Gå til innhold

Dere som jobber på hotell, sextreff o.l

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er egentlig reglene rundt det? Ser på sexforum at det er vanlig å møtes på hotell og ha seg der. Men når det er snakk om flere som skal inn for å ha gruppesex? 

Anonymkode: 58937...9e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må ha billett.

Anonymkode: f02c3...446

Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Du må ha billett.

Anonymkode: f02c3...446

Får man kjøpt månedskort?

Skrevet

Uten at jeg har erfaring med akkurat dette så ville jeg anbefale å ikke rope ut at man skal på sextreff! Eller troppe opp i stringtanga og halsbånd. 

Kanskje bare gå diskret inn på et rom og utføre dåden. Regner med at vi ikke snakker om gangbang med 50 stykker 😄

Anonymkode: 2b1ab...955

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Uten at jeg har erfaring med akkurat dette så ville jeg anbefale å ikke rope ut at man skal på sextreff! Eller troppe opp i stringtanga og halsbånd. 

Kanskje bare gå diskret inn på et rom og utføre dåden. Regner med at vi ikke snakker om gangbang med 50 stykker 😄

Anonymkode: 2b1ab...955

Men det er akkurat dette, de som har jobbet i resepsjonen i mange år regner jeg med skjønner at det er noe sånt på gang. Når den ene etter den andre kommer slentrende. Det er jo også regler for hvor mange på hvert rom mtp hms osv. For ikke å snakke om støy, naboer vegg i vegg osv

Anonymkode: 58937...9e7

Skrevet

Vi skjønner. Vi bryr oss egentlig ikke, så lenge folk oppfører seg og forholder seg til vanlig folkeskikk.

Når det gjelder mistanke om sexkjøp derimot, er vi nødt til å snoke, notere info, og den slags. Det har med at om vi lukker øya til slikt, kan det tolkes som hallilvirksomhet.

Anonymkode: dde5b...e08

• Liker 1
Skrevet

Har ikke hatt gruppesex, men ymse fetish sex på hotell. Går fint det. Man går stort sett ut og inn som en hvilken som helst gjest på større hoteller i det minste. 

Anonymkode: 3f8fb...377

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...