AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #1 Skrevet 3. oktober 2023 Koronahundene burde avlives når eierne, som er typer som aldri burde hatt hund, de bor jo i blokk mange!, som oftest ikke har klart å oppdra de så de bjeffer og gneldrer k o n t i n u e r l i g! Eller i det minste burde alle kommuner avsatt områder som eierne og hundene måtte flytte til der de kan holde hverandre våkne så vi andre som IKKE skaffet oss hund får sove. Anonymkode: fef9c...2cd 1 3
got2go Skrevet 3. oktober 2023 #2 Skrevet 3. oktober 2023 Samme føleleser sitter vi frivillige barnløse når vi hører unger som hyler og vræler i naboleiligheten. 4 9
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #3 Skrevet 3. oktober 2023 De mest gneldrete bikkjene jeg kjenner er ikke skaffet i forbindelse med korona. På toppen av det hele eies de av en temmelig hundevant person som driver med både utstillinger og hundesport. Problemet er bare at vedkommende ikke forstår hvor j*$%#g dette høres for absolutt alle andre. Anonymkode: eda61...c44 2
BobbySocks Skrevet 3. oktober 2023 #4 Skrevet 3. oktober 2023 got2go skrev (4 minutter siden): Samme føleleser sitter vi frivillige barnløse når vi hører unger som hyler og vræler i naboleiligheten. Kan vi kanskje dele kloden i to? En side for de med hunder og en annen for de med barn? Vi med barn og katt i midten? 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #5 Skrevet 3. oktober 2023 2 minutter siden, BobbySocks said: Kan vi kanskje dele kloden i to? En side for de med hunder og en annen for de med barn? Vi med barn og katt i midten? Det var jo derfor Gud skapte kontinenter, men vi var for dumme til å forstå. Dessverre ble også det stilleste av dem, Antarktis, nokså ugjestmildt på andre måter. Mulig jeg burde prøve å bo der likevel snart. Anonymkode: fef9c...2cd 2
BobbySocks Skrevet 3. oktober 2023 #6 Skrevet 3. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det var jo derfor Gud skapte kontinenter, men vi var for dumme til å forstå. Dessverre ble også det stilleste av dem, Antarktis, nokså ugjestmildt på andre måter. Mulig jeg burde prøve å bo der likevel snart. Anonymkode: fef9c...2cd Grav deg ned!
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #7 Skrevet 3. oktober 2023 At hundeeiere som ikke har kontroll ikke er veldig flaue, det fremstår som veldig merkelig. Anonymkode: 9828a...f4d
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #8 Skrevet 3. oktober 2023 9 minutter siden, got2go said: Samme føleleser sitter vi frivillige barnløse når vi hører unger som hyler og vræler i naboleiligheten. Ser den, men barns mest intense periode er i det minste over etter noen måneder. Hell hounden ved siden av har nå holdt satanmesse i snart tre år! Anonymkode: fef9c...2cd 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #9 Skrevet 3. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): At hundeeiere som ikke har kontroll ikke er veldig flaue, det fremstår som veldig merkelig. Anonymkode: 9828a...f4d Ikke spes merkelig. Anonymkode: 054b8...5dd
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #10 Skrevet 3. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ser den, men barns mest intense periode er i det minste over etter noen måneder. Hell hounden ved siden av har nå holdt satanmesse i snart tre år! Anonymkode: fef9c...2cd Noen måneder? Unger kan hyle og gaule til langt uti 8års aldern inne. Anonymkode: ba089...6c8 3
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #11 Skrevet 3. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Noen måneder? Unger kan hyle og gaule til langt uti 8års aldern inne. Anonymkode: ba089...6c8 Da er det noe veldig galt! De fleste barn når en alder på 3-4 hvor de faktisk kan ta i mot beskjeder og forstå om foreldrene er gode nok til å snakke med dem. Anonymkode: d9e96...219
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #12 Skrevet 3. oktober 2023 Send en klage. Anonymkode: be21a...e69
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #13 Skrevet 3. oktober 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Koronahundene burde avlives når eierne, som er typer som aldri burde hatt hund, de bor jo i blokk mange!, som oftest ikke har klart å oppdra de så de bjeffer og gneldrer k o n t i n u e r l i g! Eller i det minste burde alle kommuner avsatt områder som eierne og hundene måtte flytte til der de kan holde hverandre våkne så vi andre som IKKE skaffet oss hund får sove. Anonymkode: fef9c...2cd Matilsynet skal du melde i fra til!! Er da faen ikke hundenes feil at de lever under tragiske forhold😡😭😭😭😭! Stakkars dyr. Anonymkode: a421c...ed8 5
smurfebuss Skrevet 3. oktober 2023 #14 Skrevet 3. oktober 2023 got2go skrev (24 minutter siden): Samme føleleser sitter vi frivillige barnløse når vi hører unger som hyler og vræler i naboleiligheten. At ungene burde avlives fordi foreldrene har bosatt seg i blokk og feilet i å oppdra ungene sine? 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #15 Skrevet 3. oktober 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Send en klage. Anonymkode: be21a...e69 Til Satan? Hunden er hans uoppdragne enborne sønn a.k.a. Anti-Krist. Anonymkode: fef9c...2cd
got2go Skrevet 3. oktober 2023 #16 Skrevet 3. oktober 2023 smurfebuss skrev (10 minutter siden): At ungene burde avlives fordi foreldrene har bosatt seg i blokk og feilet i å oppdra ungene sine? Hvor skrev jeg det?
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #17 Skrevet 3. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Da er det noe veldig galt! De fleste barn når en alder på 3-4 hvor de faktisk kan ta i mot beskjeder og forstå om foreldrene er gode nok til å snakke med dem. Anonymkode: d9e96...219 Problemet er at foreldrene ikke gjør det, og er av den oppfatning at det er ok å skrike, løpe og spille ball inne i leiligheten. Anonymkode: 1d14d...0e5 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #18 Skrevet 3. oktober 2023 Hvis de bjeffer kontinuerlig, er det jo noe alvorlig galt. Jeg har dog hatt en nabo som regelrett kjeftet på meg fordi det var så plagsomt at hunden min sto og gjødde tidlig om morgenen i helgene. Hunden min sov inne på mitt soverom eller var våken i mitt selskap og sto absolutt ikke og gjødde. Det hadde jeg jo ikke orket å høre på selv, heller. Så den gjøingen må ha vært inni hennes eget hode. Anonymkode: 1d14d...0e5 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #19 Skrevet 3. oktober 2023 Hunder bjeffer - noen mer enn andre, og det er ikke bare et spørsmål om oppdragelse. Anonymkode: e7e88...9b9 1
Gjest MUSK! Skrevet 3. oktober 2023 #20 Skrevet 3. oktober 2023 Hva er koronahund? Er de smittet av covid? Hvis hundene bjeffer hele tiden så det går utover naboer så send inn klage. Andre som bor der skal måtte få bo i sin egen leilighet i uten å plages og det er ikke greit å holde naboer våkne om nettene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå