c_buk Skrevet 3. oktober 2023 #3 Skrevet 3. oktober 2023 Midten av desember om det i det hele tatt er snakk om å gi julegaver. Synes julegaver er noe herk, med mindre det er snakk om barn.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #6 Skrevet 3. oktober 2023 Jeg kjøper julegaver gjennom hele året om jeg finner noe som er perfekt til noen. Men sånn planlagt "nå skal jeg se etter julegaver" har jeg så vidt begynt med for i år. Liker å være ferdig i god tid før desember, så førjulstid ikke blir noe stressende. Anonymkode: 192ef...c27 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #7 Skrevet 3. oktober 2023 I år kjøpte jeg første par julegavene i juli:p Kjøpte også en i september. Så varierer. Men målet er å bli ferdig før 1.desember så jeg kan nyte alt som skjer av julemarked osv:) Anonymkode: 35f34...4cc
Søgni Skrevet 3. oktober 2023 #8 Skrevet 3. oktober 2023 Mot slutten av oktober. Eller når jeg må for å nå målet mitt, som er å ikke måtte bruke desemberlønn på julegaver. Jeg kjøper få gaver, og selv om jeg ikke sier nei til et godt kjøp, så tilhører jeg ikke gruppen som lar det gå sport i det heller. Og så er jeg sånn at jo mer jeg rører rundt for å se etter tilbud, jo mer penger bruker jeg på konstruerte behov. Som jo er hele målet til bedriftene. Da har jeg altså valgt å kutte ned på gavene jeg gir i stedet. Full respekt for at de med store, barnerike familier og omgangskretser velger noe annet, uten at det betyr at det er en hobby de har.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #9 Skrevet 3. oktober 2023 Januar her også, kjøper fortløpende når jeg finner noe som passer til noen bestemt. Pleier ellers kjøpe mye på julemarked når den tiden kommer. Anonymkode: 0e73e...ea5
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #11 Skrevet 3. oktober 2023 Varierer veldig. Begynte for ca. en måned siden i år. Anonymkode: e06a4...419
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #12 Skrevet 3. oktober 2023 Desember, hater det. Anonymkode: 2510a...c4d
Gjest MUSK! Skrevet 3. oktober 2023 #13 Skrevet 3. oktober 2023 November/Desember. Aldri tidlig ute jeg 😛
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #14 Skrevet 3. oktober 2023 Har ikke mange å kjøpe til, så koser meg med shopping når det er julestemning ute og inne Anonymkode: e1687...e66 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #15 Skrevet 3. oktober 2023 Håper alltid å bli ferdig i November, så desember kan bli en fin måned 😃 Anonymkode: 6b547...4d5
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #16 Skrevet 3. oktober 2023 Jeg kjøper gjennom hele året om jeg kommer over noe som passer perfekt til noen jeg gir til. Er nesten ferdig med julegavene. Anonymkode: 7b006...dad
fuerza Skrevet 3. oktober 2023 #17 Skrevet 3. oktober 2023 Dere som begynner tidlig, hva tenker dere om at det ikke er mulighet for retur/bytte av gavene dere kjøper? 1
Mardina Skrevet 3. oktober 2023 #18 Skrevet 3. oktober 2023 Rundt månedsskiftet november/desember 😊 Stresser aldri med det. Tvert imot, jeg koser meg med planlegging og innkjøp av julegaver ♥️🎄 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #19 Skrevet 3. oktober 2023 30 minutter siden, fuerza said: Dere som begynner tidlig, hva tenker dere om at det ikke er mulighet for retur/bytte av gavene dere kjøper? Ingen tradisjon for det i min krets. Anonymkode: 0e73e...ea5 1
Gjest5656 Skrevet 3. oktober 2023 #20 Skrevet 3. oktober 2023 Jeg har allerede kjøpt en gave, og en del av en annen gave. Det eneste jeg trengte var å finne noe jeg tror personen kommer til å like og så kjøpte jeg det med tanke på å gi det i gave. Det er best å bare være ferdig med det og ikke stresse i jula. Personlig gjør jeg ikke mye ut av høytiden, og hvis jeg har ribbe kjøper jeg bare ferdig så varmer jeg den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå