Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man har grått skikkelig mye så ender jeg med å våkne dagen etterpå med SKIKKELIG hovne øyne...hvordan kan man bli fortest mulig få hevelsen til å gå ned???

( jeg skjønner det at å unngå å grine vil hjelpe da... ;) )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oriflame har en øyegele som jeg synes fungerer bra. Eller så har jeg sett at noen anbefaler kalde teposer (kamillete f.eks).

Men kalde "omslag" - ikke is - er et godt tips.

Skrevet

Har akkurat samme problemet, og har foreløpig ikke funnet noen mirakelkur. Ble tipset om kalde teposer (må være te med koffein), men det hjalp ikke noe mer enn "vanlige" kalde omslag. :roll: Som regel går det jo over i løpet av formiddagen, men man føler seg jo passe idiotisk når man sitter på t-banen eller bussen...

Skrevet

Sliter med det selv, og skylte øynene i iskaldt vann i dag morges flere ganger og lenge. Det funket litt, men var rosa som fy ennå og ser ut som jeg ikke har sovet.

Så jeg vil og ha tips :)

Skrevet

Kjøp deg en øyegelé, trenger ikke å være av det dyreste slaget. Oppbevare den i kjøleskapet slik at den blir ekstra kjølende, og smør rundt øynene når du er hoven eller rett og slett trenger en liten "oppvåkning". Funker veldig bra for meg i allefall :) .

Skrevet

Jeg bruker en øyegel fra Lancome hydrazen før jeg sovner og når jeg står opp igjen, og det blir i allefall litt bedre :) bruker også å ligge med en kald klut en liten stund om morgenen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...