AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #1 Skrevet 3. oktober 2023 Er det noen her som har erfaringer med bruk av formuesfullmakt i forbindelse med privat skifte? Jeg er arving i et arveoppgjør der det kan være gjeld vi ikke kjenner til, og vi bør derfor finne ut av det før vi påtar oss gjeldsansvaret. Er det enkelt å bruke den? Henvender man seg bare til ulike banker og ber dem sjekke om vedkommende har gjeld der? Jeg ser man får tilgang til skattepapirer, der kan man jo finne noe, men ikke det av nyere dato. Alle erfaringer er velkommen! 🙂 Anonymkode: b04ba...5cc
CAPS LOCK Skrevet 3. oktober 2023 #2 Skrevet 3. oktober 2023 Jeg ville ha startet med å innhente skattepapirene, for der står det hvilke banker avdøde hadde et kundeforhold til. Så ville jeg ha kontaktet de enkelte bankene 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #3 Skrevet 3. oktober 2023 43 minutter siden, CAPS LOCK said: Jeg ville ha startet med å innhente skattepapirene, for der står det hvilke banker avdøde hadde et kundeforhold til. Så ville jeg ha kontaktet de enkelte bankene Ja, det er et godt tips, takk! 🙂 Anonymkode: b04ba...5cc
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #4 Skrevet 4. oktober 2023 Snakk med tingretten som hører til det du er. De har mye erfaring og kan hjelpe deg mye i dette. Anonymkode: b550d...cd5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå