AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #1 Del Skrevet 3. oktober 2023 Er uaktuelt og bytte ut, eller kjøpe nytt. Det har jeg ikke råd til. Anonymkode: 45216...eeb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #2 Del Skrevet 3. oktober 2023 Hva er problemet? Anonymkode: a3388...bb6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #3 Del Skrevet 3. oktober 2023 Hvor mye større er den? Min er og større enn vaskemaskina og der står på den og det går bra. Anonymkode: 28481...2ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #4 Del Skrevet 3. oktober 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hvor mye større er den? Min er og større enn vaskemaskina og der står på den og det går bra. Anonymkode: 28481...2ac Den er sånn at beina bak går utenfor. Anonymkode: 45216...eeb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #5 Del Skrevet 3. oktober 2023 Bytte da. Har tørketrommelen nederst da å vaskemaskinene oppå da? Forstår ikke problemet. Jeg har brett i mellom. Bygg inn vaskemaskinen da. Så har du større plate å ha på tørketrommelen. går an å se mulighetene enn å bare si nei dette går ikke. Pust og tenk nye muligheter. Du trenger ikke å kjøpe ny. Anonymkode: 355dd...cfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #6 Del Skrevet 3. oktober 2023 Jeg har et uttrekkbart brett mellom, praktisk til å brette tøy. Der må da være galskap å sette vaskemaskinen øverst? Anonymkode: 5cd7a...19c 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #7 Del Skrevet 3. oktober 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg har et uttrekkbart brett mellom, praktisk til å brette tøy. Der må da være galskap å sette vaskemaskinen øverst? Anonymkode: 5cd7a...19c Har du noe link? Anonymkode: 45216...eeb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #8 Del Skrevet 3. oktober 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Bytte da. Har tørketrommelen nederst da å vaskemaskinene oppå da? Forstår ikke problemet. Jeg har brett i mellom. Bygg inn vaskemaskinen da. Så har du større plate å ha på tørketrommelen. går an å se mulighetene enn å bare si nei dette går ikke. Pust og tenk nye muligheter. Du trenger ikke å kjøpe ny. Anonymkode: 355dd...cfb Hvordan brett? Kan ikke bygge. Leier. Anonymkode: 45216...eeb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dishwalla Skrevet 3. oktober 2023 #9 Del Skrevet 3. oktober 2023 Du må ikke finne på å sette vaskemaskin øverst😱 Den kommer til å sentrifugere seg av.. Den er også såtung at den vil skade trommelen. Har du plass til å ha de ved siden av hverandre? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #10 Del Skrevet 3. oktober 2023 Dishwalla skrev (11 minutter siden): Du må ikke finne på å sette vaskemaskin øverst😱 Den kommer til å sentrifugere seg av.. Den er også såtung at den vil skade trommelen. Har du plass til å ha de ved siden av hverandre? Da må jeg fjerne en hel kommode på badet 😟 Anonymkode: 45216...eeb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #11 Del Skrevet 3. oktober 2023 Kjøp benkeskap eller lignende å ha vaskemaskina i, så kan du sette tørketrommelen over. Evt bygge en ramme som tørketrommelen står på. Anonymkode: e4740...7fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #12 Del Skrevet 3. oktober 2023 Se om du kan bruke brett mellom vaskemaskin og tørketrommel. https://www.google.com/search?q=brett+tørketrommel&rlz=1CDGOYI_enSE1022SE1022&oq=brett+til+tørketro&aqs=chrome.1.69i57j0i22i30.5589j0j4&hl=nb&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8 Anonymkode: 83258...e2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #13 Del Skrevet 3. oktober 2023 En plate oppå vaskemaskina Anonymkode: 98516...fc9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle Melle Skrevet 3. oktober 2023 #14 Del Skrevet 3. oktober 2023 (endret) Om du klarer å skaffe deg en kvadratisk bit tykk kryssfiner eller tynn benkeplate, så legger du bare den mellom. Eller en slik stableramme som er linket til over her. Og nei, man kan absolutt ikke sette en vaskemaskin oppå en tørketrommel. Vaskemaskinen er laget for å være tung og stå mest mulig stabilt under sentrifugering og da må den stå stødig nederst i søylen. En tørketrommel veier ingen ting i forhold. Endret 3. oktober 2023 av Elle Melle 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 4. oktober 2023 #15 Del Skrevet 4. oktober 2023 13 hours ago, AnonymBruker said: Bytte da. Har tørketrommelen nederst da å vaskemaskinene oppå da? Forstår ikke problemet. Jeg har brett i mellom. Bygg inn vaskemaskinen da. Så har du større plate å ha på tørketrommelen. går an å se mulighetene enn å bare si nei dette går ikke. Pust og tenk nye muligheter. Du trenger ikke å kjøpe ny. Anonymkode: 355dd...cfb Veldig ondt råd. Ganske fort gjort at vaskemaskinen sentrifugerer seg av tørketrommelen og faller 80cm rett ned i gulvet, med knust flisgulv og vannlekkasje som resultat. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #16 Del Skrevet 4. oktober 2023 Dishwalla skrev (14 timer siden): Du må ikke finne på å sette vaskemaskin øverst😱 Den kommer til å sentrifugere seg av.. Den er også såtung at den vil skade trommelen. Har du plass til å ha de ved siden av hverandre? Men tåler en malm kommode en tørketrommel da? 😇 Anonymkode: 45216...eeb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #17 Del Skrevet 4. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men tåler en malm kommode en tørketrommel da? 😇 Anonymkode: 45216...eeb Nei. Malm tåler knapt noe vekt overhode før topp-plata bøyer seg. Anonymkode: 39222...7b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 4. oktober 2023 #18 Del Skrevet 4. oktober 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Men tåler en malm kommode en tørketrommel da? 😇 Anonymkode: 45216...eeb Men hva hjelper en Malm-kommode med under 50cm dybde når vaskemaskinen (som stort sett er 60cm) er for kort? Hvordan skal du balansere en tørketrommel på noe slikt? En trommel veier stort sett rundt 50kg, og vibrerer ganske lite. Vil tro de fleste møbler vil klare vekta så lenge det er en midtstolpe i kommoden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #19 Del Skrevet 4. oktober 2023 newman01 skrev (5 minutter siden): Men hva hjelper en Malm-kommode med under 50cm dybde når vaskemaskinen (som stort sett er 60cm) er for kort? Hvordan skal du balansere en tørketrommel på noe slikt? En trommel veier stort sett rundt 50kg, og vibrerer ganske lite. Vil tro de fleste møbler vil klare vekta så lenge det er en midtstolpe i kommoden Malm kommoden min er større en vaskemaskin 😝 Har målt og den passer godt innenfor Anonymkode: 45216...eeb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #20 Del Skrevet 4. oktober 2023 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Malm kommoden min er større en vaskemaskin 😝 Har målt og den passer godt innenfor Anonymkode: 45216...eeb Hva med kommode oppå tørketrommel? Eller prøve et slikt brett. Anonymkode: cc6d5...d38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå