Gå til innhold

COSRX Snail cream - dårlig erfaring!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå har jeg prøvd denne Advanced Snail 92 ansiktskremen i 3-4 dager og den tørker ut huden min fullstendig 😂 Ikke engang The Ordinary fuktighetskrem over reddet ansiktet fra å bli stramt! Flere som fikk dårlig erfaring med denne kremen? Lurer på om jeg rett og slett bare må kaste den...

Anonymkode: 91509...4a0

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg blei veldig raud i ansiktshuden av dette snegleserumet. Måtte slutta å bruka det i ansiktet, men brukar det på hendene for det styrkar huden og gjev fukt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Ble stiv og knusktørr, huden så helt død ut. Brukte en halv krukke uten forbedring. Virkelig et oppskrytt produkt!

Anonymkode: dfa3c...102

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du en hudtype som behøver fukt i form av fett? Kremen er nest siste steg eller siste (avhengig av om du bruker solkrem eller ikke) av mange steg i koreansk hudpleie.

Om du leser på SkinSecret så kan den brukes som behandlingskrem under vanlig fuktighetskrem dersom huden trenger fukt i form av fett. 

Jeg bruker både snegleslimessensen (etter toner med hyaluronsyrer), så serum, så snegleslimkremen, så solkrem. Om kvelden bruker jeg noen ganger en olje for å lukke inne fuktigheten.

Hvis jeg bare bruker kremen uten andre steg enn dobbeltrens først, og uten solkrem oppå, blir jeg også litt stram. Men jeg har brukt produktene siden i vår, og elsker dem. Jeg fikk såkalt plump hud etter få dager.

Min samboer liker å bruke kremen min som håndkrem, så du kan jo prøve det.

Legger til at jeg synes det ikke er bra å markedsføre sneglekremen som en krem som gir mye fukt, uten å opplyse at fukten er vann og ikke fett. Hva man behøver er avhengig av hudtype.

Endret av MyMichelle
La til siste avsnitt.
  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.10.2023 den 18.33):

Helt enig. Ble stiv og knusktørr, huden så helt død ut. Brukte en halv krukke uten forbedring. Virkelig et oppskrytt produkt!

Anonymkode: dfa3c...

Endret av MyMichelle
Skrev feil.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Capazitet skrev (På 3.10.2023 den 16.51):

Eg blei veldig raud i ansiktshuden av dette snegleserumet. Måtte slutta å bruka det i ansiktet, men brukar det på hendene for det styrkar huden og gjev fukt.

COSRX har ikke snegleserum. Det er essens, som skal brukes etter toner og før serum. Og krem, som Ts mener.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MyMichelle skrev (1 time siden):

Har du en hudtype som behøver fukt i form av fett? Kremen er nest siste steg eller siste (avhengig av om du bruker solkrem eller ikke) av mange steg i koreansk hudpleie.

Om du leser på SkinSecret så kan den brukes som behandlingskrem under vanlig fuktighetskrem dersom huden trenger fukt i form av fett. 

Jeg bruker både snegleslimessensen (etter toner med hyaluronsyrer), så serum, så snegleslimkremen, så solkrem. Om kvelden bruker jeg noen ganger en olje for å lukke inne fuktigheten.

Hvis jeg bare bruker kremen uten andre steg enn dobbeltrens først, og uten solkrem oppå, blir jeg også litt stram. Men jeg har brukt produktene siden i vår, og elsker dem. Jeg fikk såkalt plump hud etter få dager.

Min samboer liker å bruke kremen min som håndkrem, så du kan jo prøve det.

Legger til at jeg synes det ikke er bra å markedsføre sneglekremen som en krem som gir mye fukt, uten å opplyse at fukten er vann og ikke fett. Hva man behøver er avhengig av hudtype.

Jeg bruker først et fuktserum fra samme serie. Så brukte jeg sneglekremen. Men ja, åpenbart vannbasert, den trakk inn, bare forsvant og etterlot ansiktet stramt 😅 Har begynt å bruke den som krem i decolletage-området i stedet. 

Anonymkode: 91509...4a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den gir veldig fin glød, men bruker Cosrx sin fuktighetskrem rett etterpå. Hvis ikke blir jeg stram og tørr.

Anonymkode: 8930b...36e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...