AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #1 Del Skrevet 3. oktober 2023 Hver dag finner jeg 10-20 kviser i hodebunnen. Slik har jeg hatt det i 20 år. Jeg har prøvd å bytte sjampo, bruker ikke balsam, vasker håret annen hver dag, spiser sunt, bruker ikke hodeplagg, men uansett hva jeg gjør er de der alltid. Jeg har vært hos lege, men han sa det var vanlig og at så lenge de ikke utviklet seg til sår, var det ingenting å gjøre med det. Noen som kjenner seg igjen? Anonymkode: dc994...e31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #2 Del Skrevet 4. oktober 2023 Hva slags sjampo har du byttet til, og hva er å spise "sunt"? Anonymkode: 3c374...53d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vea Skrevet 4. oktober 2023 #3 Del Skrevet 4. oktober 2023 Seboreisk eksem? Ville prøvd fungoral shampoo å sett om det ga effekt, skader ikke prøve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #4 Del Skrevet 4. oktober 2023 Jeg hadde kløe og klumper i bakhodet i flere år. Nå har jeg smurt inn hodebunnen med hydrokortison (krem) en ukes tid. Og nå er alt borte og klør ikke lenger. Anonymkode: 33de6...77f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #5 Del Skrevet 4. oktober 2023 Har du prøvd shampo med tetreolje? Anonymkode: db090...de5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå