AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #1 Skrevet 3. oktober 2023 Jeg ble så dårlig behandlet av han til slutt så innså jeg hva han holdt på med, han prøvde å få meg til å slutte å snakke med han så han ikke blir den som forlater, men kunne han bare ikke sagt han ikke er interessert mer isteden for å være så ekkel mot meg? Uansett, jeg tok hintet og lot han være, 3 måneder etter sender han meg melding og sier "hei" . Hvorfor? Han som behandlet meg dårlig og ville jeg skulle la han være, hvorfor sender han meg melding nå? Trodde jo han ikke ville snakke, det gir virkelig ikke mening. Anonymkode: 1e816...67e 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #2 Skrevet 3. oktober 2023 Han vil ha seg litt... Anonymkode: 2984d...9f0 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #3 Skrevet 3. oktober 2023 Han trenger vel ett egoboost, og tenkte han skulle se om du fortsatt var tilgjengelig for det. Anonymkode: bdb9c...9f2 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #4 Skrevet 3. oktober 2023 Han har sikkert innsett at gresset ikke er grønnere på den andre siden likevel. Jeg ville enten ikke svart han i det hele tatt eller bare sendt han et enkelt spørsmålstegn som svar, skriver han videre og maser så svar tilbake "hvorfor tar du kontakt??" Anonymkode: 341f3...d09 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #5 Skrevet 3. oktober 2023 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Han trenger vel ett egoboost, og tenkte han skulle se om du fortsatt var tilgjengelig for det. Anonymkode: bdb9c...9f2 Tilgjengelig for hva? Anonymkode: 1e816...67e
exictence Skrevet 3. oktober 2023 #6 Skrevet 3. oktober 2023 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Han trenger vel ett egoboost, og tenkte han skulle se om du fortsatt var tilgjengelig for det. Anonymkode: bdb9c...9f2 Det tenker jeg og. Da vet du av din erfaring med ham at det beste for deg er å ikke ha noe mer med ham å gjøre 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #7 Skrevet 3. oktober 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Tilgjengelig for hva? Anonymkode: 1e816...67e For å gi han egoboostet han søker. Anonymkode: bdb9c...9f2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #8 Skrevet 3. oktober 2023 exictence skrev (2 timer siden): Det tenker jeg og. Da vet du av din erfaring med ham at det beste for deg er å ikke ha noe mer med ham å gjøre Men hvorfor vil han ha egoboost fra meg? En som han ikke engang er interessert i? Anonymkode: 1e816...67e
Magnifique Skrevet 3. oktober 2023 #9 Skrevet 3. oktober 2023 Uff, forstår dette ikke kjennes noe godt ut. Håper du bare ignorerer han, eller svarer at du ikke er interessert i kontakt. Jeg har opplevd dette selv, flere ganger. Det kan være mange årsaker til at de tar kontakt igjen: Oppmerksomhet, sex, bekreftelse eller komplimenter. Det kan også kun være for å sjekke om de fortsatt «har deg», om du forstår. Menn har nemlig den evnen at de kan være litt interessert i en dame, og dette er ofte årsaken til at de kommer tilbake. Ikke for et forhold, men for overnevnte. Du fortjener mye bedre ❤️ 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #10 Skrevet 3. oktober 2023 Enig i det over her. Opplever stadig at menn jeg har datet tar kontakt med ujevne mellomrom. Noen har også vært rimelig frekke i kommentarene til meg tidligere, men når de sitter der alene en lørdags kveld og med en del alkohol innabords, så er man plutselig god nok. De få jeg svarer spør jeg gjerne direkte om hvorfor jeg er god nok nå, når jeg ikke var det for 6-8 mnd siden, og hvor mange andre de har prøvd seg på tidligere på kvelden. Blokkerer de etterpå, siden de ikke er verdt å kaste bort tiden min på. Anonymkode: ff55b...727 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå