Gå til innhold

Når ting blir borte i posten - hvor havner det egentlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helthjem har nå mistet en av mine pakker. Siste oppdatering er at det er hentet og registrert av budet, deretter stopper alle spor. Det fikk meg til å lure på hvor alle pakkene som forsvinner havner?

Anonymkode: 9775e...89f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De med utydelig adresse eller som de av andre grunner ikke klarer å få registrert blir tatt vare på i 6 mnd og så solgt som forundringspakker. Slik er det hos alle i samme bransje.

Anonymkode: fc8c6...367

Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

De med utydelig adresse eller som de av andre grunner ikke klarer å få registrert blir tatt vare på i 6 mnd og så solgt som forundringspakker. Slik er det hos alle i samme bransje.

Anonymkode: fc8c6...367

Men TS beskriver jo en pakke som er registrert.

Anonymkode: 60b5e...9eb

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Helthjem har nå mistet en av mine pakker. Siste oppdatering er at det er hentet og registrert av budet, deretter stopper alle spor. Det fikk meg til å lure på hvor alle pakkene som forsvinner havner?

Anonymkode: 9775e...89f

Ringte de da dette skjedde med meg, og da sa de at de at den var scannet levert ut i nabogaten..  

Antar de fysisk kan se på ett gps kart eller noe, nøyaktig hvor den ble scannet ut.

Men med Helthjem så skal de vel prøve å levere den til døren om den ikke passer i postkassen..

Verdt ett forsøk å ringe dem kanskje🤷‍♀️, men utrolig kjipt…

Anonymkode: b6923...129

Skrevet

Jeg opplevde faktisk at min pakke ble utlevert til en helt annen kant av landet, samtidig som jeg fikk pakken som egentlig skulle ha kommet til dem. Jeg la selvfølgelig merke til dette når jeg skulle hente ut pakken ved post-i-butikken. Men de som hadde fått MIN pakke la tydeligvis ikke merke til dette, før de hadde kommet hjem igjen og åpnet pakken min. Dermed måtte de pakke inn pakken min igjen, og sende til meg. Men posten sa i alle fall at de skulle dekke kostnadene med å sende pakken videre til meg.   

Anonymkode: 580ee...1fa

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Sciurus, mod

Skrevet

Posten og Helthjem er ikke detsamme

Anonymkode: 2c5c1...a93

Skrevet

De havner på en koselig bondegård på landet og lever lykkelig alle sine dager der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...