AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #1 Del Skrevet 3. oktober 2023 Hei! Jeg er i PP4 og er 10 DPO. Mulig jeg ønsketenker meg til tidlige symptomer, men jeg har de siste par dagene følt på ømme pupper, og nesten litt stikkende følelse i de til tider?? Mulig jeg er helt på bærtur og må smøre meg med tålmodighet til IKM 11.10. Noen som vet om gravidsymptomer han oppstå så tidlig? Er det vits i å teste? Anonymkode: abe23...8fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #2 Del Skrevet 3. oktober 2023 Brystsmerter ble vel litt feil, er jo ikke i brystkassa, men i puppene naturligvis🫠 Anonymkode: abe23...8fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #3 Del Skrevet 3. oktober 2023 Ømme bryst er både symptom på mens og graviditet så ville sluttet å overanalysere og tatt en test om du ikke får mens som folk flest. Hvis du er gravid skal du være det i 40 uker, så det går nok ikke upåaktet hen. Anonymkode: 78c09...95b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 3. oktober 2023 #4 Del Skrevet 3. oktober 2023 Hvis du er 10 dpo er ikke ikm 11 / 10 hvertfall 10 dpo har veldig mange tydelig strek ved graviditet, Så er bare å teste dersom du tror du er gravid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 3. oktober 2023 #5 Del Skrevet 3. oktober 2023 Om dette er pga hgc vil du få positive test Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #6 Del Skrevet 5. oktober 2023 Laura80 skrev (På 3.10.2023 den 19.26): Hvis du er 10 dpo er ikke ikm 11 / 10 hvertfall 10 dpo har veldig mange tydelig strek ved graviditet, Så er bare å teste dersom du tror du er gravid Aha! Trodde dpo var days past ovulation, og jeg hadde (i følge mine beregninger og eggløsningtester) el 23.september, altså 11 dager siden i dag. Takk for hjelp! Ny prøver her:) I natt våknet jeg forsåvidt av intenst ubehag, stikkende og sprengende følelse i spesielt venstre pupp, så dette er nytt for meg😅 Har litt lyst til å drøye for å se om mensen kommer om 3-4 dager, men samtidig klør det i fingrene etter å teste hcg nå! Anonymkode: abe23...8fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #7 Del Skrevet 5. oktober 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Aha! Trodde dpo var days past ovulation, og jeg hadde (i følge mine beregninger og eggløsningtester) el 23.september, altså 11 dager siden i dag. Takk for hjelp! Ny prøver her:) I natt våknet jeg forsåvidt av intenst ubehag, stikkende og sprengende følelse i spesielt venstre pupp, så dette er nytt for meg😅 Har litt lyst til å drøye for å se om mensen kommer om 3-4 dager, men samtidig klør det i fingrene etter å teste hcg nå! Anonymkode: abe23...8fb Det er det dpo betyr, ja! Men har du 19 dager langt lutealfase? For om eggløsning var 23. september er det jo rart å ha IKM 10/11 oktober? Anonymkode: 7cb72...bcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #8 Del Skrevet 5. oktober 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det er det dpo betyr, ja! Men har du 19 dager langt lutealfase? For om eggløsning var 23. september er det jo rart å ha IKM 10/11 oktober? Anonymkode: 7cb72...bcd Litt usikker! Har ca 31 dagers syklus, så i følge appen jeg følger så er forventet mens 8/10 så jeg nå, så om 2 dager da:) Anonymkode: abe23...8fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå