Gå til innhold

Orgasme- kun ved kniping

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har aldri skjønt hvorfor det er så vanskelig å få orgasme med partnere… men så ser jeg jo nå at hver gang jeg onanere og skal komme må jeg knipe igjen… strammer alle musklene hardt før jeg slipper opp.. dette går med andre ord ikke med en penis i vagina eller med fingre som går inn ut… 

flere som har det sånn? 

Anonymkode: f8a6e...866

• Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en stund siden var det ei som skrev om hvordan hun trente for å komme fra noe som ligner din situasjon til å få orgasme ved samleie. Jeg har prøvd å finne det her på forumet, men har ikke funnet det. Heldigvis spurte jeg henne om jeg fikk lov til å kopiere det inn på min nettside og fikk lov. Du finner det her.

Noen ganger har vi trent kroppen til å få orgasme på en bestemte måte. Og når vi ikke kan få orgasme på den måten, skjer det ikke. Jeg hadde det sånn, men så ble jeg bevisst på å variere. Det finnes utrolig mange måter å få orgasme på! Nå får jeg jevnlig orgasme i hypnose (altså, helt uten berøring). Hadde noen fortalt meg for et par år siden at jeg kom til å få sånne orgasmer, hadde jeg ikke trodd dem. 😂

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...