AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #1 Skrevet 3. oktober 2023 Noen som har alarmløsning hjemme med kamera i stuen? Jeg har skjønt at alarmselskapene ikke kan gå inn og se på disse, men ahr man muliget via egen app? Min far har alarm på leilighet i spania, her kan han hente stillbilder (ikke video) fra kameranene i leiligheten selv om alarmen ikke er slått på (verken skallmodus eller fullstendig) Noen som VET hvilke muligheter man har med de norske slik som sector og verisure? Kan man som huseier gå inn og se på de som er hjemme uten at de vet det? (Jeg er ikke interessert i alternative løsninger for å overvåke, bare lurte på om det er slik det funker) Anonymkode: 7759d...247
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #2 Skrevet 3. oktober 2023 Vi har Novus. Jeg kan via app gå å ta se stillbilder fra alle kameraer i huset, jeg ber bare om bilde og app fikser det. Min samboer får ikke varsling at jeg har gjort dette på sin app, men det blir lagret på app alt som skjer. I tillegg har vi et utekamera der jeg kan se live video, til og med høre og snakke til folk, eller se lagret videoer, den lagrer alt der det har vært bevegelse. Hver gang folk går forbi. Hunder, fugler osv.. men dette lagres ikke noe sted at jeg har kikket på dette, for det kameraet er bare en tillegg ting vi fikk og som ikke er en del av selve alarm systemet og det har egen app. Anonymkode: 0ab6a...e47 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #3 Skrevet 3. oktober 2023 Vi har Verisure og kamera i stua. Kan ikke ta bilde med mindre huset er helsikret. Helt sikkert pga personvern og at det ikke skal brukes til spionering og andre ulovligheter. Anonymkode: bc34f...a14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå