AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #1 Del Skrevet 3. oktober 2023 Nå har jeg prøvd denne Advanced Snail 92 ansiktskremen i 3-4 dager og den tørker ut huden min fullstendig 😂 Ikke engang The Ordinary fuktighetskrem over reddet ansiktet fra å bli stramt! Flere som fikk dårlig erfaring med denne kremen? Lurer på om jeg rett og slett bare må kaste den... Anonymkode: 91509...4a0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 3. oktober 2023 #2 Del Skrevet 3. oktober 2023 Eg blei veldig raud i ansiktshuden av dette snegleserumet. Måtte slutta å bruka det i ansiktet, men brukar det på hendene for det styrkar huden og gjev fukt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #3 Del Skrevet 3. oktober 2023 Helt enig. Ble stiv og knusktørr, huden så helt død ut. Brukte en halv krukke uten forbedring. Virkelig et oppskrytt produkt! Anonymkode: dfa3c...102 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 6. oktober 2023 #4 Del Skrevet 6. oktober 2023 (endret) Har du en hudtype som behøver fukt i form av fett? Kremen er nest siste steg eller siste (avhengig av om du bruker solkrem eller ikke) av mange steg i koreansk hudpleie. Om du leser på SkinSecret så kan den brukes som behandlingskrem under vanlig fuktighetskrem dersom huden trenger fukt i form av fett. Jeg bruker både snegleslimessensen (etter toner med hyaluronsyrer), så serum, så snegleslimkremen, så solkrem. Om kvelden bruker jeg noen ganger en olje for å lukke inne fuktigheten. Hvis jeg bare bruker kremen uten andre steg enn dobbeltrens først, og uten solkrem oppå, blir jeg også litt stram. Men jeg har brukt produktene siden i vår, og elsker dem. Jeg fikk såkalt plump hud etter få dager. Min samboer liker å bruke kremen min som håndkrem, så du kan jo prøve det. Legger til at jeg synes det ikke er bra å markedsføre sneglekremen som en krem som gir mye fukt, uten å opplyse at fukten er vann og ikke fett. Hva man behøver er avhengig av hudtype. Endret 6. oktober 2023 av MyMichelle La til siste avsnitt. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 6. oktober 2023 #5 Del Skrevet 6. oktober 2023 (endret) AnonymBruker skrev (På 3.10.2023 den 18.33): Helt enig. Ble stiv og knusktørr, huden så helt død ut. Brukte en halv krukke uten forbedring. Virkelig et oppskrytt produkt! Anonymkode: dfa3c... Endret 6. oktober 2023 av MyMichelle Skrev feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 6. oktober 2023 #6 Del Skrevet 6. oktober 2023 Capazitet skrev (På 3.10.2023 den 16.51): Eg blei veldig raud i ansiktshuden av dette snegleserumet. Måtte slutta å bruka det i ansiktet, men brukar det på hendene for det styrkar huden og gjev fukt. COSRX har ikke snegleserum. Det er essens, som skal brukes etter toner og før serum. Og krem, som Ts mener. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #7 Del Skrevet 6. oktober 2023 MyMichelle skrev (1 time siden): Har du en hudtype som behøver fukt i form av fett? Kremen er nest siste steg eller siste (avhengig av om du bruker solkrem eller ikke) av mange steg i koreansk hudpleie. Om du leser på SkinSecret så kan den brukes som behandlingskrem under vanlig fuktighetskrem dersom huden trenger fukt i form av fett. Jeg bruker både snegleslimessensen (etter toner med hyaluronsyrer), så serum, så snegleslimkremen, så solkrem. Om kvelden bruker jeg noen ganger en olje for å lukke inne fuktigheten. Hvis jeg bare bruker kremen uten andre steg enn dobbeltrens først, og uten solkrem oppå, blir jeg også litt stram. Men jeg har brukt produktene siden i vår, og elsker dem. Jeg fikk såkalt plump hud etter få dager. Min samboer liker å bruke kremen min som håndkrem, så du kan jo prøve det. Legger til at jeg synes det ikke er bra å markedsføre sneglekremen som en krem som gir mye fukt, uten å opplyse at fukten er vann og ikke fett. Hva man behøver er avhengig av hudtype. Jeg bruker først et fuktserum fra samme serie. Så brukte jeg sneglekremen. Men ja, åpenbart vannbasert, den trakk inn, bare forsvant og etterlot ansiktet stramt 😅 Har begynt å bruke den som krem i decolletage-området i stedet. Anonymkode: 91509...4a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #8 Del Skrevet 6. oktober 2023 Jeg synes den gir veldig fin glød, men bruker Cosrx sin fuktighetskrem rett etterpå. Hvis ikke blir jeg stram og tørr. Anonymkode: 8930b...36e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #9 Del Skrevet 7. oktober 2023 Den svir i huden på meg!😞 Anonymkode: d2fea...b47 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå