gjest Mr. Ron Skrevet 4. oktober 2023 #9 Skrevet 4. oktober 2023 Jeg kan si; Du lukter/dufter så godt (henvist til både halsgropa og nedentil), så deilige bryst, det er så deilig å stryke deg rundt brystene, ned langs mage, midje lår. Liker å kysse deg! Så deilig å ligge inntil og inni i deg. Se i speilet (har speil på soverommet) er du ikke sensuell og vakker der du ligger? Passer vi ikke deilig sammen? Osv. Synes ord og berøring må henge sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå