AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #1 Skrevet 3. oktober 2023 Ja jeg lurer som sagt på det. fra både kvinner og menn. Anonymkode: 8505d...739
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #2 Skrevet 3. oktober 2023 Hæ? Hva mener du med den beste sexen? Anonymkode: 7d63f...1db
Fioljenta Skrevet 3. oktober 2023 #3 Skrevet 3. oktober 2023 Den beste sexen er den der vi begge er helt med, har det gøy sammen og fokuserer på den andres nytelse. 💜 4 1 1
Gjest Mr. Ron Skrevet 3. oktober 2023 #4 Skrevet 3. oktober 2023 Jeg synes den spontane sexen som bare skjer uten vi helt har planlagt noe, der bare alt klaffer. Liker også de gangene jeg har lagt inn litt arbeid i planlegging og fruen er storfornøyd (BDSM, massasje etc). Må også ta med elskov i naturen, gjerne med fantastisk utsikt eller i måneskinn.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #5 Skrevet 3. oktober 2023 Den beste sexen er hvis vi klarer å holde oss fra sex i 5-7 dager, vanskelig men vi gjør det en gang med noen måneders mellomrom for å "nullstille" tenningen litt 😄 Vi har ellers sex 3-5 ganger i uken, det er jo deilig men det kan føles som om det blir litt rutinert etter et par måneder, så da prøver vi å holde oss noen dager. Det blir jo litt sånn at man får ekstra lyst når vi ikke "kan" 😄 Anonymkode: 758cf...100 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #6 Skrevet 3. oktober 2023 Dette er jo litt som å spørre hva er den beste maten. Det kommer jo litt ann på hva man har lyst på. Men det er ekstra godt når stemningen har bygget seg opp, gjerne over noen dager eller i alle fall den dagen. Når jeg har et par glass vin innabords, har kledd meg utfordrende og vi har flørtet med at jeg har fått lov til å vise meg frem mye først, slik at jeg vet jeg har bygget opp hans lyst på meg. Elsker den leken, med hvor mange hverdagslige settinger jeg kan bruke for å tirre ham bare ved å gjøre et par små liksom tilfeldige grep. Det er best når jeg får kle av ham, kjenne at han er hard når jeg tar av boxeren, denne biten er viktig for meg. Hva sexen inneholder et igrunn mindre viktig, og variasjon er bra. Men at det er et langt forspill før det avsluttes med at han er inni meg, og puler meg godt er viktig. Den beste sexen avsluttes alltid slik. Anonymkode: cc487...29d 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #7 Skrevet 3. oktober 2023 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Den beste sexen er hvis vi klarer å holde oss fra sex i 5-7 dager, vanskelig men vi gjør det en gang med noen måneders mellomrom for å "nullstille" tenningen litt 😄 Vi har ellers sex 3-5 ganger i uken, det er jo deilig men det kan føles som om det blir litt rutinert etter et par måneder, så da prøver vi å holde oss noen dager. Det blir jo litt sånn at man får ekstra lyst når vi ikke "kan" 😄 Anonymkode: 758cf...100 De periodene i løpet av vårt lange samliv der vi har hatt sex 2-3 ganger i året har vært litt morsomt. Er nesten som å ha sex for første gang, hver gang😂 Anonymkode: 17d58...a10
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #8 Skrevet 3. oktober 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): De periodene i løpet av vårt lange samliv der vi har hatt sex 2-3 ganger i året har vært litt morsomt. Er nesten som å ha sex for første gang, hver gang😂 Anonymkode: 17d58...a10 Jeg kan godt tro at det føles som første gang da, men jeg tror jeg hadde blitt gal hvis jeg skulle gått fra 200+ ganger i året og ned til 3 😄 Får håpe det går gradvis ned iallefall, for her har vi foreløpig bare økt med antall ganger sex iløpet av de 20 årene vi har vært sammen på tross av 2 små barn. Det blir litt anderledes og litt mer utfordrende å finne tenning, men likevel bedre og oftere. Vi må liksom jobbe litt mer med det på godt og vondt. Derav har vi av og til en sånn periode hvor vi holder oss en uke, hvis vi klarer 😄 Anonymkode: 758cf...100
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #9 Skrevet 3. oktober 2023 Jeg synes faktisk den aller beste sexen er et kort forspill med oralsex i noen minutter, deretter sex i misjonærstilling. Jeg har vært med på alt fra gruppesex, bdsm, trekanter, fetish, kvinner og menn, sexmagi et cetera, men det helt, helt nedstrippede er likevel best, fordi det krever så lite Anonymkode: 53a0f...bd1 3
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #10 Skrevet 3. oktober 2023 Den jeg har med kona. Anonymkode: f122b...6e1 1
Blåjojo Skrevet 3. oktober 2023 #11 Skrevet 3. oktober 2023 Den rolige, spontane morgensexen uten kommunikasjon og planlegging er den beste vi har. Men ikke alltid den er rolig særlig lenge. 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #13 Skrevet 3. oktober 2023 Om morgen og i blant når det kommer helt uventet etter vi er lagt oss! Anonymkode: 4ffe3...058
feliek54 Skrevet 3. oktober 2023 #14 Skrevet 3. oktober 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ja jeg lurer som sagt på det. fra både kvinner og menn. Anonymkode: 8505d...739 Er viktig å kjenne hva partner liker og gi den andre nytelse. så bruke ofte god tid til mye felles nytelse og avslutte også med nærhet. Men det kan også ta en rask en av og til.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #15 Skrevet 3. oktober 2023 Med kjæresten min. Mannen med stor M. Håper jeg aldri skal kysse eller ha sex med andre enn han resten av livet. Elsker når hverdagen og barn er så hektisk vi ikke rekker å egentlig tilbringe tid sammen. Jeg stikker innom 10 minutter etter jobb når barna er på trening eller med venner, jeg har på kjole eller skjørt, og jeg setter meg på han på sofaen, vipper frem puppene, kjenner han gli inni meg, han tar brystene mine i munnen, biter, suger, slikker, jeg styrer showet og får effektivt vaginal orgasme, jeg avslutter med å suge han til han kommer i munnen min. Vi rekker litt klining og gode klemmer før jeg må springe avgårde hjem til egne barn. Anonymkode: adffa...6b7 3
A_Cuckoldress Skrevet 3. oktober 2023 #16 Skrevet 3. oktober 2023 Det tør jeg ikke beskrive her faktisk, av frykt for å bli stemplet som unormal 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #17 Skrevet 3. oktober 2023 A_Cuckoldress skrev (10 minutter siden): Det tør jeg ikke beskrive her faktisk, av frykt for å bli stemplet som unormal Vi er mange unormale her inne så det er bare å komme med det. Vi har cuccoldene, kvinnedominerte forhold, kvele-sex, de som vil tisse på seg selv og andre og de som vil tisses på, ekshibisjonistene, voyagerenenydustene de som helst bare vil slikke hele dagen, de som ikke liker sex, de som ikke får orgasme, de som liker å dominere, de som er i åpne forhold, de som liker ballonger og snø-dynking, de som vil skke om ferdighetene og dem gode sexen de har heeele tiden, de som foretrekker eldre og yngre partner, de som selger sex, de som foretrekker anal fremfor vaginalt samleie osv osv osv. Mange nevnt mange glemt. Men ingen grunn til å holde tilbake på dette foraet Anonymkode: cc487...29d 1 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #18 Skrevet 4. oktober 2023 Rolig slitensex hvor jeg er nærmest litt i ørska og bare flyter i nytelsen, helt tom for andre tanker. Det er noe unikt. Vi har egentlig aldri dårlig sex. Anonymkode: 547e4...6f3 1
Bamseklemmer Skrevet 4. oktober 2023 #19 Skrevet 4. oktober 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Rolig slitensex hvor jeg er nærmest litt i ørska og bare flyter i nytelsen, helt tom for andre tanker. Det er noe unikt. Vi har egentlig aldri dårlig sex. Anonymkode: 547e4...6f3 Takk.. det du beskriver.. "på nippet til å sovne" .. fremkommer tydelig i "orgasme-forståelsen"☺️ Det er da hodet er nullstilt for andre tanker, altså.. hjernen lar kroppen få hvile, for den stenger dørerene for all hjernevirksomhet. Slår av lyset, så du trygt kan gå inn i en søvn. Da føles trygt å sovne.. mentalt positivt. Men så kommer det kysset på halsen som føles så godt, det er "hjernegodterier" av positiv velbehag. Det føles som et sug i kroppen for du føler deg elsket. En godlyd fra deg gjør at mannen omfavner deg, og klemmer deg fordi han synes også dette er deilig å høre. Det føles så trygt, deilig og du føler deg glad. Hjernen er hoppende glad av positive tanker, men den tenker bare på velbehag og erotiske tilnærminger som skaper opphisselse. Blodet pumper.. kroppen våkner.. kroppen gjør seg klar til etterlengtet sex. osv☺️ I motsetting til hodet full av negative tanker som bekymringer.. ting som burde vært gjodt.. grubler på ting, gjør det vanskelig å slappe av for å sovne. Selv om du blir kysset på halsen, føles det ikke like godt. Fordi de negative tankene bremser den hærlige følesen, da er du heller ikke i mood til å ha sex.. Kroppen bare hangler etter, for sexen blir uansett ikke god. Hjernen er jo hjernestyrt, og den er meget sårbar for negativt innhold. Hjernen gir 1. prioritert for å fjerne negative ting, så de hærlige følelsene blir 2. prioritert. Dette er forskjellen mellom positivt og negativt for nytelsen til orgasmen. Det er derfor jeg kaller det for "orgasme-forståelsen", men den inneholder også så mye mere, enn det jeg har forklart nå. Men den kan brukes som en fasit, det er biologisk forklart, det mentale er forklart.. og etter mange års erfaring kan jeg bekrefte dette.. Så får jeg også høre det samme av andre par, slik som du jeg siterer💙 Det er bare helt fantastisk.. nå er jeg ikke i det minste tvil, at dere har det godt sammen💦😍
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #20 Skrevet 4. oktober 2023 A_Cuckoldress skrev (12 timer siden): Det tør jeg ikke beskrive her faktisk, av frykt for å bli stemplet som unormal Nicknamet ditt gjør meg som Cuckold ekstremt nyskjerrig! Ikke bry deg om hva de andre mener! Anonymkode: f8661...00a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå