AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #1 Skrevet 3. oktober 2023 Hvordan ønsker dere å være i rollen som far? Hva vil dere lære barnet? Anonymkode: f8ffe...12c
Tomas77 Skrevet 3. oktober 2023 #2 Skrevet 3. oktober 2023 Har tre barn og for å være helt ærlig er det umulig å svare på siden de tre har ulike personligheter og dermed behov for ulik tilnærming. Noen må backes opp og heies fram mer, noen må lære at andre også skal ta plass osv. Hvis jeg greier å få støttet opp om selvtillit og forståelsen av hvorfor man opptrer ålreit overfor andre så skal jeg være ganske happy. 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #3 Skrevet 3. oktober 2023 Tomas77 skrev (14 minutter siden): Har tre barn og for å være helt ærlig er det umulig å svare på siden de tre har ulike personligheter og dermed behov for ulik tilnærming. Noen må backes opp og heies fram mer, noen må lære at andre også skal ta plass osv. Hvis jeg greier å få støttet opp om selvtillit og forståelsen av hvorfor man opptrer ålreit overfor andre så skal jeg være ganske happy. Enig. Og det å være tilstede som far. Enkelt og greit. Anonymkode: 67ca1...dbd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå