AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #1 Skrevet 3. oktober 2023 Og du blir spurt om dette på første date, hva svarer dere da? Jeg tror noen av de mennene som har spurt meg har blitt skeptiske fordi jeg ikke har fått meg kjæreste etter 10 Tinder-dater. Og sannheten er at jeg får komplimenter for utseendet og kropp, men har ikke klaffet på kjærestekjemien på mine ca. 10 dater fra Tinder. Jeg har bare vært på café-dater eller gåturer. Men hva tenker menn? Hvis jeg er ærlig om at enkelte menn ikke var interessert i meg, gjør det at daten som spør om dette mister interessen? 🤔 Føler at jeg ikke kan lyve heller. Mistenker at noen av mennene ikke var interessert fordi de forstod jeg var seriøs og at sex var usannsynlig når jeg dater. Så hva svarer man når han spør hvordan Tinder ellet datingen min har gått så langt? 🙈 Anonymkode: 453f1...774 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #2 Skrevet 3. oktober 2023 Kan du ikke bare si at det ikke har klaffet med noen enda? Anonymkode: 751fe...735 5 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #3 Skrevet 3. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan du ikke bare si at det ikke har klaffet med noen enda? Anonymkode: 751fe...735 Uten å fortelle hvor mange jeg møtte? Lurt kanskje.. Håper bare han da ikke spør videre hvor mange menn jeg møtte (10 er tross alt ikke for mange, håper jeg). Har uansett bare vært dater uten intimitet. Ts Anonymkode: 453f1...774 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #4 Skrevet 3. oktober 2023 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Og du blir spurt om dette på første date, hva svarer dere da? Jeg tror noen av de mennene som har spurt meg har blitt skeptiske fordi jeg ikke har fått meg kjæreste etter 10 Tinder-dater. Og sannheten er at jeg får komplimenter for utseendet og kropp, men har ikke klaffet på kjærestekjemien på mine ca. 10 dater fra Tinder. Jeg har bare vært på café-dater eller gåturer. Men hva tenker menn? Hvis jeg er ærlig om at enkelte menn ikke var interessert i meg, gjør det at daten som spør om dette mister interessen? 🤔 Føler at jeg ikke kan lyve heller. Mistenker at noen av mennene ikke var interessert fordi de forstod jeg var seriøs og at sex var usannsynlig når jeg dater. Så hva svarer man når han spør hvordan Tinder ellet datingen min har gått så langt? 🙈 Anonymkode: 453f1...774 Jeg hadde i utgangspunktet ikke spurt om slikt, men det hender seg jo man kommer inn på emnet allikevel. Uansett har det lite å si for kjemien mellom deg og meg hvordan dine tidligere dater har forløpt. Men hvordan du forholder deg til det og ordlegger deg er jo med på å fortelle litt om deg som person. Anonymkode: e185f...e34 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #5 Skrevet 3. oktober 2023 Altså du klaffer ikke med 1 av ti du møter tilfeldig utenfor tinder, da er det ikke sikkert du klaffer med 1 av 10 på tinder. Du ser ikke personligheten på tinder, bare bilde av personen og evt noen av interessene Anonymkode: 3d2c4...2b6 3 3
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #6 Skrevet 3. oktober 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Uten å fortelle hvor mange jeg møtte? Lurt kanskje.. Håper bare han da ikke spør videre hvor mange menn jeg møtte (10 er tross alt ikke for mange, håper jeg). Har uansett bare vært dater uten intimitet. Ts Anonymkode: 453f1...774 Hvis de begynner å spørre og grave sånn, hadde jeg ikke villet ha flere dates. Da fisker han etter noe, og har en eller annen hensikt som han ikke er ærlig om. Man skal ikke forsvare seg på date. Anonymkode: 841de...dcd 7 2
Søgni Skrevet 3. oktober 2023 #7 Skrevet 3. oktober 2023 Kanskje jeg er enkel, men hver gang dette har blitt et tema på Tinderdater så har jeg tenkt to ting: 1: Dette er Tindersfærens svar på "Hvordan går det". Et spørsmål man stiller bare for å ha noe å snakke om, der man har noe felles. Det ærlige svaret kan være like heavy som svaret på "hvordan går det?", mens trikset er å svare rundt og generelt, med mindre man vil si for mye. 2: Mange som er på datingapper får etterhvert et behov for å diskutere datingapper med folk, og det er overraskende mange som ikke har noen å diskutere dette med. Jeg tolker dette som en inngang til å diskutere moderne dating generelt. Merk at i ingen av punktene mine skriver jeg at det er et strategisk smart tema å ta opp, eller at det utsondrer relasjonell og sosial kompetanse. Men ikke alt vi mennesker sier, gjør det. 4
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #8 Skrevet 3. oktober 2023 Hadde valgt å ikke svare på det. Det er ett for privat og upassende spørsmål til en fremmed person så vitner om at den som spørr har lav sosial kompetanse. Anonymkode: dd2ef...a71 2 2
Blåjojo Skrevet 3. oktober 2023 #9 Skrevet 3. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Altså du klaffer ikke med 1 av ti du møter tilfeldig utenfor tinder, da er det ikke sikkert du klaffer med 1 av 10 på tinder. Du ser ikke personligheten på tinder, bare bilde av personen og evt noen av interessene Anonymkode: 3d2c4...2b6 Jeg ville bare brukt dette i svaret mitt. Om det er et problem for han at du har vært på 10 dater, så er det hans problem og ikke ditt. Han hadde sikkert funnet noe annet som var feil senere. Antall dater man er på sier egentlig ingenting. Evt om man har vært på mange, så betyr det bare at man ikke tar hvem som helst, og det bør jo strengt tatt regnes som noe positivt. 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #10 Skrevet 3. oktober 2023 - Tja, jeg sitter nå her, så. - Situasjonen tatt i betraktning burde svaret være ganske innlysende. - Venter fortsatt på drømmeprinsen. - Spør igjen om et par timer for det mest oppdaterte svaret. Anonymkode: ff99b...d4a 3
Mona123 Skrevet 3. oktober 2023 #11 Skrevet 3. oktober 2023 Pleier å si at jeg har vært på noen tusen dates, og ingen har vært bra nok.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #12 Skrevet 4. oktober 2023 Mona123 skrev (8 timer siden): Pleier å si at jeg har vært på noen tusen dates, og ingen har vært bra nok. Men da mistet han vel all interesse på få sekunder, eller? Ei dame som ikke får seg kjæreste i løpet av et års tid liksom.. Da er det noe feil (føler jeg menn tenker).. Anonymkode: 453f1...774
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #13 Skrevet 4. oktober 2023 Søgni skrev (17 timer siden): Kanskje jeg er enkel, men hver gang dette har blitt et tema på Tinderdater så har jeg tenkt to ting: 1: Dette er Tindersfærens svar på "Hvordan går det". Et spørsmål man stiller bare for å ha noe å snakke om, der man har noe felles. Det ærlige svaret kan være like heavy som svaret på "hvordan går det?", mens trikset er å svare rundt og generelt, med mindre man vil si for mye. 2: Mange som er på datingapper får etterhvert et behov for å diskutere datingapper med folk, og det er overraskende mange som ikke har noen å diskutere dette med. Jeg tolker dette som en inngang til å diskutere moderne dating generelt. Merk at i ingen av punktene mine skriver jeg at det er et strategisk smart tema å ta opp, eller at det utsondrer relasjonell og sosial kompetanse. Men ikke alt vi mennesker sier, gjør det. Du treffer spikeren min på hodet. Etter en stund kommer man inn i en boble, der det blir like interessant å snakke om, som alt annet i livet. Ikke alt bør deles, men det går an å bli kjent på den måten også. M50 Anonymkode: 83876...45b
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #14 Skrevet 4. oktober 2023 16 hours ago, Mona123 said: Pleier å si at jeg har vært på noen tusen dates, og ingen har vært bra nok. 🤮 Anonymkode: a32b4...193
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #15 Skrevet 4. oktober 2023 Mona123 skrev (21 timer siden): Pleier å si at jeg har vært på noen tusen dates, og ingen har vært bra nok. Hvorfor sier du det? Jeg som har vært på 10 dates blir mistenkt for å ha Asperges fordi jeg ikke ble valgt, liksom 🤷🏼♀️ Så ille er det. Menn lurer på hvorfor i all verden blir ikke en pen, blond og blåøyd dame valgt til et forhold? Spør dere meg, så spør jeg dere… 🤦🏼♀️ Ts Anonymkode: 453f1...774
Mona123 Skrevet 4. oktober 2023 #16 Skrevet 4. oktober 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Men da mistet han vel all interesse på få sekunder, eller? Ei dame som ikke får seg kjæreste i løpet av et års tid liksom.. Da er det noe feil (føler jeg menn tenker).. Anonymkode: 453f1...774 Vel, en mann som ikke greier å formulere det han lurer på bedre er også uinteressant for meg. 1 1
GrønnNellik68 Skrevet 5. oktober 2023 #17 Skrevet 5. oktober 2023 (endret) AnonymBruker skrev (På 3.10.2023 den 18.12): Kan du ikke bare si at det ikke har klaffet med noen enda? Anonymkode: 751fe...735 Enig .. ærlighet varer lengst. Spiller det noen rolle om de blir skeptisk til sånt? Såfall har du det bedre uten. Må da si å ha litt krav til en fremtidig partner må være positivt. Så ja en må sikkert møte masse duster før mr right dukker opp. Endret 5. oktober 2023 av GrønnNellik68
Mountain Man Skrevet 5. oktober 2023 #18 Skrevet 5. oktober 2023 (endret) AnonymBruker skrev (På 3.10.2023 den 17.36): Og du blir spurt om dette på første date, hva svarer dere da? Jeg tror noen av de mennene som har spurt meg har blitt skeptiske fordi jeg ikke har fått meg kjæreste etter 10 Tinder-dater. Og sannheten er at jeg får komplimenter for utseendet og kropp, men har ikke klaffet på kjærestekjemien på mine ca. 10 dater fra Tinder. Jeg har bare vært på café-dater eller gåturer. Men hva tenker menn? Hvis jeg er ærlig om at enkelte menn ikke var interessert i meg, gjør det at daten som spør om dette mister interessen? 🤔 Føler at jeg ikke kan lyve heller. Mistenker at noen av mennene ikke var interessert fordi de forstod jeg var seriøs og at sex var usannsynlig når jeg dater. Så hva svarer man når han spør hvordan Tinder ellet datingen min har gått så langt? 🙈 Anonymkode: 453f1...774 Ønsker du å vekke hans interesse svarer du bare at du ikke har følt at du ble tiltrukket til de du var på date med. Det indikerer høy standard og han vil føle seg unik og priviligert om han merker interesse fra deg samtidig som han er tiltrukket av deg. For ingen liker å være andre/11 valget... Endret 5. oktober 2023 av Mountain Man Utfyllende 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #19 Skrevet 5. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 3.10.2023 den 18.17): Uten å fortelle hvor mange jeg møtte? Lurt kanskje.. Håper bare han da ikke spør videre hvor mange menn jeg møtte (10 er tross alt ikke for mange, håper jeg). Har uansett bare vært dater uten intimitet. Ts Anonymkode: 453f1...774 Du har ingen rapporterings plikt til de du treffer. Om akkurat sånne spørsmå så kan du si hva du vil. Jeg hadde vertfall ikke sagt "det var 10 stk, men ingen ville gå noe videre." Har truffet noen, men siden jeg er her med deg så var det ikke tidligere helt klaff. Anonymkode: 618d9...a3c 3
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #20 Skrevet 5. oktober 2023 On 10/3/2023 at 6:33 PM, Søgni said: Kanskje jeg er enkel, men hver gang dette har blitt et tema på Tinderdater så har jeg tenkt to ting: 1: Dette er Tindersfærens svar på "Hvordan går det". Et spørsmål man stiller bare for å ha noe å snakke om, der man har noe felles. Det ærlige svaret kan være like heavy som svaret på "hvordan går det?", mens trikset er å svare rundt og generelt, med mindre man vil si for mye. 2: Mange som er på datingapper får etterhvert et behov for å diskutere datingapper med folk, og det er overraskende mange som ikke har noen å diskutere dette med. Jeg tolker dette som en inngang til å diskutere moderne dating generelt. Merk at i ingen av punktene mine skriver jeg at det er et strategisk smart tema å ta opp, eller at det utsondrer relasjonell og sosial kompetanse. Men ikke alt vi mennesker sier, gjør det. På det siste der: mener du at det utsondrer mangel på relasjonell og sosial kompetanse, eller at det er dumt (ustrategisk) å ta opp? Anonymkode: 29e08...2eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå