AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #1 Skrevet 3. oktober 2023 Hei, Min kone har snart bursdag og jeg vil gi genne, blant annet, et sex-sjekkhefte. Men jeg kommed bare noe få. Jeg vil gjerne høre fra dere damer hva dere hadde ønsket å få. Takk for mulig innspill Anonymkode: 1590d...446
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #2 Skrevet 3. oktober 2023 Høres ut som drømmegaven... til en mann! Try again... 🤣 Anonymkode: 3fd81...61c 12
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #3 Skrevet 3. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Høres ut som drømmegaven... til en mann! Try again... 🤣 Anonymkode: 3fd81...61c Hvorfor det? Tror du ikke at kvinner kan ha ønsker? Anonymkode: 1590d...446 4
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #4 Skrevet 3. oktober 2023 Hvis du vil imponere og ikke være "tacky", kan du heller gi et "sjekkhefte" med romantisk middag, reise++. Og mye annet som ikke er sexrelatert.👍 Anonymkode: de21f...d04 5 3
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #5 Skrevet 3. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis du vil imponere og ikke være "tacky", kan du heller gi et "sjekkhefte" med romantisk middag, reise++. Og mye annet som ikke er sexrelatert.👍 Anonymkode: de21f...d04 Ja det blir inkludert i et annet separat hefte Anonymkode: 1590d...446
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #6 Skrevet 3. oktober 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvorfor det? Tror du ikke at kvinner kan ha ønsker? Anonymkode: 1590d...446 De aller færreste kvinner trenger tilgodelapp for å få ønsket seksuell aktivitet (rent generelt). Anonymkode: 3fd81...61c 4
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #7 Skrevet 3. oktober 2023 Kommer ann på hva hun liker da. Jeg ville ha satt pris på at fokuset var kun på min nytelse. Hvis det liksom skulle være en gave. Ellers blir det jo som vanlig. En lengre erotisk massasje med gode oljer i et lunt og rolig miljø. Oralsex At du kjøper inn leketøy som er ment for henne, og bruker det på henne. Anonymkode: f2d68...6e3 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #8 Skrevet 3. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kommer ann på hva hun liker da. Jeg ville ha satt pris på at fokuset var kun på min nytelse. Hvis det liksom skulle være en gave. Ellers blir det jo som vanlig. En lengre erotisk massasje med gode oljer i et lunt og rolig miljø. Oralsex At du kjøper inn leketøy som er ment for henne, og bruker det på henne. Anonymkode: f2d68...6e3 Takk. De hadde jeg på listen min. Oral sex når/hbor hun vil. No questions asked leketøy bør utforskes ja :) Anonymkode: 1590d...446 1
visp Skrevet 3. oktober 2023 #9 Skrevet 3. oktober 2023 For meg hadde det vært det samme som å få noe man allikevel måtte kjøpe inn til huset; som en oppvaskkost eller noe. Jeg skjønner at tanken er god, men det er mye bedre at sexlivet oppleves som spontant. Jeg hadde blitt mer fornøyd med et sjekkhefte med diverse ting man kan løse ut; gå ut og spise, gå på konsert, gå på en forestilling, etc. 7
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #10 Skrevet 3. oktober 2023 visp skrev (8 minutter siden): For meg hadde det vært det samme som å få noe man allikevel måtte kjøpe inn til huset; som en oppvaskkost eller noe. Jeg skjønner at tanken er god, men det er mye bedre at sexlivet oppleves som spontant. Jeg hadde blitt mer fornøyd med et sjekkhefte med diverse ting man kan løse ut; gå ut og spise, gå på konsert, gå på en forestilling, etc. Takk. Litt skuffet over at ikke flere kvinner ser det som spennende. Men jeg forstår. Kanskje dropper det da Anonymkode: 1590d...446 3
Red Skrevet 3. oktober 2023 #11 Skrevet 3. oktober 2023 (endret) Enig med svaret over. Det blir som å gi meg noe jeg uansett kom til å kjøpe selv. Jeg tar det som en selvfølge at jeg får oralsex når jeg ønsker, at han kjøper inn leketøy med fokus på min nytelse osv. Stort sett er det ganske godt å være kvinne på disse områdene, (selv om jeg har skjønt at ikke alle kvinner har denne selvfølgelige tilgangen på sin mann). Gi meg heller gavekort på massasje hos en terapeut, lovnad om en god middag med oppvask, fri tilgang på at han må gå å kjøpe yndlings sjokoladen min når trangen er stor og klokka er halv ti om kvelden, at han tar en ukes med klesvask (min oppgave) osv. Alle disse tingene vil uansett gi meg mer overskudd til sex også, så win win uten å måtte ha et sjekkhefte for å få sex direkte. Akkurat sex på bestilling i en meny er lite interessant. Det skal skje i glede, lek, flørt og samspill. Med mindre hun er veldig dominerende og liker å kommandere deg rundt (men da trenger hun heller ikke et sjekkhefte) Endret 3. oktober 2023 av Red 5
visp Skrevet 3. oktober 2023 #12 Skrevet 3. oktober 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Takk. Litt skuffet over at ikke flere kvinner ser det som spennende. Men jeg forstår. Kanskje dropper det da Anonymkode: 1590d...446 Det er bare det at kvinner og menn stort sett fungerer litt forskjellig. Hadde jeg fått gaveideen din, så hadde jeg nok spilt litt med og latt som jeg ble glad, men for de fleste kvinner vil jeg tro at det kanskje ikke er helt innertier som gave:) Det er jo greit å svare ærlig når du spør, selvom spørsmålet ditt egentlig var at du ville ha tips til de forskjellige sjekkene Skal du allikevel gjennomføre det, så hadde jeg blitt glad for massasje som varte lengre enn 5 minutter før han begynte å komme med framstøt (jeg tror jeg snakker for mange kvinner med akkurat den biten) 5
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #13 Skrevet 3. oktober 2023 Red skrev (8 minutter siden): Enig med svaret over. Det blir som å gi meg noe jeg uansett kom til å kjøpe selv. Jeg tar det som en selvfølge at jeg får oralsex når jeg ønsker, at han kjøper inn leketøy med fokus på min nytelse osv. Stort sett er det ganske godt å være kvinne på disse områdene, (selv om jeg har skjønt at ikke alle kvinner har denne selvfølgelige tilgangen på sin mann). Gi meg heller gavekort på massasje hos en terapeut, lovnad om en god middag med oppvask, fri tilgang på at han må gå å kjøpe yndlings sjokoladen min når trangen er stor og klokka er halv ti om kvelden, at han tar en ukes med klesvask (min oppgave) osv. Alle disse tingene vil uansett gi meg mer overskudd til sex også, så win win uten å måtte ha et sjekkhefte for å få sex direkte. Akkurat sex på bestilling i en meny er lite interessant. Det skal skje i glede, lek, flørt og samspill. Med mindre hun er veldig dominerende og liker å kommandere deg rundt (men da trenger hun heller ikke et sjekkhefte) Ja takk for en god forklaring. Jeg tenkte at et hefte skulle hjelpe å utforske ønsker/fantasier. Det handler om å plukke fra en liste jeg har laget derfor tenkte å gi henne mange muligheter. Men om ingen kvinne synes det er spennende da er det ikke noe poeng. Nå er jeg redd at det blir flau. Anonymkode: 1590d...446 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #14 Skrevet 3. oktober 2023 Tenker at massasje behandling, vin&samtale kveld +++ er mye mer romantisk for en kvinne. Kvinner vil ha erotikk men alt starter med den gode samtalen. Hvis min kjæreste hadde kommet med sjekk "sex"hefte hadde jeg nok ledd,fordi de fantasiene han har foeteller meg,vi prater om alt og han elsker å tilfredsstille meg. Tenker sex sjekk hefte er mer for en mann....tenker jeg da.😉 Anonymkode: 4e4db...358 3
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #15 Skrevet 3. oktober 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Ja takk for en god forklaring. Jeg tenkte at et hefte skulle hjelpe å utforske ønsker/fantasier. Det handler om å plukke fra en liste jeg har laget derfor tenkte å gi henne mange muligheter. Men om ingen kvinne synes det er spennende da er det ikke noe poeng. Nå er jeg redd at det blir flau. Anonymkode: 1590d...446 Jeg hadde samme ideen som du, bare til min mann da. Tenkte at dette kunne bli gøy. Meeeen, han tok de ikke i bruk. Grunnen? Sexlivet vårt var jo supert fra før av, så hvorfor skulle han bruke en «lapp» på noe han allerede fikk. Du kan jo eventuelt lage et hefte som er åpent for ønsker fra hennes side. Kanskje dukker det opp noe der som er totalt uventet for deg og din fantasi, men som hun kunne tenke seg. Må selvsagt være rom for å si nei for deg også da, om det er totalt uaktuelt. 😅 Anonymkode: 3d186...c8b
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #16 Skrevet 3. oktober 2023 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Takk. Litt skuffet over at ikke flere kvinner ser det som spennende. Men jeg forstår. Kanskje dropper det da Anonymkode: 1590d...446 Du kjenner din kone best. Jeg hadde digget det. Anonymkode: bb399...c19
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #17 Skrevet 3. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis du vil imponere og ikke være "tacky", kan du heller gi et "sjekkhefte" med romantisk middag, reise++. Og mye annet som ikke er sexrelatert.👍 Anonymkode: de21f...d04 Nå tror jeg at jeg snakker for alle menn. Det er vide kjent for oss menn at desto mer du åpner sjekkhefte for en kvinne så blir det også mer sengegymnastikk. Så de to tingene som henger så godt sammen er vanskelig å si at det ikke er noen sammenheng mellom de. Anonymkode: 42aad...913
Fioljenta Skrevet 3. oktober 2023 #18 Skrevet 3. oktober 2023 Jeg liker ideen, jeg 🙂 Jeg ville satt pris på hvis min mann hadde inkludert noe ikke-seksuelt også (slik flere over skriver). Spesielt hvis han hadde rettet det mot et av mine kjærlighetsspråk. Det hadde vært inner-tier, det! (Altså, jeg håper jo på at han vil gjøre sånt uten at det er en gave også, men det er alltid litt ekstra når han legger en del innsats i det.) I stedet for å lage et sjekkhefte med «det vanlige», kunne han gjerne tatt med noe seksuelt vi ikke hadde prøvd så mye av før, men som han mistenker at jeg liker eller vil synes er morsomt. For eksempel kjøpe en stoooor ballong og ta den med på soverommet, en laaaang massasje, oralsex minst x ganger i løpet av en dag, prøve erotisk hypnose, et morsomt rollespill eller lære noen nye teknikker. Det er så innmari mye moro å gjøre! De beste ideene finner du hvis du lytter til hva hun kunne tenke seg å gjøre - sannsynligvis har hun sagt noe du har tenkt ikke hørtes ut som en god ide, men som hun ville likt. 3 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #19 Skrevet 14. oktober 2023 Fioljenta skrev (På 3.10.2023 den 21.51): Jeg liker ideen, jeg 🙂 Jeg ville satt pris på hvis min mann hadde inkludert noe ikke-seksuelt også (slik flere over skriver). Spesielt hvis han hadde rettet det mot et av mine kjærlighetsspråk. Det hadde vært inner-tier, det! (Altså, jeg håper jo på at han vil gjøre sånt uten at det er en gave også, men det er alltid litt ekstra når han legger en del innsats i det.) I stedet for å lage et sjekkhefte med «det vanlige», kunne han gjerne tatt med noe seksuelt vi ikke hadde prøvd så mye av før, men som han mistenker at jeg liker eller vil synes er morsomt. For eksempel kjøpe en stoooor ballong og ta den med på soverommet, en laaaang massasje, oralsex minst x ganger i løpet av en dag, prøve erotisk hypnose, et morsomt rollespill eller lære noen nye teknikker. Det er så innmari mye moro å gjøre! De beste ideene finner du hvis du lytter til hva hun kunne tenke seg å gjøre - sannsynligvis har hun sagt noe du har tenkt ikke hørtes ut som en god ide, men som hun ville likt. Plusspoeng for ballong på soverommet🥳 Anonymkode: 1391d...539 1
Rotemor Skrevet 14. oktober 2023 #20 Skrevet 14. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 3.10.2023 den 16.45): Høres ut som drømmegaven... til en mann! Try again... 🤣 Anonymkode: 3fd81...61c Helt enig! Ellers takk!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå