AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #1 Del Skrevet 3. oktober 2023 Hei! Jeg er på leting etter en ny parfyme, men synes det er vanskelig. "Duftfamilien" jeg faller mest for er de litt barnslige, søte og fruktige duftene. Problemet er at jeg aldri finner den jeg elsker 100%. Kanskje noen har gode tips? Jeg kan gi noen eksempler jeg liker, men som har ting jeg også misliker: - Viva la juicy Noir - denne liker jeg, men den har akkurat litt for lite av bær-noten - D&G 3 l'imperatrice - liker den veldig godt, men skulle vært litt "rundere". - Ari Ariana Grande - denne elsker jeg de første 10-20 minuttene, før den blir kvalmende marshmallow. Generelt synes jeg alle hennes parfymer lukter kvalmendes etter hvert. - Rituals of Ayurveda - dette er den beste duften jeg vet om, men den forsvinner med en gang. Trenger sårt tips! Anonymkode: 7e9dc...0fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #2 Del Skrevet 3. oktober 2023 Prøv essensielle oljer heller. Jeg liker geranium godt, jasmin, rose, lavendel. I tillegg til å lukte godt så har oljen andre fordeler. Parfyme lukter syntetisk og du aner egentlig ikke hva som trekker inn i huden din. Anonymkode: b32c7...390 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #3 Del Skrevet 3. oktober 2023 Pink Sugar Berry Blast La Vie Est Belle Intensément Britney Spears Midnight Fantasy Lolita Lempicka Lolitaland Elie Saab Girl of Now Shine Kayali Eden Juicy Apple Marc Jacobs Daisy Love Eau So Sweet Escada Candy Love Anonymkode: eb9d8...9ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 3. oktober 2023 #4 Del Skrevet 3. oktober 2023 Cacharel Yes I am Fabulous. Fruktig gourmand Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 7. oktober 2023 #5 Del Skrevet 7. oktober 2023 Parfum De Marly Delina la Rosée 💖 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #6 Del Skrevet 7. oktober 2023 Denne!😍 Vært en stor favoritt for meg og lukter så godt! Anonymkode: eeaf4...c28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå