Gå til innhold

Kvinnelige tatoveringsartister i Kristiansand?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei😊
Jeg ønsker meg ny tatovering. Har en fra før av som jeg er veldig fornøyd med. Og har en som jeg ble veldig misfornøyd med. Det var min første.

Føler også det er litt sånn at når man kommer med en tatovering og ber de om akkurar den, så må de liksom finne noe de selv har liggende som ligner. Opplevd det begge gangene jeg har tatovert meg. Den siste jeg tok som jeg også er veldig fornøyd med, prøvde de også å finne en som ligner. Men jeg var veldig på at jeg skulle ha akkurat den JEG hadde sett meg ut. Fordi når det gjelder tattoo så er jeg sykt nøye på at detaljene må være sånn jeg har bestemt, ellers er jeg redd for å angre meg. Eller er det noen her som syntes det er litt hipp som happ? Må vel være litt perfelsjonist når det gjelder tattoo?😜

Skal sies at de tatoveringene jeg har er ikke er ren kopi fra andres tatoveringer, men fra slike «ark»/idéer som ligger på nettet… 

Denne gangen ønsker jeg en med litt flere detaljer og kunne tenke meg en kvinnelig tatovør (er dame selv altså😄). Noen som vet om noen flinke OG seriøse i Kristiansand? MÅ være der siden det har kortest reiseveg for min del. Evt kan noen anbefale et studio i Kristiansand/Markens/omegn? Føler det er så mange studioer der etterhvert, så ikke lett å vite. Var jo noen på Sørlandss. for en stund tilbake, og aner ikke hvor de ble av🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 91330...ca7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså, de designer jo tatoveringene sine selv. Og selv om det ligger som tatoveringsideer på nett, betyr det ikke at de bare kan kopiere det likevel. Både lovmessig, og at de sannsynligvis har litt stolthet i arbeidet sitt. 🤪

Men du kan jo sjekke ut arbeidet til "Shadow" hos Loose Cannon, hun er veldig flink! 

Anonymkode: 507ba...98c

• Liker 2
Skrevet

Okay, det var jeg faktisk ikke helt klar over😅😂

Men tusen takk for tips😃Gjøre litt research på der da😃

Skrevet

Ingen gode tatovører lager noe du har finni på nettet 🙄

Anonymkode: 61676...b2b

Skrevet

Tenkte mer på slike som man finner på nettet, tenkte kanskje det var slike de hadde lignende av hos de ulike artistene. Men har nok misforstått hele opplegget når jeg har valset inn med en slik en da😂Ikke en av de tatoveringene på bildet altså, bildet er bare ment som et eksempel.6E7F370E-841D-4CCE-A2F2-31A9DAD5BCE6.jpeg.0137ae8addbe901e5d4ede0ee9124447.jpeg

Skrevet

Tanita Tattoo er kjempeflink og har et superflott studio. Anbefaler henne. Men du må være rask, hun stenger i desember, tror jeg.

Anonymkode: 71253...1dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...