AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #1 Skrevet 3. oktober 2023 Hva er deres mening om men som går i skinnklær/glossy vinyl klær (PVC lignende). Jeg personlig går ofte i litt «baggy» skinnbukser samt vinyl bukse og jakker. Anonymkode: 486bc...528
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #2 Skrevet 3. oktober 2023 Det er en viss type personlighet og utseende som kler det, men absolutt ikke noe alle menn er sexy i. Anonymkode: 8c843...179
Mardina Skrevet 3. oktober 2023 #3 Skrevet 3. oktober 2023 Jeg tenker at folk skal få lov til å gå i akkurat de klærne de selv vil. Hva slags klær folk går med er ikke noe jeg henger meg opp i 😊
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #4 Skrevet 3. oktober 2023 Mardina skrev (7 minutter siden): Jeg tenker at folk skal få lov til å gå i akkurat de klærne de selv vil. Hva slags klær folk går med er ikke noe jeg henger meg opp i 😊 Men nå spurte TS hva folk mener. Så da er det lov å si sin hjertens mening! Anonymkode: 9869a...07e 1
Mardina Skrevet 3. oktober 2023 #5 Skrevet 3. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men nå spurte TS hva folk mener. Så da er det lov å si sin hjertens mening! Anonymkode: 9869a...07e Har jeg sagt noe om andre ikke skal få si sin mening? 😳
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #6 Skrevet 4. oktober 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hva er deres mening om men som går i skinnklær/glossy vinyl klær (PVC lignende). Jeg personlig går ofte i litt «baggy» skinnbukser samt vinyl bukse og jakker. Anonymkode: 486bc...528 jeg synes det er kjempetøft men ikke alle passer det. Anonymkode: 486bc...528
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #7 Skrevet 5. oktober 2023 Har en skinnbukse som jeg bruker (mann) må Tones litt ned , men helt greit og kul å bruke , får stort sett positive tilbakemeldinger . Anonymkode: 711b0...da3
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #8 Skrevet 5. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 3.10.2023 den 15.37): Hva er deres mening om men som går i skinnklær/glossy vinyl klær (PVC lignende). Jeg personlig går ofte i litt «baggy» skinnbukser samt vinyl bukse og jakker. Anonymkode: 486bc...528 Det er dritstygt! Det ser bare perverst og blodharry ut. Har du litt overvekt i tillegg er det dritkvalmt! Ta det til deg. Ingen vil se den svette kroppen din. Anonymkode: b1816...bb5 1
Frode40 Skrevet 6. oktober 2023 #10 Skrevet 6. oktober 2023 Synes det er rart at det er grenser for hva menn kan gå i, mens damer kan gå i hva de ønsker. Flere menn burde tørre å gjøre som deg, gå med det de liker. 2
Morpheus Skrevet 6. oktober 2023 #11 Skrevet 6. oktober 2023 Kanskje ikke noe jeg ville gått i selv. Ikke fordi jeg ikke kunne brydd meg mindre om hva folk synes, men fordi det virker lite pustende og klamt. Men hvis du er generelt bekymret for hva folk skal synes om en ting fordi det kanskje er litt sjeldent å se. Så bør du jo delta i dugnaden med å gjøre det mer vanlig med å bruke det selv. Du kan ikke vente med at alle andre skal gå med en ting til du tør å bruke det selv. Mye som var uvanlig for 10år siden, som er helt naturlig i dag. Men det er fordi noen pionerer og trendsetter begynte å bruke det og formet bildet i dag. De brukte det før det ble kult. Vær en av de!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå